Ik wou hem laatst kopen toen ik in een stad was met een Uniqlo maar toen was ie uitverkocht ): heb inmiddels maar een andere gekocht
Ik denk daar wel eens over na als ik het kijk en kom dan tot de conclusie dat ik echt geeeeeen idee zou hebben wat ik zou willen laten zien
Irritant is dat hè. Hoop dat je alternatief ook goed bevalt.
Ja ik heb een hele fijne gevonden uiteindelijk, van de Decathlon! Past vet veel in en is nog best wel leuk ook
Te basic
Leuk om te matchen met van die Veja sneakers, maar neh
Afgrijselijk, doet me denken aan heuptasjes als een gezin een dagje uit ging oid. Maarja boeit me ook weer geen hol als iedereen er mee loopt.
Maar die tasjes hebben nog een functie. Dit is gewoon een klein tasje die je alsnog moet sjouwen
Je kan hem toch over je schouder dragen?
Mensen die 'm hebben zeggen dat er heel veel inpast zonder dat hij heel lomp groot en onhandig wordt, dat is waarom ik 'm wou hebben. En het is gewoon best lastig om een simpel basic heuptasje te vinden waar meer inpast dan een telefoon en een pinpas
Hij is van zichzelf heel licht en een brede band om te dragen. En hij draagt daardoor zo comfortabel! Ik kan er veel in kwijt zonder dat ik pijn in mijn nek/schouder krijg.
Maar het is dus geen heuptas
Ik moet bij die heuptasjes, wat je nu dus gewoon schuin draagt, aldoor denken aan mijn knalroze heuptasje die ik als kind had en waar ik al mijn knikkers in deed om dus te gaan knikkeren op het schoolplein. Vet handig.
Vind het echt heel interessant om te lezen dat mensen dus een tas kiezen op hoe praktisch hij is. Echt een totale andere denkwijze dan hoe ik leef in de tassen wereld
Als het regent de opmerking: âje bent toch niet van suikerâ
- Mee eens, niet zo flauw doen
- Rotopmerking
0 stemmers
Ik ben selectief van suiker. Wandelen of hardlopen in de regen: overleef ik wel, soms zelfs fijn. Fietsen in de regen: spontaan van suiker.
Ik heb dus echt een hekel aan die opmerking, dat je ergens niet aan dood gaat betekent toch niet dat je het niet onprettig kunt vinden, of iets vrijwillig âmoet doorstaanâ als je het ook makkelijk kan vermijden. Echt zo naar calvinistisch Nederlands vind ik die houding.
In de regen wandelen omdat je het wel eens lekker vind, vind ik ook totaal iets anders.
Vooral fietsen in een spijkerbroek terwijl het keihard regent
Oh lol fair maar ik denk dat als alternatief erop een heuptasje wel het dichtst in de buurt komt? Vergelijkbare vorm en die draag ik ook altijd schuin op zoân soort lengte
Ik ben van suiker