Hij is van zichzelf heel licht en een brede band om te dragen. En hij draagt daardoor zo comfortabel! Ik kan er veel in kwijt zonder dat ik pijn in mijn nek/schouder krijg.
Maar het is dus geen heuptas
Ik moet bij die heuptasjes, wat je nu dus gewoon schuin draagt, aldoor denken aan mijn knalroze heuptasje die ik als kind had en waar ik al mijn knikkers in deed om dus te gaan knikkeren op het schoolplein. Vet handig.
Vind het echt heel interessant om te lezen dat mensen dus een tas kiezen op hoe praktisch hij is. Echt een totale andere denkwijze dan hoe ik leef in de tassen wereld
Als het regent de opmerking: âje bent toch niet van suikerâ
- Mee eens, niet zo flauw doen
- Rotopmerking
0 stemmers
Ik ben selectief van suiker. Wandelen of hardlopen in de regen: overleef ik wel, soms zelfs fijn. Fietsen in de regen: spontaan van suiker.
Ik heb dus echt een hekel aan die opmerking, dat je ergens niet aan dood gaat betekent toch niet dat je het niet onprettig kunt vinden, of iets vrijwillig âmoet doorstaanâ als je het ook makkelijk kan vermijden. Echt zo naar calvinistisch Nederlands vind ik die houding.
In de regen wandelen omdat je het wel eens lekker vind, vind ik ook totaal iets anders.
Vooral fietsen in een spijkerbroek terwijl het keihard regent
Oh lol fair maar ik denk dat als alternatief erop een heuptasje wel het dichtst in de buurt komt? Vergelijkbare vorm en die draag ik ook altijd schuin op zoân soort lengte
Ik ben van suiker
Hahaha, heel herkenbaar. Hoezo, âer past heel veel inâ. Sinds wanneer is dat belangrijk?
Hoe spreek jij catalogus uit?:
- caTAlogus
- cataLOgus
0 stemmers
Geen flauw idee, ben volledig in dubio nu.
Bij mij is er gewoon geen klemtoon als ik dit zeg
Ik kwam er pas laat achter dat het dus caTAlogus is, vind cataLOgus ook veel fijner klinken.
maar vind je caTAAlogus en cataLOOgus dan hetzelfde klinken of wat bedoel je?
Idejaaliter of idealiiieeter? Iemand moet vóórkomen bij de rechtbank of we moeten een probleem voorkómen?
Ja, welke producten er in mijn goodiebag
zouden zitten wanneer ik bij Lindaâs Zomerweek zou zitten.
Maar je moet elke tas toch dragen ? Ik snap het niet haha