Moest laatst een vriendin wel 5x reminden aub een tikkie te sturen. Wist zelf totaal niet wat het eten (met 4) had gekost want anders had ik het al zelf overgemaakt . Stuur zelf ook altijd meteen een betaalverzoek, ben skeer…
Ik krijg van een bepaalde vriendin steeds reminders dat ik aan haar nog geen tikkie heb gestuurd. Vakvrouw.
Ik doe dit eigenlijk alleen als de tikkie in een groepsapp verstuurd wordt en er dus voor meerdere mensen voorgeschoten is, zodat de betaler makkelijker kan zien wie er betaald heeft. Tikkie geeft zelf een notificatie dat er betaald is dus als het 1 op 1 is is dat vinkje via Whatsapp een beetje overbodig.
Zou jij voor een miljoen de naam van een vriend/vriendin op je bil laten tatoeëren?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Kom maar door met dat geld, weglaseren kan altjd nog
Wel met witte inkt
Mag niet
Staat er niet bij
Dus altijd je contract goed dichttimmeren
Ik zou het al doen voor 10.000 euro denk ik. Niemand ziet het toch verder.
En voor 10.000 euro? Zwarte inkt en ongv 15 cm, dus gewoon leesbaar. Je mag dit nooit weglaseren dan moet je het geld weer inleveren. OOK GEEN COVER-UP @Schaakmat
- Ja hoor
- Nee
0 stemmers
Gewoon in de zon ermee en flink wat baantjes trekken in het zwembad
Edit: je hebt niets gezegd over een cover-up. Maar dan heb je wel een hele flinke tattoo
Zoveel mensen zien mn billen niet
Idd je bent een dief van je eigen portemonnee als je dit niet doet
En mag het wel in je bilnaad?
Als jij een tatoeëerder kan vinden die daar voor open staat, mag het van mij in je bilnaad
Lijkt mij ZO PIJNLIJK
er is vast wel iemand die dat doet
Ja dat kan. Blijkbaar vindt diegene het zelf ook allemaal niet zo belangrijk, dus dan is het toch niet zo gek om zelf iets makkelijker te zijn?