Stel je persoonlijke vraag #36

Kijk, dat stelt me dan weer gerust. Wat een onproduct is dit toch echt zeg.

@CaptainCheesecake ah slim! Ik heb maar een heel klein vriesvakje dus die ruimte gebruik ik meestal voor gewone friet haha, maar misschien doe ik eens gek en probeer ik het eens.

1 like

Ik wil voor vaderdag voor mijn vriend een armband kopen voor hem en mini versie voor ons zoontje die je kunt graveren. Maar ik vraag me af wat nu leuk/logisch is qua wat erop te zetten.

1. Naam zoontje op beide armbanden
  2. Ieder eigen naam op armband
  3. Iets anders?

Ik vind zelf “papa” niet zo leuk om op de armband te doen van mijn vriend.

Send help please :smiley:

Iets met de initialen doen of een belangrijke datum erbij? (Weet niet of dit een eerste vaderdag oid is :relaxed:)

3 likes

Omg ik schrik ik hier gewoon oprecht van. Ik wens een mannelijke Ken barbie met dreadlocks.

3 likes

Zelfs collectegeld kan gepind worden! In het collectezakje zit een apparaat die je dan kan scannen en dan kan je aangeven wat je wilt geven. Dwt doe je dna met je telefoon en dan geef je het zakje door.

@kali ik ben het helemaal met je eens, goed uitgelegd!

1 like

Bij je zoontje de naam van zijn vader of gewoon papa en dan bij je vriend de naam van je zoon? Leuk idee trouwens.

3 likes

Er is wel een Ken met dreadlocks maar dat is helaas niet van los haar, maar van plastic.

Er zijn ook nog mensen die Barbies en Kens rerooten (= originele haar verwijderen en zelf plukje voor plukje nieuw haar in naaien of plakken), en dan zijn dreadlocks soms wel mogelijk.
Deze Ken is zo te zien ook opnieuw geschilderd in zijn gezicht. Zo’n OOAK (one of a kind) is al gauw 200 dollar.

28 likes

Ik wil zo graag zon pop van mezelf hahah

5 likes

Hextian of PoppenAtelier ff DM’en :joy:

1 like

Brb even mn nier verkopen.

4 likes

Wauw ik vind hem ook echt knap! Persoonlijk vind ik kortere dreads leuker maar dat dit ĂŒberhaupt a bestaat wauw! :heart_eyes:

4 likes

Heb al jaren geen portemonnee meer, betaal alles met mijn telefoon. De laatste keer dat ik wilde pinnen met mijn pas om voor het eerst in jaren geld af te halen, wist ik mijn pincode niet meer. Pas geblokkeerd.

2 likes

Ik heb geen portemonnee :eyes:

5 likes

Voor (dementerende) ouderen of mensen met een verstandelijke handicap is contant geld veel makkelijker dan pin.

1 like

Top 3 locaties voor jouw honeymoon? (Als je die zou hebben)

• Hawaii
  • De Azoren
  • Tanzania
  • Thailand
  • Canada
  • Malediven
  • Zuid-Afrika
  • Dominicaanse Republiek
  • Aruba
  • IndonesiĂ«
  • Turkije
  • Costa Rica
  • Nieuw Zeeland
  • De Amalfikust
  • Santorini
  • Las Vegas
  • Mexico
  • Jamaica

0 stemmers

Rio de Janeiro

Sorry je hebt waarschijnlijk veel leuke locaties uitgekozen maar rio. En ik haat heel toeristische plekken maar deze zal ik altijd kiezen.

Vind het wel grappig dat je heel specifieke plekken er tussen hebt staan en ook gewoon een heel land lol.

2 likes

Ja het is een curropte shitzooi, still love it. :heart_eyes:

En misschien vind je dit kanaal wel leuk , is maar heel klein, maar ze gaan dan toeristen rondleiden door de favelas in rio. O.a. waar een clip van Michael jackson is opgenomen.

2 likes

Gewoon een honeymoon in de stad Rio? Heb je daar echt van die romantische plekjes ook?

1 like

Heb jij een favoriete bn’er?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

O.a een aantal van de banken hebben het nieuwe convenant getekend, waarin afspraken zijn gemaakt over het contante geld in Nederland, het functioneren hiervan en dat het toegankelijk moet blijven.

2 likes