Op basis van deze Reel
Hoe lang moet een man het volhouden?
- <1 minuut
- 2-5 minuten
- 6-10 minuten
- 11-20 minuten
- 21-30 minuten
- meer dan 30 minuten
0 stemmers
Op basis van deze Reel
Hoe lang moet een man het volhouden?
0 stemmers
ik kom overduidelijk niet uit Twente of de Achterhoek. TIL dat Twente en Achterhoek twee verschillende dingen zijn. Sorry my bad.
het ligt zelfs in twee verschillende provincies!!!
maar ik houd wel van Herman Finkers, dus geen haat naar Tukkers.
Zag ik op de action website. Gebruik jij nog slakkengel?
0 stemmers
Heb je dit jaren geleden - toen het opeens helemaal een ding was - wel gebruikt?
0 stemmers
Weet jij wat je kleding stijl is?
0 stemmers
Ben je tevreden met je stijl / kledingkast?
0 stemmers
Ik ben zoooo zoekende, weet gewoon niet wat ik leuk of mooi vind en ga van hot naar her⊠Dat resulteert in een kast vol impuls aankopen waarbij niks te combineren valt. Daarnaast wordt ik ook altijd te jong geschat, daar wil ik ook vanaf
Mijn doel is rijk genoeg worden dat iemand anders voor me winkelt en ik dus met minimaal zelf kleren kopen en wel leuk uit zie.
Ugh, echt hoor. Mân droom.
Aw, de liefde is eenzijdig
AJOC FESTIVAL! Waar de golden Earring echt altijd staat
Oh mijn God ik was het bestaan van Michael W. Smith helemaal vergeten. Hij was ook een keer op de EO Jongerendag dacht ik. Daar ben ik wel vaak geweest, Opwekking nog nooit, maar al mân christelijke vrinden gingen daar wel heen.
Cheugy millennial die nu af en toe haar teen dipt in de gen z poel en op werk een mislukte corporate stijl hanteert. Zoiets.
Haha vind wel grappig om te zien hoe weinig mensen hierop stemmen in verhouding tot de polls erna, hebben jullie hier geen mening over?
Nee hoor, ook in Twente word je tijdens uitgaan flink op Normaal getrakteerd. In mijn uitgaanstijd iig wel, ga er vanuit nu nog steeds
Nee. Vind de formulering ook dom, een man âmoetâ niks, en zelf heb je ook niet altijd zin in dezelfde seks. Soms wil iemand 30 minuten geplowed worden en de andere keer geen penetratie, kan je toch niet echt iets algemeens over zeggen
Af en toe naar Roermond gaan voor de 75% korting bovenop de outlet prijs. Daar zitten meestal kleine foutjes in de stof. Zo ben ik aan mân Gucci kleding gekomen.
Echt hĂš, misschien omdat ie niet anoniem is?
Ik heb geen zin om die link te openen. Zal vast voor meer mensen gelden.
Heb ik nou zoân dirty mind?
Wow ja Sjofar inderdaad, goed geheugen heb je zeg!
Kan het artikel uit 2016 niet helemaal openen maar hier staat dat ze inderdaad zijn verhuisd uit hc naar een nieuwe locatie.
Maar als ik hun website mag geloven zitten ze nu alleen nog in Houten. Ik dacht dat ze trouwens echt alleen cdâs (!) verkochten maar blijkbaar deden ze ook in hc aan boekenverkoop. Je brein onthoudt wat dat betreft echt selectief!
Haha ja ik had eigenlijk ook maar één ding in gedachten. Heb ook niet op de link geklikt overigens