Kijk jij neer op mensen die een beroep hebben als piloot of stewardesses?
- Nee hoor, lekker vliegen
- Ja, en daarom vliegen ik ook nooit
- Ik weet het niet
0 stemmers
Kijk jij neer op mensen die een beroep hebben als piloot of stewardesses?
0 stemmers
Nee, zij dragen niet bij aan het feit dat er vaak wordt gevlogen, dat doen mensen die vliegtickets kopen.
Niet ‘lekker vliegen’ maar het is ook gewoon een baan?
Lijkt het je leuk om een familie wapen te hebben?
0 stemmers
Nah, al heeft een vriendin een zegelring met het familiewapen erop en dat vind ik wel heel tof.
Ik stuur een tikkie maar dat is wel omdat ik nu al weet wié het gaat vragen. Deze skere persoon flikt dit altijd en neemt nooit eens zelf iets mee
Edit: maar eigenlijk moet ik gewoon nee zeggen want die tikkies betaalt ie ook pas na 100 herinneringen
Ja net nog, op een man die back squats deed met een kussentje (pussy pad) om de barbell
Ik denk eerder aan gesjeesde makelaars op de Zuidas. Maar die rijden dan ook gelijk op een Vespa
Hmm volwassenen op een scooter komen in verschillende sneue versies.
Nee dat was 5-10 jaar geleden. Nu zijn het Biro’s
Dan zie ik ze nog liever op vanmoofs.
Mijn beeld is gewoon vastgeroest.
Ik vind dit actueler dan ooit tbh helaas.
Edit: ik vind dat niet, maar het IS erg actueel, neerkijken op Jan en alleman.
Dat vroeg ik me ook af.
M’n vader is net 75 geworden en rijdt nog steeds op z’n scooter. Ik vindt het juist tof van hem.
Nou leuk er zijn veel meningen in dit topic!
Ik heb ff een persoonlijke poll. Denk ik. Ik wil/,moet binnenkort hakken dragen. Ik wil ook direct 12 cm. Daarna wil ik ze uit doen, als de foto’s etc. Gemaakt zijn. Oja het gaat om een bruiloft.
WAT moet ik daarna dragen?
0 stemmers
Alleen schoenen waarop je kunt dansen. Voor mij is dat geen enkele soort hak, maar voor jou misschien anders.
Laatste bruiloft waar ik was had de bruid voor alle vrouwen slippers/slides gekocht en leuk verpakt gegeven.
Vond dat zo chill, dat iedereen gewoon zonder zere voeten kon dansen etc
Loafers, platte muiltjes/sandalen, espadrilles etc.
75 is dan weer prima
Maar bij 30-50 denk ik vaak ga eens met je luie reet fietsen joh. Ik heb ook een vrij (negatief) beeld erbij denk ik, van ongezonde mensen die nooit bewegen. Dit zeg ik als iemand die 90% van haar beweging uit fietsen krijgt.