Stel je persoonlijke vraag #37

Moest laatst een vriendin wel 5x reminden aub een tikkie te sturen. Wist zelf totaal niet wat het eten (met 4) had gekost want anders had ik het al zelf overgemaakt :rofl:. Stuur zelf ook altijd meteen een betaalverzoek, ben skeer…

Ik krijg van een bepaalde vriendin steeds reminders dat ik aan haar nog geen tikkie heb gestuurd. Vakvrouw.

5 likes

Ik doe dit eigenlijk alleen als de tikkie in een groepsapp verstuurd wordt en er dus voor meerdere mensen voorgeschoten is, zodat de betaler makkelijker kan zien wie er betaald heeft. Tikkie geeft zelf een notificatie dat er betaald is dus als het 1 op 1 is is dat vinkje via Whatsapp een beetje overbodig.

2 likes

Zou jij voor een miljoen de naam van een vriend/vriendin op je bil laten tatoeëren?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

3 likes

Kom maar door met dat geld, weglaseren kan altjd nog

15 likes

Wel met witte inkt

Mag niet

2 likes

Staat er niet bij :ok_woman:t2:
Dus altijd je contract goed dichttimmeren

14 likes

Ik zou het al doen voor 10.000 euro denk ik. Niemand ziet het toch verder.

35 likes

En voor 10.000 euro? Zwarte inkt en ongv 15 cm, dus gewoon leesbaar. Je mag dit nooit weglaseren dan moet je het geld weer inleveren. OOK GEEN COVER-UP @Schaakmat

• Ja hoor
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Gewoon in de zon ermee en flink wat baantjes trekken in het zwembad

Edit: je hebt niets gezegd over een cover-up. Maar dan heb je wel een hele flinke tattoo

1 like

Zoveel mensen zien mn billen niet :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Idd je bent een dief van je eigen portemonnee als je dit niet doet

2 likes

:rofl:

3 likes

En mag het wel in je bilnaad?

8 likes

Als jij een tatoeëerder kan vinden die daar voor open staat, mag het van mij in je bilnaad

11 likes

Lijkt mij ZO PIJNLIJK

2 likes

:eyes:

29 likes

er is vast wel iemand die dat doet :ok_hand:t3:

Ja dat kan. Blijkbaar vindt diegene het zelf ook allemaal niet zo belangrijk, dus dan is het toch niet zo gek om zelf iets makkelijker te zijn?

1 like