Stel je persoonlijke vraag #36

Een paar dans-acts van britain’s of american’s got talent wayback hahaha

Diversity bv is me altijd bijgebleven

2 likes

Al is dit misschien meer welke muziekclips vind je goed :thinking:

5 likes

Niet echt dansen, maar het volstaat

6 likes

Voel jij je beter nadat je hebt gesport?

  • Ja
  • Nee
  • Ik sport niet

0 stemmers

2 likes

Vind jij het belangrijk dat jouw (hypothetische) partner sport?

  • Nee
  • Ja

0 stemmers

En NIET rookt?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

4 likes

in het weekend roken of met een drankje erbij vind ik niet erg want dat doe ik zelf ook, maar never meer iemand die vast en in huis rookt. een ex van me rookte zelfs in zijn slaapkamer en dat is zo fucking goor

13 likes

Ja helemaal mee eens. Het eerste wat mijn ex deed als hij wakker werd, was roken. Die geur altijd, nee dat trek ik niet meer.
Mijn vriend rookt wel eens in het weekend met vrienden, en daar heb ik geen probleem mee. Vind dat zelfs wel eens lekker ruiken

Bah. Heb een huisgenoot gehad die dat ook deed, hij had gewoon een balkon. Maar ik heb zelf nooit ervaren hoe extreem verslavend nicotine kan zijn. Ik stopte “gewoon”. Ik zou nu ook eerlijk gezegd afknappen op een sigaretje met drankje op het terras. Maar bij een partner denk ik geen dealbreaker vinden

Een zogeheten sociale roker als partner?

  • Geen probleem
  • Nee

0 stemmers

Ben jij ooit verslaafd geweest aan nicotine?

  • Ja
  • Nee
  • Nu nog steeds

0 stemmers

Ik vind mn vriend zo heet als hij rookt :hot_face:

21 likes

Ik vind elke man met een peuk in zn bek tyfeslelijk. Dat is toch geen standaard? Er waren ooit van die reclameborden met witte mannen die aan het roken waren. Ok gatver.

6 likes

Heb jij het pathe overlast nummer wel eens geappt?

  • Ja een keer
  • Ja vaker
  • Nee maar zou ik wel doen
  • Nee zou ik ook niet doen

0 stemmers

Ik gisteren voor het eerst en voelde me echt een snitch maar was echt absurd die zaal waar we in zaten. Groep van 10 mensen ofzo op de achterste rij die hard aan het praten en lachen waren… voor ons 3 meiden die met flits foto’s van elkaar aan het maken waren en selfies enzo?? Wtf

1 like

Zou jij visite die nog moet autorijden meer dan de toegestane hoeveelheid alcohol schenken?

  • Ja
  • Alleen onder bepaalde voorwaarden
  • Nee
  • Niet van toepassing

0 stemmers

Ik ben licht astmatisch en ik heb geen zin om het benauwd van jou te krijgen. Plus het meurt ongelofelijk

2 likes

Vind ik de verantwoordelijkheid van hunzelf, zou het wel gek vinden als ze meer zouden gaan drinken dan kan

3 likes

In principe niet, maar het ligt wel een beetje aan hoeveel mensen het zijn. Ik kan tot op zekere hoogte het bijhouden, maar niet oneindig. Dan kom je toch wel op een punt dat het de verantwoordelijkheid van de bestuurder is

5 likes

Hoezo stem je dan niet van toepassing? Het klinkt als een ja.

3 likes

En gebeurde er toen ook iets, nadat je geappt had?

3 likes

Van Leonard Cohen - Hallelujah vind ik de cover van Jeff Buckley mooier:

Van Fleetwood Mac - Landslide vind ik deze cover mooier:

Ja er kwam een man om ze aan te spreken, hielp wel.

2 likes

Zou jij het erg vinden als je wordt opgeroepen als jury bij een zaak (in Amerika)?

  • Ja, wil dat echt niet
  • Nee lijkt me eigenlijk wel interessant/bijzonder om mee te maken
  • Mwah neutraal zou er geen mening over hebben

0 stemmers