Wat een vreselijke Photoshop
Wel âmeedoenâ als in meedoen aan Hot Girl Summer in het algemeen. Dus geen vriend meer om rekening mee te houden, eerste zomer na de pandemie etc. Niet meedoen aan punten en lijsten enzo.
Ja @grace als je vanavond geen anale seks (met een onbekende) hebt dan zet ik je uit de groep
50 minpunten als hij kleiner dan 1.85 is
Was het Charlie Simpson of een andere?? Want dat is de inspi voor mijn naam hier
Ik heb mijn dochter slecht opgevoed zie ik
Me liefdes
Op vrijdagavond, nog net te jong om binnen te komen bij de kroeg, maar oud genoeg voor Breezers (?), tot laat in de nacht msnâen met een vriendin samen, met dus Breezers, en Westlife en K-otic op de speakers.
Sorry ik ben niet stokoud
Tsjikke tsja ha ha.
Thatâs me
Ik kwam er deze week achter dat die tweede van links (boyzone) de broer van de tweeling van B*witched is haha
Omg haha hoe ging dat liedje ook alweer
Ik was ff aan het googelen maar
-
Brian van Westlife had met Kerri van de originele Atomic Kitten
-
Kian van Westlife had iets met Liz van Atomic Kitten en Sarah van Girls Aloud
-
Duncan van Blue had een nep-relatie (want nog niet uit de kast) met Geri van de spice girls
-
Ace van 5ive had een relatie met Heidi van de tweede editie van de Sugababes
-
Lee van blue had met Liz van Atomic kitten
-
mark van westlife had met Nicola van girls aloud
-
en cherryl van girls aloud had natuurlijk met Liam van One Direction
Nou opdat jullie dit nu ook weten
En Richie van 5ive heeft een kind met Natascha van Atomic Kitten
En zij had ook wat met Robbie Williams!
Omg heftig dat ik dat gemist heb!!
Edit: baby onherkenbaar gemaakt, omdat ik het opeens onethisch vond ondanks dat zijn/haar ouders haar/hem meteen uit het geboortekanaal op de foto hebben laten zetten door de fotograaf van OK!
We hebben komend weekend een vriendenweekend en ik ben (snip)verkouden. Sinds Corona hebben we een heerlijk kluizenaarsbestaan dus ik twijfel een beetje of dat dan iets is wat je moet overleggen of dat dat gewoon normaal is en mag.
- Ja hoor ga jij daar maar lekker zitten snotteren
- Nee
- Overleggen
0 stemmers
Edit: heb het overlegt en toen zei de organisator âhaha wss zijn alle kinderen ook verkouden dus geen probleemâ
Ik vond het Corona leven zo makkelijk
Je negatieve zelftestje meenemen