Everybody get up, singin’…. 1, 2, 3, 4!
FIVE will make u go down, doownnnnnn
Ik had nog niet de leeftijd dat ze op mijn radar waren
Ik laat m’n kids verplicht naar de ‘80’s en ‘90’s luisteren. Hoort bij de opvoeding
En scott was het coolst met zijn stekels. Ik bedenk me nu dat wij waars toen in groep 4 zaten, ewl. Waars omdat we alllemaal een oudere zus hadden. Backstreetboys was echt een beetje kneuzig? Geen idee waarom.
Uiteindelijk ging hij toch niet space in, was echt zielig.
Maar Bam margera had wel een enorme Mural van Lance in astronautpak in z’n huis.
Neeee love deze
Ik stem net op deze poll en krijg nu op tiktok gelijk een filmpje van de bsb, samen met al hun kinderen op het podium. Jaajaa nu voel ik me super oud, was wel super cute verder
Ik wil ook even deze kut jam inbrengen op de nominatielijst van allerkutste remix van een classic uit onze jeugd ooit
Ik heb zelf gestemd op Emma omdat zij vroeger mijn favoriet was maar toen we tijdens de pauze de Spice Girls naspeelden moest ik Geri zijn omdat mijn haarkleur er het meest op lijkt😩
M’n kind blijkt waterpokken te hebben en we zouden zaterdag weg gaan waar we ‘tickets’ voor gekocht hebben. Er is geen restitutie mogelijk of een andere dag gaan is ook geen optie.
Wat zou jij doen?
- Gewoon gaan
- Thuisblijven, jammer van ‘t uitje en je geld
- Anders;
0 stemmers
Zijn de waterpokken niet super besmettelijk?
Dat er na 2 jaar pandemie nog dit soort vragen komen
Kun je de kaartjes niet doorverkopen?
Los daarvan nog, is voor zo’n kind toch ook helemaal kut om ziek meegesleept te worden? Waterpokken zijn nog best intens.
Gewoon lekker verzorgen op de bank
Ja maar dat is ‘t dus. Zelfs op rivm staat dat je kind gewoon naar school etc mag.
88% stemt dat je thuis moet blijven dus nu moet je thuisblijven volgens de pollpolitie.
Oh echt, pas als de blaasjes ingedroogd zijn toch? Althans, dat is hier (niet NL) de regel. Het vliegtuig mag je bijvoorbeeld ook echt niet in.
Nee, ze staan op naam en naamsverandering mag niet. (Ja, echt klote bedrijf. Ga er ook niks meer boeken) we zijn gewoon ruim €100,- kwijt omdat hun niks aan opties hebben voor naamsverandering/doorverkoop/restitutie of desnoods dat we een andere week komen
Ik denk dat ik liever 100 euro kwijt ben dan dat ik een “rotuitje” heb, omdat mijn kind hangerig is
Jaaaaa sClub