Stel je persoonlijke vraag #37

Ik had op nee gestemd maar nu ik er langer over denk vind ik het eigenlijk wel leuk. Ik ben ook een mega koukleum dus dit zou echt wel een uitkomst zijn

2 likes

Ja echt! Geen jas die omhoog kruipt, lekker helemaal in zo’n pak gedoken. Ik zie het wel zitten eigenlijk

3 likes

@Twijfelkont Het kan hier best koud worden in de winter, en omdat we vaak een paar uur buiten zijn en ik een enorme koukleum ben doe ik dan vaak een skibroek over mijn gewone broek. Of een fleecegevoerde softshell broek.

Is het supercharmant? Niet echt, maar ik heb het tenminste niet stervenskoud dus het kan mij verder niet schelen :smile:

Edit: mijn winterjas komt tot over mijn knieën dus ik ben echt zwaar ingepakt dan haha

4 likes

je maakt dus een onderscheid tussen geloven en denken, denk ik? Gelovigen geloven dat er een god bestaat, toch? Als atheist geloof/meen/denk je dat er geen god bestaat?

Maak jij plannen voor je vakantie? Niet letterlijk dat wat je op vakantie gaat doen, maar meer hoe je je verlofperiode gaat invullen?
Ik krijg over drie weken vakantie en zie mezelf alweer de pestpleuris vervelen.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

4 likes

Anders word ik altijd zo lamlendig en ongelukkig

8 likes

Wie van deze figuren zou jij in het echt willen ontmoeten? Zoals in de serie Joan of Arcadia? Alleen jij kan hem/haar/het zien, maar wel alles vragen.

• God
  • Zeus
  • Gaia
  • Jezus
  • Boeddha
  • Amon-Re
  • Loki
  • Mohammed
  • Krishna
  • Mozes
  • Freya
  • Maria
  • Niemand

0 stemmers

1 like

Ik ken de helft niet eens

7 likes

Ik dacht in het kader van inclusiviteit neem ik de belangrijkste figuren van grote religies mee in de poll. :smiling_face_with_tear:

Wat aanbid jij?

• Boeddha
  • Bunda

0 stemmers

3 likes

En ook wel een reputatie bij vrouwen. :smiling_face_with_tear: Hij heeft nogal wat kinderen. Wel tof om te ontmoeten haha.

2 likes

Ahum vooral veel me too verhalen. Als er iemand gecanceld moet worden is het Zeus.

16 likes

En als Zeus je leven niet moeilijk maakte als vrouw, dan had je zijn vrouw Hera nog.

5 likes

Ik moet zeggen dat het mij als 15 jarige wel aantrekkelijk leek om iemand uit je been te baren ipv door een kleine uitgang :joy:

4 likes

Of een ei leggen

2 likes

In welke tijd zou jij het liefste willen leven? Inclusief religie en gebruiken.

• Bij de Grieken
  • Bij de Noren
  • Bij de Egyptenaren
  • Bij de Romeinen

0 stemmers

Cleopatra had iig wel make up dusja

16 likes

Als je het over iets hebt dat ergens tussen morgen 8 augustus en zondag 14 augustus plaatsvindt, zeg je vandaag dan

• Deze week
  • Volgende week

0 stemmers

En

• Deze dinsdag
  • Komende dinsdag/volgende week dinsdag

0 stemmers

1 like

Komende dinsdag, zou niet volgende week dinsdag zeggen

19 likes

Ja en komende week

Vanaf maandag zeg ik ‘deze week’ op alles t/m zondag en ‘volgende week’ voor de volgende maandag en de rest van die week

13 likes