Hahaha ik ga deze naar mn bff sturen. Want ik vind het nog steeds raar dat mensen binnen een kwartier kunnen verbranden. Dat voel je toch lijkt me?
Ik vind het vooral raar dat mensen nog steeds denken dat ze zich niet in hoeven te smeren als ze âtoch nooit verbrandenâ. Of dat ze niet smeren omdat ze wel bruin willen worden. Zo ergerlijk
Nou, dat is dus al niet waar. Er bestaat echt veel foute informatie over SPF
Vandaag een tomaatje, morgen een chocolaatje!
- Ja
- Nee
0 stemmers
- Ja
- Nee
- Een beetje
0 stemmers
Ik hoor echt de een na de ander die gestoken wordt
Ik ben niet gestoken omdat ze steeds mân vriend steken vermoed ik. Ik ben er niet bang voor maar het zijn er nu wel echt veel!
Ik ben 2 mnd geleden semi-gestoken door een wesp. Op de een of andere manier zat hij vast in het dekentje op de bank, wat ik niet zag. Dus toen heeft ie uit angst/stress een beetje gestoken, maar sws niet helemaal of ver ofzo want ik had er maar een heel klein beetje last van.
Bedoel jij jezelf hiermee?
Ik ben als kind heel vaak gestoken door wespen, zelfs een keer in mn tong. De laatste jaren nooit meer.
HOE DAN?
Ik ben niet bang voor wespen, ik laat ze altijd maar doen en dan vliegen ze wel weer weg denk ik dan. Maar ik had onlangs een 1e date en die vond ze wel onaangenaam, dook er continu voor weg of probeerde ze te vangen met een flesje en ik zat dan te wachten om verder te kunnen met het gesprek
Ik zat buiten en toen nam ik een slokje van mn flesje cola. Daar zat die wesp blijkbaar in/op. Mn vriendin had zoân ding in huis waarmee je het eruit kon zuigen.
Nee maar wel in mijn handen door een miljoen bijen (nee geen miljoen maar 3 steken maar voelde als een miljoen) omdat ik een handstand wilde maken in een veld vol bloemen en dat blijkbaar een paradijs was. Nee ik was geen 8 maar 30 en ja ik heb er van geleerd want why wil je op je 30e nog een handstand maken?? Kan dus alleen maar slecht aflopen en ook nog eens bijen geplet die al schaars zijn
Het is een wonder dat ik nog niet gestoken ben want ik ben echt zoân paniekpersoon en word helemaal wild haha
Ik lees nu ook dat wespen afkomen op vlees vanwege de eiwitten (waar ze op leven na suikers). Nog een reden om geen vlees te eten!
Muggen komen ook op geurtjes af waardoor sommige mensen veel sneller worden gestoken dan anderen. Ben benieuwd of dat ook met wespen zo is. Mijn pa is echt elke zomer meermaals de klos (en blijkbaar kun je als je oud bent opeens een allergie ontwikkelen want hij krijgt nu enorme zwellingen)
Same. Kan ook niet genieten van terrasjes en buiten zitten/eten momenteel. Echt stom. Hopelijk een strenge winter!
Ik snap wel wat je bedoelt, maar ik denk toch dat mensen die veel zonnen zich niet (voldoende) bewust zijn van de gevaren, want anders dan roken is het geen verslaving en kun je er gemakkelijk voor kiezen om het niet te doen. Dus misschien dat het daarom die zendingsdrang oproept bij anderen.
Oh wacht blijkbaar is het toch een soort verslaving: Verslaafd aan de zon - NEMO Kennislink
Ik denk bezorgder om hun eigen polis van de verzekering die omhoog gaat als er teveel mensen ziek worden
Ik ben wel blij met je laatste zin want ik ben best bruin geworden de laatste tijd. En als mensen dan zeggen âzooo jij bent lekker bruin he!!â voel ik me ongemakkelijk/schaam ik me zelfs bijna omdat ik bang ben dat mensen denken dat ik lig te bakken. Maar ik leef praktisch buiten omdat we graag wandelen, tuinieren, met kind buiten spelen en fietsen etc. Ik heb minsten 8 grote flessen factor 50 leeg gesmeerd deze zomer dus ik doe wel mn best om mn huid te beschermen, maar ik wil ook gewoon leven en buiten komen haha.
Zou dolgraag mezelf willen hullen in SPF iedere dag en zonneschade op mijn lichaam voorkomen, maar mijn psoriasis gaat er 80-90% van weg. Beetje kiezen tussen twee kwaden
Gebruik wel altijd SPF op mijn gezicht, maar niet op mijn lichaam (tenzij ik langer dan 45 min in de zon ga zijn).
ja precies dit, vind ik eigenlijk hetzelfde als die âik maak me zorgen om andermans overgewichtâ opmerkingen en idd roken