Oh God ja natuurlijk.
Ik had in eerste instantie nee gestemd, want kon me maar 1 witte man als leidinggevende herinneren, was even een van mijn beste vrienden vergeten die een tijdje mijn direct leidinggevende was en die daar ook daadwerkelijk goed in is
Mijn jobtitel heeft het woord manager erin, maar neem aan dat dit gaat om manager als in leiding geven aan mensen. En dat echt voor geen goud.
Hahah 100% hetzelfde gevoel
Ooit eens een concert gezien van hem in de bioscoop. Ik vind het leuk! Andre is een gluiperd en kwaksteert, maar de sfeer is wel gezellig en de muziek is ook leuk voor een keer.
Dat jongetje uit Matilda met de chocoladetaart.
Hij lijkt op dat jongetje die z’n oma prankt op YouTube en ‘doei druif’ zegt
Als ik een broodje aan het eten ben
Dat betekend zoiets als kletsen uit de nek denk ik? Het is in elk geval Gronings.
Bedenk jij wel eens wat je zou kiezen als je bij een programma als Zomergasten zou komen waarin gasten een lijstje met favoriete tv/filmfragmenten moeten maken (of soortgelijk programma met een ander soort lijstje, niet specifiek Zomergasten)?
- Ja soms denk ik daar wel eens over na
- Wat ontzettend belachelijk om daar over na te denken, alsof je ooit in zo’n programma zou komen
- Gewoon nee
- Ik verwacht elk moment een uitnodiging dus heb mijn lijstje al klaar liggen
0 stemmers
Ik denk wel eens over dat soort dingen na, gewoon zomaar/voor de lol, maar ik sprak iemand die dat echt belaaaaachelijk vond, want het was niet alsof je ooit in zo’n programma zou komen
Ik vind het vooral belachelijk om dat belachelijk te maken als jij het leuk vindt om daarover na te denken doe je daar die ander toch geen kwaad mee?
Oh ja hoor ik kan zelfs nadenken over welke liedjes er voor mij gezongen zouden worden als ik mee zou doen aan de Beste Zangers.
Ik kan echt totaal niet zingen.
Ik zou nooit in Zomergasten durven omdat ik waarschijnlijk alleen maar veel te oppervlakkige fragmenten zou kiezen haha
Haha ja dat dus precies! Het gaat ook gewoon automatisch, het is niet bewust een lijstje maken of er serieus iets mee willen.
Maar ik bedenk me nu dat ik dat ook altijd heb als ik in bijvoorbeeld een vlog een menukaart zie langskomen (ook van restaurants waar ik nooit zou komen), dan ga ik ook meteen bedenken wat ik dan zou nemen en krijg ik keuzestress als ik niet kan kiezen. Ik dacht dat veel mensen dat wel deden (bedenken wat je zou kiezen, niet de keuzestress) maar dat bleken ook niet zoveel mensen hier te doen
Oh, dat doe ik ook hoor. Ik vermaak me er altijd prima mee
Pokebowl?:
- Ja, lekker
- Mwa, voor een keertje
- Getverdemme
- Nog nooit gegeten
0 stemmers
Heb jij ooit voedselvergiftiging gehad?:
- Ja, een keer gehad
- Ja, meerdere keren gehad
- Nee, nog nooit gehad
0 stemmers