Stel je persoonlijke vraag #36

Welk type heb je?

1 like

van Cassie eigenlijk is it you, maar heb long way to go weer helemaal herontdekt door tiktok

1 like

Zou er zelf overigens niet voor kiezen, maar hing hier al op zolder toen we het huis kochten.

2 likes

Jaaa, ik heb precies hetzelfde. Zó fijn.

2 likes

Haha ik dacht eerst dat het over een dyson stofzuiger ging

1 like

Haha, was een beetje onduidelijk idd, maar de vaste airco dus :grin:

Niet nodig waar we nu wonen, het wordt hier niet zo ontzettend warm.
In Nederland, waar het tijdens een hittegolf in mijn oude appartement makkelijk 35+ graden binnen werd, had ik er graag een gewild!

Ik heb een mobiele airco maar dat werkt in mijn woning niet fatsoenlijk want in de woonkamer kan ik alleen de balkondeuren open zetten en daar komt ook weer heel veel warmte door naar binnen en op de slaapkamer gaat ook niet want die raam zit aan de galerij waar iedereen langs loopt en ik slaap naakt.

Mijn ouders hebben sinds vorig jaar wel vaste airco en ik slaap daar nu 2 weken omdat zij op vakantie zijn en het is zoooo chill met slapen! Vooral dit weekend héél blij mee!

3 likes

Nee F300 is €136, dus best nog wat geld voor vroeger maar kan dus wel!

1 like

Ik zou wel eerst zonnepanelen willen voordat ik een airco zou overwegen

3 likes

Idd, en dat voor die 5 hete dagen per jaar die we hier hebben. Veel plezier met je energierekening ook

(Nee geen behoefte aan allemaal verhalen waarom het in jouw wel of niet goed geïsoleerde huis wel echt nodig is)

25 likes

Volgens mij hadden we in nederland vorig jaar ook gewoon een vrij koele zomer? Hopelijk dit jaar weer. Alleen volgens mij was 2017 (?) En 2018 heel warm en ging iedereen massaal airco aanschaffen. Je kon ook nergens meer een ventilator kopen.

4 likes

Ik haaaat t geluid van de airco. En ik word er ook altijd ziek van. Ik heb liever gewoon een voorproefje van mn crematie

6 likes

Vorig jaar viel inderdaad heel erg mee gelukkig, maar het jaar daarvoor werd het sommige dagen 40 graden😭 hopelijk dit jaar niet weer

De bezwaren over het klimaat snap ik heel goed, maar de energierekening valt nog verrassend mee vond ik met een (mobiele) airco.

1 like

Ik zou liever een sauna hebben voor in de winter dan een airco voor die paar dagen zomer die we hier hebben.

Jammer dat die duur zijn en m’n tuin te klein

3 likes

Ja volgens mij was het 2018 dat we zo’n hitte streak hadden waar geen eind aan kwam en in 2919 is het ook 40 graden geweest (toen stond ons huis te koop maar kwam niemand kijken :sweat_smile:). 2020 was volgens mij priem en 2021 niet echt zomer zomer gehad geloof ik?

3 likes

Eigenlijk hebben we in nederland een geweldig klimaat. We hebben 4 seizoenen, zachte winters en over het algemeen koele zomers. Geen orkanen, aardbevingen en al die ellende. Maar ik heb altijd het gevoel dat wij het meest klagen van iedereen in de hele wereld over het weer :joy:

17 likes

Tja, er zijn wel meer dingen niet duurzaam en toch blijven mensen het doen. Uiteindelijk kies je toch voor je eigen comfort, kennelijk.

1 like

Nou ja als je Groningen niet als Nederland telt zijn er inderdaad geen aardbevingen

21 likes