Stel je persoonlijke vraag #37

Ik vind de blik van de persoon in de tent heftiger dan wat er op de tafel ligt

5 likes

Haha waarom zie ik dit nu pas

3 likes

afbeelding

Ja

43 likes

Mennekes en wijffies

Ik denk niet dat er dan drugs op die tafel ligt. Dat heeft deze persoon allemaal al op :joy:

3 likes

Als jij ongesteld bent en je gaat douchen, zit dan na het afdrogen je handdoek onder het bloed?

• Ja
  • Nee
  • Soms als ik het niet kan helpen
  • Nvt/ik draag dan een tampon of cup
  • Je bent een optie vergeten namelijk

0 stemmers

Ik moet er ineens aan denken dat ik jaren geleden met twee vriendinnen in een hotel was, en zij allebei ongesteld waren, en hun handdoeken allebei helemaal onder de bloedvlekken zaten. Ik vond dat toen heel vervelend tegenover het hotel/personeel (maar ik heb er niets van gezegd) maar misschien hebben meer mensen dat?

3 likes

Leuk is anders, maar op mijn hevigste dagen moet ik mezelf nog steeds afdrogen helaas. Probeer dan alleen wel maar één stukje van de handdoek daarvoor te gebruiken.

2 likes

Voordat ik een cup ging gebruiken kwam ik eens net uit de douche en moest toen niezen, was echt top :smiling_face_with_tear: kon zo weer terug in de douche hahaha

10 likes

Heb van m’n moeder geleerd dan altijd een washandje tussen m’n benen te doen

6 likes

Klopt maar bloed van andere mensen aanraken is gelukkig niet normaal

9 likes

Eeewl een washandje haha sorry. Mn vader wilde het altijd gebruiken maar ik vind het zo een goor iets.

Gebruik jij een washandje?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

3 likes

Ja dus aso als je uitgebreid je bloedende doos gaat afdrogen in een hotel

10 likes

Hoezo ew? Beter bloed op washandje dan op de hele handdoek. Ik vind t handig

5 likes

Alles eraan, de geur blijft er ook vaak inhangen, en compleet zeiknat gooi je het in de wasmand. Normaal gesproken liggen daar droge kleren in. Alsof je jezelf niet kan inzepen en daar zo’n vies lapje voor nodig hebt. Niet voor mij iig.

2 likes

Mee eens. Maar waarom zou je het uberhaupt gebruiken? Je hebt toch je handen.

1 like

Ik vind mijn gezicht wassen fijner met een washandje.

7 likes

Ik vind die antwoorden altijd zoooo grappig en aandoenlijk. Mn favoriete is de video met een flessenlikker (gebruikt niemand meer volgens mij maargoed).

Washandje neemt je douchegel ook een beetje op waardoor je het gewoon 1x op dat ding kwakt en dat je dan je hele lichaam kan wassen. Als ik het op mn handen doe dan spoelt de helft van de douchegel alweer weg voordat ik uberhaupt met wassen begonnen ben. Maar misschien is dat gewoon mijn motorisch onhandigheid. :woman_shrugging: Maar heb daarnaast idd ook het gevoel dat ik beter kan ‘schrobben’ met een washandje.

7 likes

Een handdoek neem je toch niet mee onder de douche. Die zijn hoogstens vochtig en niet zeiknat. Maar laten we geen washandjes discussie starten.

1 like

Ik maak ook geen nieuwe poll over washandjes mevrouw.