Jaa ik vertel mn vriendin vaak dat ze echt een goeie kont heeft.
Ik vond morgine best lekker. Werkte niet geheel tegen de pijn bij mij. Maar had wel mega lekkere droom.
Ik heb gestemd op ‘ja en lekker’ maar ik was even vergeten dat ze me eerder van dat pompje haalden dan gepland. Omdat ik er ook van over moest geven. Maar het hielp wel echt geweldig tegen de pijn.
Remifentanyl met m’n bevalling. Was na 22 uur pijn een heel welkom adempauze tussen de weeën, maar meer dan dat zou ik het ook niet geven. Voelde me niet echt high ofzo, wel pijnvrij (tot de volgende wee elke keer). Heb wel de knop heel vaak ingedrukt tot ie ging piepen dat ik niet meer kreeg.
Vind dit altijd zoo interessant, druggies en hoe dat dan werkt. Ik ga je ff insta dmen want ik wil meer weten.
Dat begrijp ik helemaal hoor dat je dat vindt.
Ondertussen zijn er wel iets meer regels gekomen, degene die de les geeft moet ook een cursus volgen van een aantal uur. Maar da’s uiteraard helemaal niet hetzelfde.
Wat wel in mijn voordeel was, mijn vader is beroepschauffeur dus is dagelijks heel veel uur op de baan waardoor hij veel ervaring heeft. Maar dan nog is het eigenlijk absurd dat het kan inderdaad. Bij mij speelde het financiële aspect ook gewoon erg mee.
Ik was echt Boos toen ik van de morfine af moest maar blijkbaar had ik niet zoveel pijn meer want ik drukte te weinig op het pompje helaas.
Ik had een morfinepomp na m’n scoliose operatie en heb 'm te weinig gebruikt, echt zonde want heb daardoor meer afgezien. Daaruit heb ik geleerd dat als ik nog eens afzie ik het max aantal toegestane pijnstillers beem haha
Iemand die hier bij de amac werkt?
Heb jij gebruik gemaakt van het 9 euro treinticket die in de maanden juni, juli, en augustus wordt aangeboden in Duitsland?
- Nee en ga ik ook niet doen
- Ja
- Nee maar ga ik nog doen
0 stemmers
Ik kwam er dus achter op de dag dat die actie net was ingegaan, op 1 juni. De volgende dag moest ik terug naar Nederland met de trein. Nog nooit in zulke volle treinen gezeten, naja zitten kon niet eens. Was zo kut en benauwd. Oja en o.a. ICE treinen doen niet mee. Nou, ik snap waarom.
Haha ja ik krijg er pretpark vibes van. Het lijkt ook prefab aanbouw. Geen idee of dat ook echt zo is maar als je van binnen er niks van ziet is dat denk ik wel zo.
Ja dan is het helemaal suf idd die prefab kan nog altijd worden verkocht aan Europapark in Duitsland lol
- Licht aan tijdens seks
- Licht uit tijdens seks
- Boeit me nul
0 stemmers
Naja geen tl buis verlichting, maar helemaal geen licht vind ik wel iets minder sexy. Iets ertussenin dan.
Ja binnen uiteraard in deze vraag. Leek me logisch
En heb jij zelf een voorkeur? Oja ik zie het! Het boeit je nul.
Was vergeten te stemmen haha! Maar boeit me niet heel veel. Heb wel buien dat ik me enorm onzeker en bewust ben van mn lijf, dus dan liever zonder licht. Maar zacht sfeerlicht vind ik juist wat toevoegen qua setting
Ja met dat laatste ben ik het zo mee eens! Zoveel relaxter. Ik denk niet dat ik onzeker ben over mn lijf, ik heb er vooral niet zo’n mening over geloof ik haha. Maar ik heb liever seks in een setting wat een beetje licht heeft dan helemaal niks meer te zien , dan verlies je toch juist intimiteitijkt mij. Dus met licht uit zei ik voor me dat je elkaar alleen kan voelen en evt. horen.
Ik ben 30+ maar zegt nog steeds meestal jongens/meisjes. Mannen/vrouwen klinkt zo ouwelijk ofzo.