Vind jij echo foto’s (dus van een baby) interessant om te zien?
- Ja leuk!
- Alleen leuk als het van een dierbare is
- nee nooit leuk/interesseert me niet
0 stemmers
Vind jij echo foto’s (dus van een baby) interessant om te zien?
0 stemmers
Ook van dierbaren zegt zo’n zwart-witte vlekkerige echofoto mij helemaal niks, met een béétje geluk zie ik nog net dat het een baby is, maar ze zijn voor mij allemaal precies hetzelfde. Maargoed als dierbaren mij dat graag willen laten zien kijk ik met liefde mee gewoon omdat het belangrijk voor hen is.
Volgens mij zijn er zaken die zo’n passessie aanbieden voor mensen die er geen willen kopen (singles, als uitje oid). In zo’n geval niet bezwaarlijk. Anders zou ik dat zelf nooit doen, vind ik wel een klein beetje raar.
Ja dan zeker! Maar er zijn dus zaken die het als uitje aanbieden, wetende dat ze er niks aan verkopen. Maar neem dan wel aan dat je per persoon een bedrag moet betalen. Net als bij een ander uitje. Als ze gewoon een afspraak heeft gemaakt en sowieso niks gaat kopen: asociaal.
Als mensen foto’s op insta posten dat ze heel overdreven met hun mond open lachen alsof ze heeeeelemaal gieren en het super leuk hebben, alleen of met meerdere mensen
0 stemmers
Ben ik maar weer eens blij dat ik geen insta heb en dit niet hoef te zien.
Vooral als die Wil van Tien hysterisch voor Tuc staat te lachen. Wtf mens, het zijn maar Tucs
Ik heb er gister iemand voor ontvolgt
Ik heb dan altijd zoiets van alsof je op het moment dat de foto werd gemaakt opeens keihard moest lachen. Komt zo nep over ofzo. Maar dan bedoel ik wel echt mensen die helemaal met hun lichaam ook echt erbij doen alsof ze toevallig net toen ergens keihard om moesten lachen. Zo geposeerd
Dat vind ik echt irritant als iemand zo met open mond lacht op foto’s. Echt overdreven (maar ik ben dan ook een zuurpruim misschien want ik lach ook bijna nooit met tanden bloot op foto’s haha)
pff ik zou hier een melding van maken maar kan me voorstellen dat je daar geen energie voor hebt
Vind jij jezelf knap (qua uiterlijk)?
0 stemmers
Wat vind je van een bed met TV lift?
0 stemmers
suuuuuperlelijk (dat hele bed) maar nmsvpe
We hebben eig geen restricties enige wat ik echt kut zou vinden is als mijn vriendschap met diegene verwatert terwijl zij ineens helemaal lekker gaan samen
Wanneer ik hem kwijt raak. Dus wel ongeveer elk jaar.
Waarom eigenlijk? Is toch ergens gek misschien dat ze wel vrienden mogen zijn maar jij bepaalt hoe goed bevriend ze mogen raken? Ik vind het intuïtief heel logisch hoor, maar tegelijkertijd ook niet
Naja het kan wel rot zijn als twee mensen die jij aan elkaar geïntroduceerd hebt zo goed bevriend worden dat de vriendschap met allebei verwaterd omdat zij veel met elkaar bezig zin . Mijn vriend heeft dat gehad. Hoewel hij het super leuk vond dat zijn vrienden het zo goed met elkaar konden vinden deed het toch wel een beetje pijn dat ze nu opeens allerlei dingen zonder hem gaan doen. Uiteraard mag dat natuurlijk gewoon, maar het voelt soms wel een beetje kut.
Als hij weer eens kapot is doordat dat middenstuk met stekels telkens loskomt uit de houder
Heb jij een zwemdiploma?
0 stemmers