Stel je persoonlijke vraag #36

Daarmee creëer je ook een vicieuze cirkel, want als je je kind straft zal die ook wel weer boos op je worden :laughing:

3 likes

Het ging gisteren ergens op tv ook over die tracker-horloges. Er werd een moeder met dochter gefilmd, dochter had zo’n horloge om en ging spelen op een bepaald pleintje. Ze vertelde ook doodleuk dat ze eigenlijk niet van dat pleintje af mocht maar als ze dat toch deed, bond ze haar horloge om een bankje op dat pleintje.

En er werd inderdaad ook gezegd dat iemand die kwaad in de zin heeft vast als eerste dat horloge af doet, dus hoeveel zin heeft het dan

7 likes

Ik ben zo blij dat mijn ouders uber chill waren/zijn en ze zeiden echt nooit ‘wees thuis tegen dan/stuur me een berichtje dan en dan/let op x1000’ of dingen in die trant omdat ze het wel vertrouwden. Ze waren echt een beetje ‘joe zoek het zelf maar uit’, we horen het wel als er wat is, ook toen ik op m’n 18e alleen op vakantie ging enzo.

5 likes

Ik weet dat sommigen hier een hekel aan hebben maar ik twijfel zo en sta nu in de Bijenkorf. Welke jurk voor een bruiloft met thema vintage?

Weg de jurk is gekozen, bedankt!

• De blauwe
  • De nude

0 stemmers

9 likes

Dit zijn juist mijn lievelingspolls! Keep them comingggg :high_heel:

25 likes

Zou het bruidspaar dan niet eigenlijk bedoelen dat ze het leuk vinden als ieder iets tweedehands (vintage) draagt?

9 likes

Zo grappig hoe je ook even op onzichtbare hakken gaat staan voor de volledigheid.

10 likes

Die blauwe is echt heel tof! Vintage vibe en tegelijkertijd modern. Staat je goed. De andere ook trouwens maar ik vind de blauwe beter passen bij de gelegenheid.

2 likes

Dank jullie allemaal! Ben lekker eigenwijs voor de nude gegaan, daar voelde ik me het meest in op m’n gemak.

@Nescio haha ja dat doe ik altijd, staat het net ff wat leuker :stuck_out_tongue:

7 likes

image

Double dippen in het gezelschap van anderen bv. een feestje of werkborrel…

• Ik doe dit en zie geen probleem
  • Ik doe dit maar vind het eigenlijk niet kunnen
  • Doe ik niet en is nooit oké

0 stemmers

1 like

Ik heb een aantal vriendinnen waarvan ik het geen probleem vind en ik weet dat zij het ook niet erg vinden, maar bij alle andere mensen gewoon nee.

11 likes

Ik doe wel aan double dippen maar dan wel altijd met de kant waar ik niet afgehapt heb. Dus bijv bij een kaastengel dip ik eerst het ene uiteinde en hap ik dat af en daarna draai ik hem om om met het andere uiteinde te dippen. Telt dat ook als double dippen?

15 likes

Oh dat vind ik niet tellen hoor. Want dat zou betekenen dat je niets meer kunt eten wat een ander al heeft aangeraakt

10 likes

Maar die kaasstengel komt waarschijnlijk sowieso al van een of andere schaal waar iedereen ook al met zijn vingers in heeft zitten graaien dus dat lijkt me vrij onvermijdelijk

1 like

Heel mooi allebei! Van welk merk is de blauwe?

1 like

Ik ga even de Grijs Rademaker uithangen, maar ik ben benieuwd: zijn jullie lid van een politieke partij?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Dit is iets wat bij mij al heel lang kriebelt en zeker met het oog op een brede links partij.

3 likes

Waar bewaar jij chocolade?

• Koelkast
  • Kast/lade
  • Ik heb nooit chocolade in huis
  • Chocolade is bij mij direct op

0 stemmers

1 like

Enkel Zero chocola hoort in de koelkast

4 likes

In de lade tenzij het snikheet is in Nederland

6 likes