Stel je persoonlijke vraag #36

Zijn jouw vriendinnen vooral ouder of jonger dan jij?

• Ouder
  • Jonger
  • Precies 50/50

0 stemmers

De vriendin die jij het meest ziet, is dat ook je beste vriendin?

• Ja
  • Nee
  • Ik heb geen beste vriendin
  • Ik zie al mijn vriendinnen precies evenveel

0 stemmers

1 like

Ik heb haar ontmoet toen ik onderweg was naar een ver land en mijn overstap had gemist waardoor ik een nacht+dag moest wachten op een vliegveld voor ik bijgeboekt kon worden op een nieuwe vlucht. Zij was dezelfde route aan het afleggen, dus we brachten heel veel uren met elkaar door op het vliegveld + daarna nog een vlucht samen van +/- tien uren + nog een overstap + nog een vlucht van een paar uur dus wel ‘grappige’ omstandigheden om elkaar te ontmoeten. Dat is nu vijf jaar geleden en altijd contact gehouden en we zien elkaar af en toe (ze woont aan de andere kant van NL).

Ik weet eigenlijk niet waar mijn beste vriend zijn bejaarde vriendin van kent, ik zal het eens vragen :slight_smile:

Edit: mijn beste vriend kent zijn bejaarde vriendin al bijna 25 jaar en ze was een buurvrouw toen hij nog thuis woonde bij zijn ouders :slight_smile: Ze hebben altijd contact gehouden en delen veel dezelfde interesses. Ze is 80 en hij 38 :smiley:

38 likes

Nederland ligt in …

• Noord-Europa
  • West-Europa
  • Zuid-Europa
  • Centraal-Europa
  • Oost-Europa

0 stemmers

Ik heb een discussie/fittie met een Tindermatch die vindt dat de Benelux in Centraal-Europa liggen (ben ik het niet mee eens!).

2 likes

Duitsland is ook nog West-Europa, dus de Benelux al helemaal!

3 likes

Over landen in midden en oost-Europa valt wat te discussiëren, maar als Nederland geen West-Europa is, wat dan wel :’)

6 likes

Weet je zeker dat je nog een match met hem wilt zijn? Stuur iedergeval deze link naar hem

1 like

Waar komt hij/zij vandaan? Gewoon uit Nederland/België?

De uk natuurlijk!
Onee…

1 like

Nou ik betwijfel het nu wel ten zeerste! Hij komt zelf ook uit Nederland.

1 like

Ik ben jaren heel goed bevriend geweest met een vrouw van 88-91 (ik was 20-23 in die tijd) en dat was echt zo gezellig. Wij zagen elkaar elke week. De vriendschap heeft stand gehouden, maar ze is uiteindelijk overleden. Ik denk nog regelmatig aan haar!

edit: we scheelden dus 68 jaar haha dat klinkt best wel bizar als ik het zo opschrijf. Haar kinderen waren ook al rond de 60.

27 likes

Voel jij je nu ontspannen?

• Ja mega zen
  • Beetje
  • Nee
  • Nee eerder nerveus/gestrest, alles behalve ontspannen

0 stemmers

4 likes

Ik heb genoeg redenen om me gestrest te voelen maar ben een beetje op dat punt gekomen waar m’n coping is om me helemaal nergens meer druk om te maken. Wel ontspannen dus, of het terecht is is discutabel

14 likes

Ik ging net proberen of Google maps me zou ontspannen nav de poll gister maar ik vond er weinig ontspanning aan.

Florida is wel 80% golfbaan vanuit de lucht trouwens, dat weet ik nu wel.

18 likes

Wow ik word eigenlijk wel een beetje verdrietig van deze uitslag tot nu toe :slightly_frowning_face:

Wat is een normale armlengte en wat is lang? :thinking: Ik vind wel dat ik lange armen heb maar ik heb ook lange benen dus misschien is het verhoudingsgewijs toch wel in orde

Ik heb gewoon vrijwel geen lange mouwen shirts/blousjes/truien alles valt gewoon drie kwart haha

1 like

Ga je weleens met een kussenafdruk op je gezicht naar buiten?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik heb daar de laatste tijd vaak last van, maar heb ook geen zin om te wachten tot ie weg is en dan laat op werk te zijn.

Nooit gehad?

4 likes

Slapen op een zijde sloop heeft echt mijn leven verbeterd

6 likes

Als jij tegen je partner zou zeggen dat je wilt stoppen met werken en je graag huisvrouw/huismoeder zou willen worden. Zou hij (of zij) dat prima vinden?

• Nee zou hij echt kut vinden
  • Hij zou er geen mening over hebben
  • Hij zou het prima vinden, als ik dat wil
  • Graag zelfs
  • Ben ik al
  • Heb geen partner

0 stemmers