Ik wil zo graag zon pop van mezelf hahah
Hextian of PoppenAtelier ff DMâen
Brb even mn nier verkopen.
Wauw ik vind hem ook echt knap! Persoonlijk vind ik kortere dreads leuker maar dat dit ĂŒberhaupt a bestaat wauw!
Heb al jaren geen portemonnee meer, betaal alles met mijn telefoon. De laatste keer dat ik wilde pinnen met mijn pas om voor het eerst in jaren geld af te halen, wist ik mijn pincode niet meer. Pas geblokkeerd.
Ik heb geen portemonnee
Voor (dementerende) ouderen of mensen met een verstandelijke handicap is contant geld veel makkelijker dan pin.
Top 3 locaties voor jouw honeymoon? (Als je die zou hebben)
- Hawaii
- De Azoren
- Tanzania
- Thailand
- Canada
- Malediven
- Zuid-Afrika
- Dominicaanse Republiek
- Aruba
- Indonesië
- Turkije
- Costa Rica
- Nieuw Zeeland
- De Amalfikust
- Santorini
- Las Vegas
- Mexico
- Jamaica
0 stemmers
Rio de Janeiro
Sorry je hebt waarschijnlijk veel leuke locaties uitgekozen maar rio. En ik haat heel toeristische plekken maar deze zal ik altijd kiezen.
Vind het wel grappig dat je heel specifieke plekken er tussen hebt staan en ook gewoon een heel land lol.
Ja het is een curropte shitzooi, still love it.
En misschien vind je dit kanaal wel leuk , is maar heel klein, maar ze gaan dan toeristen rondleiden door de favelas in rio. O.a. waar een clip van Michael jackson is opgenomen.
Gewoon een honeymoon in de stad Rio? Heb je daar echt van die romantische plekjes ook?
Heb jij een favoriete bnâer?
- Ja
- Nee
0 stemmers
O.a een aantal van de banken hebben het nieuwe convenant getekend, waarin afspraken zijn gemaakt over het contante geld in Nederland, het functioneren hiervan en dat het toegankelijk moet blijven.
Heb je een BNâer wie je niet kan luchten?
- Ja
- Nee
- Geen bekende Nederlander, maar wel een bekende Belg
0 stemmers
Ik weet nog van vroeger dat ik meeging en mn moeder elke week 300 gulden pinde voor de boodschappen. Ik keek net en dat is dus dan 600 euro? Nou eh, ik heb geen idee dan wat ze er mee deed. Maar er waren wel altijd heel duidelijk 3 briefjes van 100 gulden elke week. Maar misschien is/was dat ook een normaal bedrag voor boodschappen. En ik heb nooit de gulden gekent om zelf mee te pinnen etc.
Ik vind Max Verstappen echt zoân enorme flapdrol. Of moet dit naar Impopulaire meningen
In het kader van wie niet sterk is moet slim zijn: ben jij tevreden met hoe je fysieke vaardigheden (kracht maar ook motorisch bijvoorbeeld) en je intelligentie verdeeld zijn?
- Ja, ik vind het perfect in balans
- Nee, ik zou best wat minder slim maar fysiek capabeler willen zijn
- Nee, ik zou best wat minder fysiek capabel maar slimmer willen zijn
- Anders, namelijkâŠ
0 stemmers
âHad allebei wel wat meer gemogenâ heb ik er bewust niet bijgezet
Nouja de ligging eigenlijk vooral al, het is gewoon echt als een sprookje. Heuvels en dan de zee, allemaal Baaien en dan weer heuvels waardoor elk stukje stad heel anders aanvoelt.
Gebouwen zijn veel uit de koloniale tijd maar dan net zo niet goed onderhouden, sommige straten met van die kinderkopjes, de muziek overal, etenskraampjes overal en mensen die domino spelen op tafeltjes overal, ik kan het niet omschrijven maar ik voelde me er super nostalgisch haha maar je kan er ook echt heel goed feesten, en de stranden zijn echt heel erg mooi en zo levendig met allemaal sportende mensen. Ohja en de natuur is echt overal, soms zie je ineens een aap chillen of papagaaien en soms staat er ineens een kerkje ofzo helemaal begroeid met bomen of je loopt ergens heen en ineens blijkt er een panoramisch uitzicht te zijn, de sfeer is heel relaxed (ja ik weet dat er ook heel veel criminaliteit is en corruptie en alles maar elke wijk is zo anders dat dat lang niet overal zo voelt)
Idk maar het is denk ik mn favo stad waar ik ooit ben geweest, het is heel informeel en het is zo groot dat het ook voelt dat er altijd iets te ontdekken is/ de stad nooit slaapt (maar dan niet van go go go maar juist relaxed) maar niet op die zien en gezien worden manier van New York of Dubai, je kan er met een paar euro echt een fantastische dag hebben.
Ik ken eigenlijk geen enkele horecaplek in Brussel waar je niet met kaart kan betalen, in mijn 4 jaar studeren daar is dat nooit een probleem geweest. Met het gebrek aan automaten ben ik het wel eens.
Ben jij wel eens in caracas geweest?
- Nee
- Ja
0 stemmers
De westerse media doet ook alsof je daar als je de deur uit loopt al doodgeschoten wordt. Hoewel 1 van mn beste vrienden daar geboren is en het niet echt prettig is om te wonen.