Whaha mn vader vond het leuk om ze uit te nodigen en dan compleet uit te lullen. Daarna werd hun(mijn ouderlijk huis) huis altijd overgeslagen. Is misschien ook een manier om van ze af te komen.
Edit: ik heb dit weggehaald. Discriminatie ten top hiero
Ja ik ben moslima, in de Koran komt Jezus (Isa) ook meerdere malen voor.
In de Koran is het niet het kind van God trouwens.
Wat is in de koran jezus (isa) dan?
Een profeet
Ik heb nooit echt een klik met mensen die niet zo vrij zijn opgevoed als ik. Of dat nou door geloof komt of omdat je bijv hele strenge ouders had of dat je gewoon een heel braaf karakter hebt.
Wel leuk om gewone vrienden mee te worden maar een relatie zou niet kunnen. Dan verschillen we teveel.
Een profeet inderdaad, de zoon van Maryam (Maria).
ik slaap …
- naakt
- ondergoed
- ondergoed met oud/groot shirt
- synthetische onesie (zon primark ding)
- pyjama set
- babydoll/ slipdress
0 stemmers
saus moet
- erover
- ernaast
- ga weg met je saus
0 stemmers
- airfryert
- frituurtje
- oven
0 stemmers
Set is iets teveel gezegd, oud shirt met pyjama broekje meestal
Lijkt mij vooral vet onhandig. Als je bij iemand op visite gaat moet je helemaal die broek uitdoen en later weer aandoen
Ja oke dat is waar, maar toch pas ik
Koop je altijd speciaal voor jezelf ivm je verjaardag een cadeau?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Niet specifiek op/rond die dag maar probeer soms zo duurdere aankopen voor mezelf goed te praten. Bijv als ik de maand ervoor een mooie tas zie: “ja oh omdat ik bijna jarig ben, handig!” …
ja ze geloven ergens in
Pasen
- Leuk
- Mwah
- Stom
0 stemmers
Koningsdag
- Leuk
- Mwah
- Stom
0 stemmers
Kerst
- Leuk
- Mwah
- Stom
0 stemmers
Oud en nieuw
- Leuk
- Mwah
- Stom
0 stemmers
Vind het een heel tof pak maar alles wat ik niet binnen 2 sec uit kan trekken is teveel moeite
Dit is fantastisch, dit wil ik ook!
Al lijkt het me niet de meest praktische daily use jas. Maar ik doe mijn jas dan ook wel vaak even uit of open en dicht (bijvoorbeeld in de auto of in een winkel ofzo).
Pasta etc: erover, bij friet er naast