Stel je persoonlijke vraag #36

De stamppot met banaan uit dat boek was verrassend lekker!

1 like

Never forget die keer dat ik het er met collega’s over had dat ik namen tattoos dom vond, alsof je de naam van je kind vergeet ofzo. En dat er een stagiaire bij was die blijkbaar al heel jong kinderen had gekregen en die namen dus op haar arm had staan :sweat_smile:

5 likes

Ik heb alleen maar witte vrouwelijke managers gehad. (waarvan ik 1 echt heel goed vond en de rest bagger)

Oh nee ik lieg 3 keer banen gehad met een witte man manager, maar dat was allemaal nog baggerder en overal was ik binnen een halfjaar weer weg. Beetje verdrongen haha

1 like

Zou je een manager willen zijn?

• Ja
  • Nee
  • Ben ik al
  • Als je tegenwoordig een steen optilt kruipt er een manager onder vandaan

0 stemmers

1 like

@Max vond je jezelf eerst manager en toen wilde je het toch niet zijn?

Mijn mannelijke manager vindt dat ik manager ben en dat heb ik nooit willen zijn dus ik heb besloten dat ik ermee kap

4 likes

Spinazie stamppot (met spinazie a la crĂšme haha)

En dan met speklapjes en jus er bij, heerlijk!

Nee gewoon dikke vingers

Laatst wel geborreld met zo’n finance bro die vond dat ik met mijn werkervaring inmiddels prima ergens als manager aan de slag kon, dus ik vermoed dat de maatstaven ook niet zo hoog liggen.

2 likes

Stokbrood met kruidenboter er al in. Je weet wel, die je zo in de oven kunt schuiven.

• Lekker
  • Vet smerig
  • Maagvulling

0 stemmers

1 like

Heerlijk. Meteen trek in :heart_eyes:

3 likes

Vies lekker met zo’n soep uit zak erbij.

Heb dan wel de rest van de week last van maagzuur.

10 likes

Mijn dag gezichtscreme zit in een:

• Tube
  • Potje
  • Pompje
  • Met een pipet
  • Ik gebruik geen dagcrĂšme
  • Iets anders

0 stemmers

In de Efteling een keer in iets wat schuin hing samen met m’n vader en toen gleed z’n bril langzaam uit z’n zak en hij kon m niet pakken en uiteindelijk is toen z’n bril gevallen. En m’n moeder stond de hele tijd onder de attractie keihard te gillen. Echt krijsen zegmaar

En een keer on universal studios in het harrypotter deel waar je zgn in de auto zit die door die boom gaat? Waarmee ze dan naar school gaan in plaats van de trein. Dat was wel vet want die attractie staat dus best stil maar werkt doordat ze projecteren op de muren en dan de bank schudden en lucht op je blazen etc. Nou alles viel dus stil dus je kon heel goed de techniek zien

3 likes

Ik ben over het algemeen een

• Ochtendmens
  • Avondmens
  • Middagmens
  • Maakt bij mij geen donder uit

0 stemmers

2 likes

Voor wie zich de deuren vs wielen discussie nog herinnert:

Zijn er meer ogen of benen(/poten) op de wereld? Dieren tellen dus mee. Tafelpoten bijvoorbeeld niet.

• Benen (/poten)
  • Ogen

0 stemmers

André Rieu?

• Geweldige muziek
  • Vreselijk
  • Neutraal
  • Wie of wat is AndrĂ© Rieu?

0 stemmers

Ben jij ooit naar een André Rieu concert geweest?

• Ja, was leuk
  • Ja, was vreselijk
  • Ja, het was okĂ©
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Ik heb hier te lang over nagedacht. Eerst dacht ik duhh poten want alle dieren hebben minstens vier poten en maar twee ogen maar ja spinnen hebben acht ogen en er zijn heeel veeel spinnen maar die hebben ook acht poten natuurlijk.

En nu heb ik Google geraadpleegd en er zijn ook dieren met duizend ogen maar zijn er ook dieren met duizend poten? Duizendpoot heeft niet duizend poten haha.

8 likes

En dieren zonder poten (vissen, slangen, etc.).

2 likes

Ja dacht ook meteen aan alles in de zee zonder poten, dat is toch meer dan op het land.

1 like

Dieren/ insecten met 1000ende ogen in 1 oog haha

1 like