Stel je persoonlijke vraag #36

Vorige zomer hadden we echt extreem weer met zware overstromingen.

7 likes

Say you live in randstad without saying you live in randstad :smiling_face_with_tear:

19 likes

De zwaarste aardbevingen in Nederland zijn blijkbaar in Limburg en Brabant geweest zelfs!

1 like

Is dat dan vanwege de mijnbouw daar?

Volgens mij zijn dat gewoon natuurlijke aardbevingen maar ik weet het niet zeker.

2 likes

Ik wil er heel graag 1, dus daar heb ik ook op gestemd. Maar ik koop er geen om het klimaat inderdaad.

2 likes

Durf je met het raam open te slapen?

• Ja, maar doe ik nooit want het is nooit warm genoeg in m’n slaapkamer
  • Ja, doe ik ook weleens/vaak/altijd
  • Nee

0 stemmers

1 like

Ja, maar doe ik niet ook al is het bloedheet vanwege teringherrie buiten

10 likes

Durf het wel, wil het ook, maar doe het niet want woon aan een drukke weg met daarnaast een trambaan en daarnaast treinrails. :smiling_face_with_tear:

1 like

Nadat ik eens een inbreker in mijn raam betrapte niet meer. Ik deed dat jarenlang terwijl het erg inbraakgevoelig was, zonder dat ik dat wist.

1 like

Wat eng! Ik durf het ook nooit om deze reden (al is het bij mij gelukkig nog nooit gebeurd)

Welk van deze aanzoeken vind jij leuk?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

• Ja
  • Nee

0 stemmers

• Ja
  • Nee

0 stemmers

• Ja
  • Nee

0 stemmers

• Ja
  • Nee

0 stemmers

• Ja
  • Nee

0 stemmers

• Ja
  • Nee

0 stemmers

En mijn persoonlijke favoriet, bij de Amalfi kust

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Wij waren op huwelijksreis in Zuid Afrika en wilden er nog een paar dagen strandvakantie aan plakken. We twijfelden tussen Zanzibar en Mauritius. We kozen Mauritius :sob:achteraf zo’n spijt van!

1 like

Dit vind ik echt zo’n poll voor wanneer je iemand op het forum denkt te herkennen en zeker wil weten of je goed zit :joy:

2 likes

3, 4 en 5 zijn echt horror en als iemand me ooit zo ten huwelijk zou vragen ren ik weg. Lijkt me ook echt zo ongemakkelijk als er een fucking violist bij zo’n persoonlijk moment zit haha

Maar dit was dus echt een hele nieuwe wereld voor mij, maar je kunt dus net als een wedding planner ook een ‘proposal planner’ inhuren. Voor maar 750 euro (+275 voor een videograaf) een totaal onorigineel setje kussens, kaarsen, lightboard en flesje champagne zodat je een mooie setting hebt voor je insta.

4 likes

Dit is echt iets van de laatste jaren volgens mij. Van de gefrouwde ouderen in mijn omgeving heeft niemand dit zo gedaan. Dat was meer een ‘goh nou miss moeten we eens verhuizen en dan eh gelijk maar trouwen? Is alles geregeld.’ ‘Ja dat klinkt wel als een goed plan, doen we’. Sommige gingen daarna nog wel de verloving bekendmaken met een etentje ofzo met de ouders en schoonouders en dat was het. Niet zo moeilijk doen. Hoe romantische is het nu ook daadwerkelijk als iemand zoveel moeite er in steekt terwijl je het antwoord toch al wel weet. Als het goed is.

7 likes

Dat is dan nog wel een echte verrassing, al dan niet een leuke . :joy: Ik hoor nu ook wel eens dat de vrouw wacht ‘tot ze gevraagd wordt want dat hoort zo’ terwijl ze dan al samen besproken hebben dat ze gaan trouwen. Ieder z’n ding.

4 likes

Ik snap ook die ‘marry me’ in koeienletters niet, dan valt er ook niets meer te vragen.

14 likes

Ja idd kan hij beter in koeienletters zetten ‘heb je even voor mij’

Ik voel een gezellig achtergrondliedje

5 likes

Moet je die video Park Proposal eens aanklikken. Loopt er iemand door het beeld op het (uiterst ongemakkelijke) moment suprême.

3 likes