Van de week ging ik met mijn hand door mijn haar, zat er ineens een wesp aan mijn vinger. Zo rang erin met die angel. Gelukkig net niet lang en diep genoeg om echt heel pijnlijk te zijn. Vorig jaar ben ik toevallig ook al gestoken. De keer daarvoor moet wel 30 jaar geleden zijn ofzo.
Drie weken geleden vloog er een wesp de mouw van mijn jurk in en toen ben ik twee keer in mijn arm gestoken. Je ziet het nog steeds. Soort blauwe plekken die heel langzaam weg trekken. Wist niet dat het zo lang zichtbaar zou blijven
Enige verschil met roken is, is dat ik anders dan bij zonnebankbruine mensen of mensen met overgewicht er wel zelf last van heb.
Ik ben echt fervent roker geweest en kan het soms nog lekker inhaleren omdat ik het mis. Maar gewoon zo op een terras als je probeert te eten of als ik met mijn moeder ben die zwaar allergisch is vind ik het wel echt irritant. Doe lekker thuis of waar je anderen niet lastig ermee valt.
Nog niet gestoken maar er hangt een wespennest boven mijn voordeur dus wie weet gebeurt het nog!
nee snap ik! ik rook zelf weleens maar vind het bijvoorbeeld echt walgelijk als mensen binnen roken of om het zelf te doen
ik bedoel puur de handeling roken en de schade voor jezelf
Wel een keer door een hommel toen ik op mān hurken ging zitten en die blijkbaar in mān knieholte zat! Hij viel daarna ook gelijk op de grond maar net niet dood. Vet zielig. En voor mezelf deed het ook wel pijn!
Knot is eigenlijk te veel eer. Het is eigenlijk een net geen staart
Inderdaad, heel rare vergelijking die hier gemaakt wordt tussen roken en zonnebrand.
Het niet smeren van SPF zal op termijn de zorg belasten ivm huidkanker, maar dat is echt een gevolg voor de lange termijn. Terwijl ik een ander terras moet opzoeken als er iemand begint te roken, omdat het direct op mān longen slaat. Ben vandaag nog ergens anders gaan zitten in de trein omdat iemand met rook in haar kleren naast me kwam zitten. Anders heb ik de rest van de dag rode ogen. Dit is nog los van de gezondheidsschade waar je anderen mee belast.
Ja stoppen met roken is verrekte moeilijk en daar heb ik alle begrip voor. Maar laten we niet gaan doen alsof je je omgeving er niet mee belast.
Prachtig. Die hou ik erin
Niet meer krijg er altijd zoān koppijn van aan t eind van de dag
Wie is beter in bed?
- Arjen
- Thierry
0 stemmers
Thierry lijkt me echt zoān figuur die de clit niet kan vinden, als hij überhaupt al de moeite wilt nemen om hem te zoeken.
Ik zeg wel eens: ik ben heel goed in bed. Ik kan er de hele dag in liggen.
Denk dat Thierry dat ook kan, beter dan Arjen. Daarom op Thierry gestemd.
Over seks wil ik helemaal niet nadenken joh maar weet wel dat wat @Whistle zegt vaak juist niet geldt voor mannen waarvan je dat verwacht en vice versa. Dus geeeen idee.
Arjen heeft wel hele kleine handen, maar ik bemoei nie. Zal vast beter zijn dan vrouwenhater Baudet.
In mijn geval : Vandaag een tomaatje, morgen weer een spierwit chocolaatje.
Ik heb 4 jaar in een pretpark gewerkt bij een snackbar. Bij de ijshoek hadden we elk jaar een wespennest dus ze krioelden altijd bij de sauzen en rondom je handen als je bezig was daar. Ben er toen wel achter gekomen dat ze echt niet snel steken (is mij in die 4 jaar maar 1x overkomen, een mini prikje) Ook al die vakantiehulpen kwamen bang voor wespen binnen, maar waren voedig over die angst heen na een seizoen meedraaien
Achter in het pand hadden we ook een hornaarnest. Dat was minder leuk, maar die staken ook niet echt.
Edit : Sorry voor de dubbelpost. Was zo verdiept in de verhalen dat ik niet eens meer doorhad dat ik in het zelfde topic zat
@Whistle Ik denk juist dat Arjen 0 moeite doet. Puur ff een wip voor zijn eigen genot en dan weer naar huus.
Thierry weet nauwelijks het verschil tussen voor en achter. Ondertussen lult Arjen de oren van je kop af.
Het NIBUD verwacht dat 1 op de 3 huishoudens moeilijk financieel rondkomen in NL.
Komt jouw huishouden financieel rond? De pol is anoniem!
- Ja
- Nee
0 stemmers
Yes, ik woon alleen en heb het geluk dat ik salaristredes omhoog ben gegaan, voor de zekerheid om de week 40 uur (deed eerst 4x 32) ben gaan werken en er is een nieuw CAO waarbij er ook weer wat bij komt.
Ben dit jaar op mezelf gaan wonen dus zonder bovenstaande mogelijkheden had het wel direct een heel zwaar jaar geweest. Denk dat ik dan weer terug naar mijn moeder had gemoeten. Nu is het ook zo dat ik mijn vakantiegeld + 13e maand ook standaard maandelijks extra laat uitkeren. Zo is mijn maandinkomen nog iets hoger en red ik het ook met het vele rijlessen.
Vind het echt heftig wat er allemaal gaande is.
Edit : Buiten alles om ben ik wel in staat om voor extra buffer ook nog de zaterdagen te gaan werken bij een leuke horeca tent, maar ik ben daar in nog zoekende.
Uhhmm, er zijn ook mensen die hard werken en alsnog naar de voedselbank moeten nu omdat ze niet genoeg verdienen om alle rekeningen mee te maken. Daar heeft hard werken helaas niks mee te maken.