Stel je persoonlijke vraag #36

Dit is toch meer iets voor pubers?

2 likes

Wat een gevoos tussen de girlbands en boybands. Het lijkt net Volendam.

4 likes

Ja doe please.

9 likes

Dan krijg je over een paar jaar hier polls met hoe je op het forum terecht bent gekomen en dan wordt jullie mindmap genoemd ipv de ruzie tussen Mascha en Cynthia

1 like

Nou Mel C heeft ook Robbie van Take That gedated, en J Brown van 5ive en Damon van Blur

Geri heeft ook met Robbie gedate en met Lee van Blue (beide echt mansluts lijkt het) en met Fred durst van limp bizkit

Emma en Victoria zijn vet saai en Mel B date wel Peter Andre maar verder ook saai

6 likes

Lee en Duncan van Blue deden ook dingen met elkaar toch? Dat was mijn shocking-moment als puber want dit waren in mijn ogen toch echte hetero’s!!1!!1!

3 likes

Waarom? Mag je geen seks meer hebben met iemand anders dan je partner na je 30e?

3 likes

Nee. Ben je 30 geweest, dan moet je je handjes thuishouden. Je mag nog wel een nachtkusje op de wang geven aan je partner.

Wie is voor jou dé Sugababes, welke formatie heb je dan in mind?

0 stemmers

Denk dat over het algemeen de meeste dertigers niet bezig zijn met punten scoren voor een tongzoen, zich laten ontmaagden, iemands snap vragen en uit huis sneaken

16 likes

Het is net K3 he

9 likes

en brian en kevin BSB zijn neven. kan dit ook worden opgenomen in de mindmap

3 likes

Ik vind het ook zo gek dat Mel B een kind heeft met Eddie Murphy.

9 likes

Hun eerste hit (Overload) vind ik nog steeds echt tof

48 likes

Omg jazekersss, echt hot vond ik hem

2 likes

Maar bij Overload denk ik wel meteen aan the OG

6 likes

Ik had hier beter naar geluisterd :dizzy_face:

1 like

Dit was de enige echte boybandhunk

2 likes

:exploding_head::exploding_head::exploding_head::exploding_head::exploding_head:

2 likes

Op netflix staat de film
image

Met een hoop flasbacks naar de nineties en zero’s

5 likes