Ik heb een aantal vriendinnen waarvan ik het geen probleem vind en ik weet dat zij het ook niet erg vinden, maar bij alle andere mensen gewoon nee.
Ik doe wel aan double dippen maar dan wel altijd met de kant waar ik niet afgehapt heb. Dus bijv bij een kaastengel dip ik eerst het ene uiteinde en hap ik dat af en daarna draai ik hem om om met het andere uiteinde te dippen. Telt dat ook als double dippen?
Oh dat vind ik niet tellen hoor. Want dat zou betekenen dat je niets meer kunt eten wat een ander al heeft aangeraakt
Maar die kaasstengel komt waarschijnlijk sowieso al van een of andere schaal waar iedereen ook al met zijn vingers in heeft zitten graaien dus dat lijkt me vrij onvermijdelijk
Heel mooi allebei! Van welk merk is de blauwe?
Ik ga even de Grijs Rademaker uithangen, maar ik ben benieuwd: zijn jullie lid van een politieke partij?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Dit is iets wat bij mij al heel lang kriebelt en zeker met het oog op een brede links partij.
Waar bewaar jij chocolade?
- Koelkast
- Kast/lade
- Ik heb nooit chocolade in huis
- Chocolade is bij mij direct op
0 stemmers
Enkel Zero chocola hoort in de koelkast
In de lade tenzij het snikheet is in Nederland
Bewaren ![]()
![]()
Dat laatste stukje beschrijft echt mijn dag vandaag
toen heb ik ook sterk overwogen om maar eten te bestellen
Ja koekjes of chips ofzo waarbij ik dacht “nee nu ga ik écht gezond eten” en dan gooide ik het met verpakking en al in de prullenbak en 3 uur later had ik honger dus trok ik het er weer uit. Niet iets wat open en bloot in een openbare prullenbak lag ofzo
Ik ging wel eens naar etentjes waar de ingrediënten voor het eten allemaal gedumpsterdived waren uit containers bij bedrijven buiten. Bij het koken (dat deed ik) goed nakijken en slechte stukken wegsnijden, maar het was echt prima te doen.
Ja ken je zwaktes
gisteravond nog gedaan met een pak citroen koeken
Ja natuurlijk kan je een tijd afspreken, maar dat is totaal niet hetzelfde als je kind tracken. En alsnog: te laat komen mag ook wel eens. Heb ik vroeger ook gedaan dus dat mag mijn kind ook doen.
In de supermarkt want er mogen weer wat kilo’s af.
Lid en actief en kan het iedereen aanraden ![]()
Heb jij wel eens haar op je tanden?
- Ja
- Nee
- Ik weet het niet
0 stemmers
Heb jij Kruistocht in Spijkerbroek gelezen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Thea Beckman
favo kinderboeken.
Naar aanleiding van een vraag in een pubquiz. ![]()
Een mens laat gemiddeld 10-18 scheten per dag.
- Geloof ik wel, komt met mij overeen
- Vind ik veel, er gaan dagen voorbij dat ik geen enkele scheet laat
- Vind ik weinig, ik laat er veel meer
- Ik vind dit ranzig en wil er niet over nadenken
0 stemmers
Ik vind het persoonlijk erg weinig.