Stel je persoonlijke vraag #36

Ik ook niet om die reden :joy:

Ik denk dat ik dit vind.

Maar ik weet eigenlijk niet wat we normaal doen (& wat ik dus prima vind) want ik zit er niet echt met een klokje bij haha

Wat vind je belangrijker in een gerecht?

• Smaak
  • Textuur

0 stemmers

1 like

Haha dit soort berichten maakt het mysterie van wat het filmpje is wel leuker

Ik raakte gefascineerd door de randomheid van die clip en heb m helemaal sfgekeken en nu overweeg ik om mn account op te zeggen :cry:

1 like

Neeee joh, Normaal wordt hier gewoon gedraaid hoor en iedereen doet er vrolijk op mee. Net zoals Bokkers hier gewoon gedraaid wordt terwijl dat officieel Sallands is.
Ben zelfs naar een concert van Normaal in Twente geweest :crazy_face:

1 like

Ja ik dacht ik hou het cryptisch :rofl:

2 likes

Met dat laatste heb ik niet even goede ervaringen (ben in Dieka bij een optreden van Bökkers een keer keihard tegen de bar aan beland met m’n hoofd) maar verder: jaaaaa :dancer:

2 likes

Al eens naar oktoberfest geweest? Dat is weer een heel ander soort tentfeest, denk zelfs wel mijn favoriet haha

2 likes

Zag laatst deze foto van Lena Dunham en haar partner en nu vraag ik me af: lijk jij qua uiterlijk op je partner?

• Ja best wel
  • Mwah beetje misschien
  • Nee helemaal niet
  • nvt

0 stemmers

2 likes

Ik zag vandaag iemand lopen met een grote hond, die steeds aan de riem liep te trekken en die ze niet kon tegenhouden. Hij was te sterk voor haar.

• Geen probleem
  • Gevaarlijk

0 stemmers

Als hij ineens de weg over zou willen rennen zou ze hem niet tegen kunnen houden, ik vond het gevaarlijk toen ik het zag maar ik had er nooit eerder bij stilgestaan eigenlijk.

‘Is dat uw broer?’ Maar vooral omdat we dezelfde kleur haar hebben haha. Verder lijken we totaal niet op elkaar. Maar merk dat vooral mensen in het buitenland dat vinden en kinderen.

Over de poll met de link;

Waarschijnlijk een impopulaire mening maar vind het niet zo nodig om daar een mening over te hebben omdat ik het andersom ook kut vind als mannen een mening hebben/oordelen over iets waar een vrouw geen invloed op heeft. Ik vind het belangrijker dat een man z’n best doet voor een vrouw. Liever dat en korter dan lang en egoistisch.

6 likes

Ik vind Lena Durnham en haar partner eigenlijk helemaal niet op elkaar lijken. Enige is dat ze allebei een grote neus hebben maar die heeft wel een andere vorm dus dat lijkt ook niet vind ik. Of was dat je punt niet? :sweat_smile:

4 likes

oh ik vind ze juist wel erg op elkaar lijken, qua haar, oogkleur, wenkbrauwen, voorhoofd, en neus een beetje ja

5 likes

Wat zeg jij?

• Gehemelte
  • Verhemelte

0 stemmers

• Ik moet gapen
  • Ik moet geeuwen

0 stemmers

Wat zeg/zei jij?

• Belletje lellen
  • Belletje trekken
  • Iets anders

0 stemmers

1 like

Maar ik vind lellen wel echt een vies woord als ik er bij stil ga staan :joy:

5 likes

Naja de vraag is how long HE should last. Dat gaat over de erectie. Dus alle vrouwelijke handelingen wat ook kan zonder erectie telt dan niet echt mee lijkt me? Ik heb 11-20 gekozen maar niet omdat ik vind dat dat MOET (verkeerde woordkeuze in de poll denk ik) maar meer omdat ik dat ideaal zou vinden in de meeste situaties. Vind het na 20 min écht wel weer genoeg met pijpen, aftrekken, penetratie haha. Dus langer hoeft niet. Maar als het een vluggertje is met passie, dan is bijv 3 min ook goed. En idd wat eerder ook werd gezegd door @kleinmeisje: als het maar fijn is en je met elkaar bezig bent/je best doet en t allebei maar je zin hebt. Dan maakt de tijd echt niet uit imo.

3 likes

Heb jij wel eens gehad dat je op de wc zat en er iemand binnen kwam omdat je de deur niet op slot had gedaan (en dan niet omdat je bv thuis altijd naar de wc gaat in het bijzijn van anderen)

• Ja slot vergeten
  • Ja maar er was geen slot
  • Ja, er was wel een slot maar dat durfde ik niet dicht te doen
  • Nee nog nooit gestoord

0 stemmers

2 likes

Deur heeft geen slot :smiling_face_with_tear:

1 like