Wat vind jij van mensen die al-tijd dezelfde kleur dragen? Dit naar aanleiding van de Instagram van Geri Halliwell (die alleen maar wit draagt sinds een paar jaar).
- Bizar
- Bewonderenswaardig
- Saai
- Inspirerend
- Anders, namelijk:
0 stemmers
Wat vind jij van mensen die al-tijd dezelfde kleur dragen? Dit naar aanleiding van de Instagram van Geri Halliwell (die alleen maar wit draagt sinds een paar jaar).
0 stemmers
Geen mening. Als ze er blij van worden, lekker doen.
Dit is niet hoe het er bij de meeste babyzwemlessen aan toe gaat haha. We werken er wel langzaam naar toe bij onze lessen en wij zijn wel bezig met het kind waterwijs maken, maar dit lijkt meer iets voor een privéles.
Bij ons is het een halfuurtje beetje spelletjes spelen, maar ook van de rand springen en er zelf weer opklimmen (kind is nu anderhalf, per jaar zijn er groepen). Ik zie dat de groep erna dus vanaf 2 weer wat meer advanced dingen zijn. Maar echt zwemmen is pas vanaf de zwemlessen.
Het is echt voor de leuk en gezelligheid nu, en een beetje voor het zwem/watergedeelte.
Mijn vriend zinkt ook meteen vanwege veel spiermassa
Heb ondertussen zwemles gehad, dus ik kan wel drijven
@Krabsalade Wel makkelijk met de was en bedenken wat je moet aandoen die dag.
Nee sommigen lopen op het water
Ik neem het me iedere keer voor om zo te worden en dan het liefst met wit/beige maar het leven zit me in de weg iedere keer
Maar daar is t toch ook juist voor? Om een baby/jong kind een reflex aan te leren waardoor ze drijven en hun gezicht omhoog draaien
Haar is het zo te zien ook pas in 2019 gelukt en toen was ze al 45+ dus ik neem het je niet kwalijk.
Joh ze vond het gedoe om en kind en zichzelf om te kleden. En daarnaast lijkt het mij ook geen prettig gezicht om je baby naar de bodem zien zakken.
Dus ik zou zelf wachten totdat ze een beetje fatsoenlijk hun ledematen kunnen gebruiken. Maar voor iedereen is dat anders.
Ik heb het laatst toevallig nog geprobeerd in de zee toen ik op vakantie was, maar ik kan niet blijven drijven als ik zo languit in het water lig, zink gewoon naar de bodem (wel recht) haha maar ik ben sowieso een ramp in het water dus ja
Wij doen babyzwemmen met onze dochter (wel pas vanaf haar 2de) maar die gaat nu pas zelf naar de bodem. Eerst samen zitten en omhoog en nu alleen. Voor haar âdiplomaâ volgende week moet ze dat kunnen. Maar ze is ook al bijna 3 nu en kan best redelijk zwemmen.
Als ik mijn baby gewoon in het water moest gooien zou ik ook niet gaan
Ik heb babyzwemmen gedaan, maar dat was niet zo duur vond ik en gewoon vrije inloop.
Volgens mij heb ik ook een keer ergens gelezen dat zwarte mensen moeilijker kunnen blijven drijven
Ja volgens mij is spiermassa de reden. Mijn vriend zinkt ook als een baksteen en is verder wel waterwijs.
Een instagrammer die ik volg heeft met haar baby van 1 zwemlessen gedaan waardoor die baby zichzelf omdraait met haar gezicht naar boven en blijft drijven. In allerlei situaties en met kleren + winterjas aan, in warm en in koud water. En daar hoort ook bij dat het kind âuit het niksâ in het water terecht komt. Waar zij woont heeft iedereen een zwembad en dit kan haar leven redden zei die instagrammer.
Iets zegt me dat dit racistische kul is
Zou kunnen, maar zij hebben over het algemeen toch sowieso meer spiermassa?
@Sensatie Dit klopt volgens mij wel! Ik ging met mijn vader duiken en hij moest ander soort gewichten omdat hij gelijk keihard zonk De duik instructeur (donkere man op de Antillen voor de context) zei toen ook dat veel poc dat hebben ivm de bot dichtheid die anders is.
ik vind het leuk!
Kijk ff de film Blacks Donât Swim. Juist dit soort hardnekkige stereotypen dragen eraan bij dat veel mensen van kleur niet durven/kunnen/willen zwemmen omdat ze wordt wijsgemaakt dat ze er niet voor gebouwd zijn waardoor het een self fulfilling prophecy wordt