Zou jij liever op een scooter rijden in nederland of een electrische fiets?
- Een electrische fiets
- Een scooter
0 stemmers
Zou jij liever op een scooter rijden in nederland of een electrische fiets?
0 stemmers
Sta jij met de hitte extra vroeg op om je huis te luchten?
0 stemmers
Ik lucht juist sânachts, en dan innde ochtend alles weer dichtgooien
Dan kan ik juist eindelijk slapen
Raak jij wel eens wat kwijt tijdens het uitgaan? Bijvoorbeeld een zonnebril of iets dergelijks.
0 stemmers
Door nee te antwoorden roep ik het natuurlijk over mezelf af dat ik de volgende keer wel wat kwijtraak
Het enige wat ik dan soms kwijt raak is mn ruggengraat
Voornamelijk mijn geld en mijn waardigheid
Als ik op sta om 6u is het meestal het koelste dus komt goed uit !
Een jas.
Ja, maar ik haal ook vaak random spullen binnen. Deze keer een ray ban zonnebril, best een goede buit
Fietssleutels, tanden, ruggengraat
Ja ik vind dit ook supergezellig! Ik heb een vriendin en die heeft sinds een jaar een kind, en op een gegeven moment zei ze dat ze het lastig vond om tijd te vinden om met iedereen af te spreken, want dat ze haar kind dan voor haar gevoel helemaal weinig ziet (overdag werkt ze en dan is kind op de opvang, en die gaat natuurlijk ook vroeg slapen). Dus nu ga ik wel eens met haar mee na werk. Dan gaan we haar baby ophalen op de opvang, en dan ben ik er gewoon bij met eten etc. En dan legt zij op een gegeven moment even die baby in bed, en dan drinken we nog wat. Vind ik juist superhuiselijk en gezellig, en je kan ondertussen gewoon bijkletsen.
ik vergeet altijd mijn bril weg te steken en dat ding vliegt dus regelmatig weg, snap ook van mezelf niet waarom ik perse zou moeten kunne zien als ik aan het dansen ben
Wtf haha, meerdere?!
Een keer van de fiets gevallen recht op mân voortanden, echt de voorste 4. Gelukkig niet allemaal eruit maar wel afgeknapt etc. Voelde er op dat moment gelukkig weinig van
Horror zeg
Ik zou willen dat ik deze ervaring had, ik herken dit echt totaal niet. Laatst was ik bij een vriendin maar zolang die kinderen nog op waren was er echt geen fatsoenlijke mogelijkheid tot bijpraten bij
Dit is echt de reden waarom Nederlandse mensen âdoe normaal man!â Zeggen
Ehm ik moest mij net wegen en meten, dit komt door bepaalde medicatie die ik nodig heb en vooral in het buitenland doen ze dat dat ik geen overdosis krijg? Denk ik . En ik doe het wel anoniem. Weet jij jouw bmi?
0 stemmers
Oja het viel weer eens onder de opiumwet. Wat een gezeik. Hoevaak vlieg jij?
0 stemmers