Stel je persoonlijke vraag #37

Dat weet ik.

2 likes

Haha ja goed. Lekker gesmolten kaas op mn pizza gegeten net :laughing:

4 likes

Maak jij wel eens opmerkingen over het figuur van je vriend/Vriendinnen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik kan van mezelf zeggen dat ik het oprecht nooit meer doe, en zelfs mn moeder corrigeer.

1 like

Wel altijd positief trouwens, hubba hubba

9 likes

3 likes

Alleen positief. En dan niet op de manier wat zie je er goed uit ben je afgevallen

10 likes

Alleen over mn vriendin dr big ass

1 like

Ik maak nooit opmerkingen over iemands figuur. Als het een opmerking is over uiterlijk dan wel bijvoorbeeld dingen als: wat zie je er leuk uit / je straalt echt in die outfit / wat zit je haar mooi / je staat echt mooi op die foto etc…
Maar echt nooit zoiets als: oh wat zie je er goed uit, ben je afgevallen???
En ook als iemand tegen mij zegt op dieet te zijn oid dan let ik er helemaal op dat ik niet zoiets zal zeggen. Omdat ik de andere kant van de medaille helaas te goed ken.
Ik vind het echt heel hinderlijk dat mensen zoiets zeggen als compliment en ik hoop dat dit met onze generatie gewoon gaat uitsterven.

4 likes

Beide twee keer gehad. Van morfine moet ik altijd overgeven en fentanyl is heel lijp omdat je eerst heel euforisch bent zoals bij mdma en daarna gewoon 5 minuten buiten westen bent.

Ik vraag me af hoe mensen hier verslaafd aan kunnen raken. Jij vond het wel chill dus afgaande op je antwoord? Haha

Wat is het verschil qua effect tussen opium of heroine roken? Van opium wordt natuurlijk hero gemaakt.

Jaa ik vertel mn vriendin vaak dat ze echt een goeie kont heeft.

4 likes

Ik vond morgine best lekker. Werkte niet geheel tegen de pijn bij mij. Maar had wel mega lekkere droom.

2 likes

Ik heb gestemd op ‘ja en lekker’ maar ik was even vergeten dat ze me eerder van dat pompje haalden dan gepland. Omdat ik er ook van over moest geven. Maar het hielp wel echt geweldig tegen de pijn.

3 likes

Remifentanyl met m’n bevalling. Was na 22 uur pijn een heel welkom adempauze tussen de weeën, maar meer dan dat zou ik het ook niet geven. Voelde me niet echt high ofzo, wel pijnvrij (tot de volgende wee elke keer). Heb wel de knop heel vaak ingedrukt tot ie ging piepen dat ik niet meer kreeg.

2 likes

Vind dit altijd zoo interessant, druggies en hoe dat dan werkt. Ik ga je ff insta dmen want ik wil meer weten.

Dat begrijp ik helemaal hoor dat je dat vindt.
Ondertussen zijn er wel iets meer regels gekomen, degene die de les geeft moet ook een cursus volgen van een aantal uur. Maar da’s uiteraard helemaal niet hetzelfde.
Wat wel in mijn voordeel was, mijn vader is beroepschauffeur dus is dagelijks heel veel uur op de baan waardoor hij veel ervaring heeft. Maar dan nog is het eigenlijk absurd dat het kan inderdaad. Bij mij speelde het financiële aspect ook gewoon erg mee.

Ik was echt Boos toen ik van de morfine af moest maar blijkbaar had ik niet zoveel pijn meer want ik drukte te weinig op het pompje helaas.

1 like

Ik had een morfinepomp na m’n scoliose operatie en heb 'm te weinig gebruikt, echt zonde want heb daardoor meer afgezien. Daaruit heb ik geleerd dat als ik nog eens afzie ik het max aantal toegestane pijnstillers beem haha

2 likes

Iemand die hier bij de amac werkt? :grimacing:

2 likes

Heb jij gebruik gemaakt van het 9 euro treinticket die in de maanden juni, juli, en augustus wordt aangeboden in Duitsland?

• Nee en ga ik ook niet doen
  • Ja
  • Nee maar ga ik nog doen

0 stemmers

Ik kwam er dus achter op de dag dat die actie net was ingegaan, op 1 juni. De volgende dag moest ik terug naar Nederland met de trein. Nog nooit in zulke volle treinen gezeten, naja zitten kon niet eens. Was zo kut en benauwd. Oja en o.a. ICE treinen doen niet mee. Nou, ik snap waarom.

1 like