Ik vind dit gebouw/hotel
- Mooi
- Lelijk
- Neutraal/geen mening
- Mooilelijk
- Anders
0 stemmers
Haha ja ik krijg er pretpark vibes van. Het lijkt ook prefab aanbouw. Geen idee of dat ook echt zo is maar als je van binnen er niks van ziet is dat denk ik wel zo.
Ja dan is het helemaal suf idd die prefab kan nog altijd worden verkocht aan Europapark in Duitsland lol
0 stemmers
Naja geen tl buis verlichting, maar helemaal geen licht vind ik wel iets minder sexy. Iets ertussenin dan.
Ja binnen uiteraard in deze vraag. Leek me logisch
En heb jij zelf een voorkeur? Oja ik zie het! Het boeit je nul.
Was vergeten te stemmen haha! Maar boeit me niet heel veel. Heb wel buien dat ik me enorm onzeker en bewust ben van mn lijf, dus dan liever zonder licht. Maar zacht sfeerlicht vind ik juist wat toevoegen qua setting
Ja met dat laatste ben ik het zo mee eens! Zoveel relaxter. Ik denk niet dat ik onzeker ben over mn lijf, ik heb er vooral niet zo’n mening over geloof ik haha. Maar ik heb liever seks in een setting wat een beetje licht heeft dan helemaal niks meer te zien , dan verlies je toch juist intimiteitijkt mij. Dus met licht uit zei ik voor me dat je elkaar alleen kan voelen en evt. horen.
Ik ben 30+ maar zegt nog steeds meestal jongens/meisjes. Mannen/vrouwen klinkt zo ouwelijk ofzo.
Jaa ligt helemaal aan de context.
Ik vind het bijv ook gek als het nieuws het heeft over “Een man van 21” dat vind ik echt nog een jochie.
Over eigen vriendinnen zou ik eerder “meisjes” gebruiken, maar onbekenden dan weer “vrouwen” .
Ja dat idd hahaha. Ik vind mijzelf echt geen vrouw, gewoon een meisje en hetzelfde geldt voor mijn vriendinnen, maar ondertussen vind ik iemand anders van mijn leeftijd wel een man/vrouw
Ik vind het ook raar om over mezelf als “vrouw” te spreken omdat dat zo volwassen klinkt en ik voel me… ja gewoon nog 18 (of 64). Maar ik vind ook dat ik mezelf tekort zou doen door mezelf als “meisje” te beschouwen en ik wil anderen (vooral onbekenden/niet erg close mensen) ook geen aanleiding geven me minder serieus te nemen, dus ik probeer het toch. Ik ben gewoon volwassen dus ik ben een vrouw. (En m’n innerlijke kleuter of oma gaat verder niemand wat aan.)
Wie het dichtstbij woont of wie het meest in de gelegenheid/bereid is die sleutel te hebben.
Eigenlijk vooral de persoon die het dichtstbijzijnde woont zodat ik de sleutel daar kan halen als ik hem weer eens vergeten ben of mezelf heb buitengesloten.
Bij m’n ouders thuis hebben we reservesleutels bij 3 buren, die ook wel vrienden zijn eigenlijk dus dat is wel chill
Moet je maar net een band mee hebben.
Ik denk dat ze de dichtstbijzijnde bekende bedoelen. Die van mij ligt bij een vriendin die in de buurt woont, want met de buren heb ik nog nooit een woord gewisseld.
Edit: wat Soy zegt haha