Stel je persoonlijke vraag #36

pff ik zou hier een melding van maken maar kan me voorstellen dat je daar geen energie voor hebt

1 like

Vind jij jezelf knap (qua uiterlijk)?

• Nou nee
  • Ik vind mezelf er gemiddeld eruitzien
  • Ja, ik vind mijzelf knap
  • Ik ben niet knap, ik ben hot :fire:

0 stemmers

4 likes

Wat vind je van een bed met TV lift?

• Heb ik
  • Heb ik niet, zou ik wel willen
  • Heb ik niet, wil ik niet
  • Handig
  • Smakeloos
  • Einde van je seksleven
  • Toevoeging aan je interieur

0 stemmers

2 likes

suuuuuperlelijk (dat hele bed) maar nmsvpe

We hebben eig geen restricties enige wat ik echt kut zou vinden is als mijn vriendschap met diegene verwatert terwijl zij ineens helemaal lekker gaan samen

8 likes

Wanneer ik hem kwijt raak. Dus wel ongeveer elk jaar.

16 likes

Waarom eigenlijk? Is toch ergens gek misschien dat ze wel vrienden mogen zijn maar jij bepaalt hoe goed bevriend ze mogen raken? Ik vind het intuĂŻtief heel logisch hoor, maar tegelijkertijd ook niet :stuck_out_tongue:

3 likes

Naja het kan wel rot zijn als twee mensen die jij aan elkaar geĂŻntroduceerd hebt zo goed bevriend worden dat de vriendschap met allebei verwaterd omdat zij veel met elkaar bezig zin . Mijn vriend heeft dat gehad. Hoewel hij het super leuk vond dat zijn vrienden het zo goed met elkaar konden vinden deed het toch wel een beetje pijn dat ze nu opeens allerlei dingen zonder hem gaan doen. Uiteraard mag dat natuurlijk gewoon, maar het voelt soms wel een beetje kut.

3 likes

Als hij weer eens kapot is doordat dat middenstuk met stekels telkens loskomt uit de houder :tired_face:

2 likes

Heb jij een zwemdiploma?

• Nee, ook geen les gehad
  • Nee, wel les gehad
  • Ja, 1
  • Ja, 2
  • Ja, 3
  • Ja, 4 of meer

0 stemmers

2 likes

Als die kapot is natuurlijk :joy:

2 likes

Ik heb twee Tangle Teezers en eens in de zoveel tijd maak ik ze schoon in een sopje van schampoo. Laten drogen en weer ready voor gebruik :+1:t2: Ook de enige borstels die niet kapot gaan bij mij.

10 likes

Festival Wildeburg:

• Lijkt me leuk
  • Lijkt me verschrikkelijk
  • Hmm lijkt me wel okĂ© voor een keer
  • Geen idee hoor dit nu voor het eerst

0 stemmers

1 like

2x A diploma, 2x B diploma en 1x C diploma.
Ik zat op zwemles, maar daarnaast had ik ook schoolzwemmen. :woman_shrugging:t2:

2 likes

Maar bij schoolzwemmen ging je toch niet afzwemmen?

1 like

Bij ons wel. Ik heb zo mn zwemvaardigheid 1 gehaald.

2 likes

Bij ons wel.

Bij ons gingen we in ieder geval niet afzwemmen. Maar ook genoeg scholen die niet eens aan schoolzwemmen deden, dus sowieso niet iedereen had die mogelijkheid natuurlijk

ik vind sowieso dat zwemles gratis moet zijn (en verplicht)

3 likes

Ligt eraan of je goed genoeg bent voor een volgende diploma. Bij mijn klas moesten alleen een jongen en ik afzwemmen, de rest niet. Dat was dan op zaterdag toen alle kinderen van de normale, niet-schoolzwemmenlessen ook afzwommen. De rest van de klas was daar ook niet bij.

Mijn kind heeft zelfs nog schoolzwemmen! Stiekem blij mee want hij wil niet meer op zwemles als hij z’n A heeft, maar door schoolzwemmen gaat hijj sowieso z’n B en C nog wel halen, denk ik.

1 like