Dat laatste stukje beschrijft echt mijn dag vandaag toen heb ik ook sterk overwogen om maar eten te bestellen
Heb jij wel eens iets uit de vuilnisbak gegeten omdat het nog prima in orde was?
- Ja
- Nee
- Niet dat ik me kan herinneren maar mezelf kennende is het geen onmogelijk scenario
0 stemmers
Ja koekjes of chips ofzo waarbij ik dacht “nee nu ga ik écht gezond eten” en dan gooide ik het met verpakking en al in de prullenbak en 3 uur later had ik honger dus trok ik het er weer uit. Niet iets wat open en bloot in een openbare prullenbak lag ofzo
Ah ja, vandaar die tip van @Karl_Lagerfeld om er voor de zekerheid ook nog afwasmiddel over te spuiten.
Ik ging wel eens naar etentjes waar de ingrediënten voor het eten allemaal gedumpsterdived waren uit containers bij bedrijven buiten. Bij het koken (dat deed ik) goed nakijken en slechte stukken wegsnijden, maar het was echt prima te doen.
Ja ken je zwaktes gisteravond nog gedaan met een pak citroen koeken
Ja natuurlijk kan je een tijd afspreken, maar dat is totaal niet hetzelfde als je kind tracken. En alsnog: te laat komen mag ook wel eens. Heb ik vroeger ook gedaan dus dat mag mijn kind ook doen.
In de supermarkt want er mogen weer wat kilo’s af.
Lid en actief en kan het iedereen aanraden
Heb jij wel eens haar op je tanden?
- Ja
- Nee
- Ik weet het niet
0 stemmers
Heb jij Kruistocht in Spijkerbroek gelezen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Thea Beckman favo kinderboeken.
Naar aanleiding van een vraag in een pubquiz.
Een mens laat gemiddeld 10-18 scheten per dag.
- Geloof ik wel, komt met mij overeen
- Vind ik veel, er gaan dagen voorbij dat ik geen enkele scheet laat
- Vind ik weinig, ik laat er veel meer
- Ik vind dit ranzig en wil er niet over nadenken
0 stemmers
Ik vind het persoonlijk erg weinig.
Ahh waarom anoniem, was echt benieuwd bij wie er dagen voorbij gaan zonder scheten te laten .
Privacy is een groot goed! Nee sorry, was geen bewuste keuze eigenlijk.
Edit: gvd wie zijn al deze niet-schetende mensen.
Ahhw dit zei mn oma altijd als ze een scheet liet
Jaaa. Wel echt jammer dat veel kinderen alleen kruistocht in spijkerbroek lezen, kinderen van moeder aarde is ook echt een mooi kinderboek.
Ik heb een tante die altijd roept: inhouden is ongezond! En: is gewoon de natuur.
Ze heeft gelijk, maar toch gênant.
In principe ook mee eens!