Ja sorry ik ben gewoon niet zo’n scheter, kan dagen zonder, alleen wel als ik heel veel zuivel eet maar dat doe ik dus nooit als ik in gezelschap ben of ergens heen ga.
Nog verdere vragen over mijn darmen?
Ja sorry ik ben gewoon niet zo’n scheter, kan dagen zonder, alleen wel als ik heel veel zuivel eet maar dat doe ik dus nooit als ik in gezelschap ben of ergens heen ga.
Nog verdere vragen over mijn darmen?
Als je dan wel scheetjes laat zijn die stil?
Ik dacht dat dit letterlijk haar op je tanden hebben betekende. Helemaal confused lopen googelen wat ik al die jaren gemist heb gezien zoveel mensen ja hebben geantwoord
Plastic wijnglazen aangeschaft om de glasscherven streak voor eens en voor altijd te stoppen snap soms echt niet dat ik mezelf nog niet op elke mogelijke plek gebroken heb
Ik laat er echt véél meer . Maarja ik poep ook makkelijk 2 tot 3 x per dag.
Wauw next level hahaha. Precies dat. Soms gebeurd het toch dat ik iets van iemand leen en dan ben ik tot het weer terug is helemaal gestrest erom
Ben jij lid van een publieke omroep?
0 stemmers
Ik van de VPRO
Is dit een bijzonder soort chocolade?
Beide jurken zijn van Reiss!
Haha ik wilde op m’n 17e naar RW en had bedacht om met allemaal jongensvrienden te gaan. Dat wilde m’n moeder dus niet hebben en dat vond ik zooo oneerlijk, waarschijnlijk pasten zij beter op me dan m’n ho vriendinnen van die tijd uiteindelijk ben ik met 1 vriend gegaan en hebben we geslapen bij een vreemde die ik van een forum kende, en dat mocht wel hahaha
Ik kan me niet voorstellen dat 35% dagen geen scheet laat. Dat zal er in je slaap dan wel allemaal uitkomen
Ik scheet wel, maar niet iedere dag. Dat of ik laat een kanonnade af in mijn slaap
Denk ook niet dat dat zo is maar er is geen neutralere optie met ‘vind ik veel’
Merci!
Dus ik moet morgen naar de chirurg voor een gesprekje over een terugkerende ontsteking onder mijn oksel, nu ben ik er vrij zeker van dat ze bij een volgende afspraak gaan snijden (kan haast niet anders). Maar… ik heb ook al jaren een vetbultje onder mijn tiet wat langzaam steeds groter aan het worden is (voelt inmiddels als een knikker).
Dokter zei toen een keer als je dit wil laten weghalen moet je het zelf betalen want het is niks ergs maar ik denk hey als ze binnenkort toch moeten gaan snijden. Kan ik dan vragen of ze meteen die vetbult ook weg kunnen halen? Of is dat gek want daarvoor heb ik geen gesprek natuurlijk morgen. Twijfel al weken of het niet raar is om te vragen haha.
0 stemmers
Vragen staat vrij, altijd! Dus gewoon doen
Dan betaal je ook gewoon voor die bult hè.
Dat is ook wel weer zo. Als bijna iedereen hier stemt op gewoon vragen dan durf ik het ook wel te vragen. Moet toch eigen risico betalen voor dit dus als ik dan dit mooi erbij kan doen zou dat wel top zijn haha.