Dankzij mijn lieve broer heb ik twee keer waterpokken gehad. Ik heb er een litteken aan over gehouden.
Dus ik weet niet hoe besmettelijk is. Maar als daar baby’s zijn bij dat uitje, wil je niet op je geweten hebben dat die besmet worden.
Dankzij mijn lieve broer heb ik twee keer waterpokken gehad. Ik heb er een litteken aan over gehouden.
Dus ik weet niet hoe besmettelijk is. Maar als daar baby’s zijn bij dat uitje, wil je niet op je geweten hebben dat die besmet worden.
Gelukkig zei mijn geweten al ‘nee’ maar m’n partner zegt: ‘we gaan gewoon’
is dit de return of the flipphone?
is smsen weer cool onder ~ jongeren ~ ?
Classics
Nou zeg tegen je partner dat het forum heeft geoordeeld. Het antwoord is Nee.
Ja en ook naar de opvang, vond dat best bijzonder dacht dat ze thuis moesten blijven
Ja, ik meldde hem vanmorgen af en toen zei de juf; ‘oh maar als hij geen last heeft mag hij gewoon naar school hoor’
Nou eerlijk zo’n flipphone vond ik wel echt het einde altijd
Niets zo heerlijk als een gesprek na een ruzie demonstratief te beeindigen met een flipphone
ja same, maar voel me direct 1000 jaar oud haha
mn motorola pebl 4ever
edit:
moest ineens aan deze denken, wowwww
Samsung heeft nu weer een flipphone ik kan er echt niet naar kijken, zo arelaxt hoe dat scherm buigt
Ja ik vertrouw dat niet, al lijkt het me geweldig om m’n telefoon weer te kunnen vouwen
Nou, we hebben een andere datum gekregen hoor! We hebben opgebeld en de situatie uitgelegd en ze deden eerst echt heel moeilijk tot m’n partner zei: ‘dan neem ik m’n super besmettelijke kind wel mee’
Toen kon het ineens wel… Nu gaan we over een maand of twee.
Wie van Blue?
0 stemmers
Ja nee same! Ik was pas in de mediamarkt en toen heb ik uit nieuwsgierigheid even naar dat ding gekeken, maar je voelt dus ook echt een soort deukje in het midden van het scherm waar hij vouwt ):
Blue heeft maar 3 leden, altijd al zo geweest.
Hahahaha ken hun niet maar die ene is echt verdwaald hahah. Zo van neem je broertje mee
Lee en zijn dramatische “Saaaaaawwwwwwwreeeeeeeeiiiiiiiijjjjjjj”