Stel je persoonlijke vraag #37

Don’t care, you’re not human. Maar serieus eet je dan ook NIKS met kaas? Ik heb ook tijd zo’n selectieve vriendin gehad.

Heb je nog nooit van veganisten gehoord?

10 likes

:expressionless:nooit

2 likes

En de Megafestatie?

• Ben ik geweest
  • Van gehoord, nooit geweest
  • Nog nooit van gehoord

0 stemmers

3 likes

Enige manier waarop ik kaas eet. Want idd

GAT-VER-DAMME :nauseated_face::nauseated_face:

7 likes

Gaat het?

7 likes

Spreek jij nou iemand anders aan op gebruik van hoofdletters? :joy:

2 likes

Nee, kan je me in uiteggen wat jij bedoelt ?

5 likes

Ja dat precies jij aan iemand vraagt of het wel gaat op een gepassioneerde post met hoofdlettergebruik terwijl je zelf ook regelmatig op die manier je mening/afkeer uit in dit topic hahaha

3 likes

Ik ben ook nie boos hoor

5 likes

Dat weet ik.

2 likes

Haha ja goed. Lekker gesmolten kaas op mn pizza gegeten net :laughing:

4 likes

Maak jij wel eens opmerkingen over het figuur van je vriend/Vriendinnen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik kan van mezelf zeggen dat ik het oprecht nooit meer doe, en zelfs mn moeder corrigeer.

1 like

Wel altijd positief trouwens, hubba hubba

9 likes

3 likes

Alleen positief. En dan niet op de manier wat zie je er goed uit ben je afgevallen

10 likes

Alleen over mn vriendin dr big ass

1 like

Ik maak nooit opmerkingen over iemands figuur. Als het een opmerking is over uiterlijk dan wel bijvoorbeeld dingen als: wat zie je er leuk uit / je straalt echt in die outfit / wat zit je haar mooi / je staat echt mooi op die foto etc…
Maar echt nooit zoiets als: oh wat zie je er goed uit, ben je afgevallen???
En ook als iemand tegen mij zegt op dieet te zijn oid dan let ik er helemaal op dat ik niet zoiets zal zeggen. Omdat ik de andere kant van de medaille helaas te goed ken.
Ik vind het echt heel hinderlijk dat mensen zoiets zeggen als compliment en ik hoop dat dit met onze generatie gewoon gaat uitsterven.

4 likes

Beide twee keer gehad. Van morfine moet ik altijd overgeven en fentanyl is heel lijp omdat je eerst heel euforisch bent zoals bij mdma en daarna gewoon 5 minuten buiten westen bent.

Ik vraag me af hoe mensen hier verslaafd aan kunnen raken. Jij vond het wel chill dus afgaande op je antwoord? Haha

Wat is het verschil qua effect tussen opium of heroine roken? Van opium wordt natuurlijk hero gemaakt.