Eeewl een washandje haha sorry. Mn vader wilde het altijd gebruiken maar ik vind het zo een goor iets.
Gebruik jij een washandje?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Eeewl een washandje haha sorry. Mn vader wilde het altijd gebruiken maar ik vind het zo een goor iets.
Gebruik jij een washandje?
0 stemmers
Ja dus aso als je uitgebreid je bloedende doos gaat afdrogen in een hotel
Hoezo ew? Beter bloed op washandje dan op de hele handdoek. Ik vind t handig
Alles eraan, de geur blijft er ook vaak inhangen, en compleet zeiknat gooi je het in de wasmand. Normaal gesproken liggen daar droge kleren in. Alsof je jezelf niet kan inzepen en daar zo’n vies lapje voor nodig hebt. Niet voor mij iig.
Mee eens. Maar waarom zou je het uberhaupt gebruiken? Je hebt toch je handen.
Ik vind mijn gezicht wassen fijner met een washandje.
Ik vind die antwoorden altijd zoooo grappig en aandoenlijk. Mn favoriete is de video met een flessenlikker (gebruikt niemand meer volgens mij maargoed).
Washandje neemt je douchegel ook een beetje op waardoor je het gewoon 1x op dat ding kwakt en dat je dan je hele lichaam kan wassen. Als ik het op mn handen doe dan spoelt de helft van de douchegel alweer weg voordat ik uberhaupt met wassen begonnen ben. Maar misschien is dat gewoon mijn motorisch onhandigheid. Maar heb daarnaast idd ook het gevoel dat ik beter kan ‘schrobben’ met een washandje.
Een handdoek neem je toch niet mee onder de douche. Die zijn hoogstens vochtig en niet zeiknat. Maar laten we geen washandjes discussie starten.
Ik maak ook geen nieuwe poll over washandjes mevrouw.
Heh, gooi je dan een gebruikte handdoek rechtstreeks de wasmand in?
Nee
…ik wel
Ik gebruik het enkel om een gezichtsmasker van m’n gezicht te halen, werkt veel gemakkelijker dan gewoon je handen in dat geval
Je hebt wel de meest dubieuze plaatje uitgezocht zeg
Pff gewoon flessenlikker intypen? Direct eerste resultaat. Dan is ook gelijk duidelijk waar het ding voor gebruikt wordt toch.
I’m okay sugah
Washandjes kun je ook gewoon laten drogen voor je ze in de wasmand gooit.
Ik gebruik ze zelf om ‘s avonds mijn gezicht te wassen ipv wattenschijfjes.
Gewoon met mn handen zon kommetje vormen water erop en dat dan op mn gezicht deppen. En dan met een handdoek droog deppen.