Weet je zeker dat je nog een match met hem wilt zijn? Stuur iedergeval deze link naar hem
Waar komt hij/zij vandaan? Gewoon uit Nederland/België?
De uk natuurlijk!
Onee…
Nou ik betwijfel het nu wel ten zeerste! Hij komt zelf ook uit Nederland.
Ik ben jaren heel goed bevriend geweest met een vrouw van 88-91 (ik was 20-23 in die tijd) en dat was echt zo gezellig. Wij zagen elkaar elke week. De vriendschap heeft stand gehouden, maar ze is uiteindelijk overleden. Ik denk nog regelmatig aan haar!
edit: we scheelden dus 68 jaar haha dat klinkt best wel bizar als ik het zo opschrijf. Haar kinderen waren ook al rond de 60.
Voel jij je nu ontspannen?
- Ja mega zen
- Beetje
- Nee
- Nee eerder nerveus/gestrest, alles behalve ontspannen
0 stemmers
Ik heb genoeg redenen om me gestrest te voelen maar ben een beetje op dat punt gekomen waar m’n coping is om me helemaal nergens meer druk om te maken. Wel ontspannen dus, of het terecht is is discutabel
Ik ging net proberen of Google maps me zou ontspannen nav de poll gister maar ik vond er weinig ontspanning aan.
Florida is wel 80% golfbaan vanuit de lucht trouwens, dat weet ik nu wel.
Wow ik word eigenlijk wel een beetje verdrietig van deze uitslag tot nu toe ![]()
Wat is een normale armlengte en wat is lang?
Ik vind wel dat ik lange armen heb maar ik heb ook lange benen dus misschien is het verhoudingsgewijs toch wel in orde
Ik heb gewoon vrijwel geen lange mouwen shirts/blousjes/truien alles valt gewoon drie kwart haha
Ga je weleens met een kussenafdruk op je gezicht naar buiten?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik heb daar de laatste tijd vaak last van, maar heb ook geen zin om te wachten tot ie weg is en dan laat op werk te zijn.
Nooit gehad?
Slapen op een zijde sloop heeft echt mijn leven verbeterd
Als jij tegen je partner zou zeggen dat je wilt stoppen met werken en je graag huisvrouw/huismoeder zou willen worden. Zou hij (of zij) dat prima vinden?
- Nee zou hij echt kut vinden
- Hij zou er geen mening over hebben
- Hij zou het prima vinden, als ik dat wil
- Graag zelfs
- Ben ik al
- Heb geen partner
0 stemmers
Ik heb gestemd dat hij het kut zou vinden, maar niet vanwege het feit dat ik dan huisvrouw ben, maar vanwege het geld. Dan kunnen we waarschijnlijk onze maandelijkse lasten amper/niet dragen.
Hij zou me waarschijnlijk uitlachen, want het is niks voor mij. Maar als ik het echt zou willen zou hij dat denk ik wel prima vinden.
Dat inderdaad. Als hij vervolgens in mijn levensonderhoud moet gaan voorzien zou hij dat echt niet ok vinden. Mocht ik de loterij winnen en dan stoppen met werken dan is het helemaal prima.
Toevallig FH in Rotterdam? Ik betaal altijd vooruit via Treatwell, ideale app en fijn dus dat zij ook gelijk zekerheid heeft dat ik kom
Toevallig dat je dit zegt. Mijn andere kapper (klinkt nu heel luxe maar ga naar verschillende mensen voor knippen en kleuren) benoemde dit wel laatst. Hij vroeg of ik vanaf nu liever via insta wilde reserveren want dan hoefde hij geen transactiekosten meer aan Treatwell te betalen!
De andere kapper is wel echt fan van Treatwell ivm agendabeheer etc (staat in haar eentje dus geen tijd om telefoon/mail te doen). Denk bij haar afweging van kosten/baten maar zal het vlg x wel ff vragen