Stel je persoonlijke vraag #37

IK KLAP VOOR DE STEWARDESSES!! :clap:

1 like

Make Nederland clap again

4 likes

Een vrouw van Clinique bij Douglas en bij een Aveda salon.
Die laatste was echt sneu. De eigenaresse had me een gezichtsbehandeling cadeau gegeven. Daarna zou ik naar de verjaardag van mijn oma gaan. Dus toen ging ze ook mijn vies geworden haar wassen en mooi laten fƶhnen door een medewerker. En toen vroeg ze of ze me op mocht maken. Nouja, ok dan. Het was dus echt zo ontzettend lelijk. Gewoon geen skills, maar ook geen kennis. Oogmakeup was heel slordig. En door die behandeling was mijn huid al helemaal verzadigd natuurlijk. Ging ze ook nog een getinte dagcreme opsmeren. Dat trok helemaal niet meer in, dus ik had echt een plakkerige laag op mijn gezicht waar mijn haar ook in bleef hangen. Dus toen ik thuis kwam moest ik en mijn haar en mijn gezicht opnieiuw doen :smiling_face_with_tear: Ze bedoelde het zo lief, maar was echt een flop.

Die van Clinique had me opgemaakt alsof ik 45 was, terwijl ik toen 25 was ofzo. Donkerbuine lipstick en lelijke oogschaduw. Ik ben toen echt met mijn hoofd omlaag naar huis gevlucht :joy:

8 likes

Ik zei tegen m’n oppaskinderen trouwens regelmatig "een applausje voor jezelf! Daarmee bedoelde ik dus gewoon, goed gedaan. En 1 van hun kinderen deed dat letterlijk zo schattig haha.

Heb jij al weer mensen 3 kussen gegeven om te feliciteren oid?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

2 likes

Bijenkorf Rotterdam, bijna niemand kan het behalve 2-3 van mijn favorieten (MAC, Tom Ford en Hourglass en daar dus ook lang niet iedereen). Bij Charlotte Tilbury hebben ze volgens mij echt geen idee, en bij veel andere plekken is een niet-witte huid ook een uitdaging.

Bij Douglas vraag ik het vaak geeneens. Wenkbrauwen tot je achterhoofd of gewoon lullige swipes van wat alles om maar wat te verkopen. Ik ben 3 x bij die Bobbi Brown geweest voor een foundation, kreeg alledrie x een andere kleur aanbevolen.

4 likes

:flushed: Ik ben een paar dagen voor m’n geregistreerd partnerschap al die counters in de Bijenkorf afgegaan, maar niemand kon vroeg genoeg.
Dodged a bullet! Nu ik dit lees ben ik zo blij dat ik gewoon zelf m’n make-up gedaan heb.

1 like

Zijn wel echt een paar goede hoor! Maar velen vind ik meer verkopers dan visagisten.

2 likes

Ik weet niet precies waarom maar ik denk dat het fijner is om deze poll anoniem te doen.

Heb jij wel eens een vlucht gehad waarin je echt doodsbang was en voor je leven vreesde? Volgens mij komt dat namelijk gelukkig maar zelden voor. Dit staat dan wel los van vliegangst. Dus dat je bang was dat het toestel eventueel zou kunnen neerstorten in het ergste geval.

• Nee nooit
  • Ja 1 keer
  • Ja meerdere malen

0 stemmers

1 like

Dat geloof ik meteen, maar ik ben toch blij dat ik niet het risico gelopen heb om met lelijke make-up op 700 foto’s te staan :sweat_smile:.

3 likes

Nou dat doe ik echt niet meer nadat ik hier eens heb gelezen dat ze iemand een blokje kaas zag pakken, een hapje nam en het weer terug legde op de schaal. :joy:

4 likes

Bij de slimste mens geven ze toch altijd eerst een intro op een vraag. Die helemaal niets met de vraag te maken heeft! Om mensen op het verkeerde spoor te zetten…

Moest ik hierbij denken, van de oppas-kids naar felicitaties haha

5 likes

Maar valt dat niet onder een beetje vliegangst hebben? Serieuze vraag.

Mijn vader heeft ook een beetje vliegangst en mocht toen een keer echt als een klein kind de hele cockpit bekijken omg en zij gingen dan alles uitleggen. Want hij moest gewoon soms vliegen voor z’n werk. En dan voelde hij zich veiliger?

Ik vond dat BRACE BRACE geschreeuw tijdens die landing wel echt doodeng om te horen moet ik zeggen. Ik dacht later, was dat nou nodig dat ze zo zaten te schreeuwen tegen ons? JA, waarschijnlijk wel haha.

1 like

Een keer toen ik vanuit China naar huis vloog. Vliegtuig was net opgestegen en toen hoorde ik een heel gek geluid bij de vleugel. Ik dacht nog het zal wel. Na een half uur kwamen een steward en stewardess en die stonden in het Nederlands te praten van ja zie je ik hoor het ook. Ja dat is echt niet goed en ze bleven zo maar door gaan + terug naar de piloot lopen, een van de piloten kwam nog ff kijken en luisteren.
Ik keek toen echt verschrikt op van wtf. Ze hadden toen ook door dat ik Nederlands was en zeiden gelijk van nee is niks aan de hand hoor.
Ja dikke doei ik zit hier voor mijn werk in een vliegtuig waar ik nog 11 uur in moet zitten met een vleugel die gek doet :sob: omdat ik de enige Europeaan aan boord was hadden ze wel geregeld dat ik naar de business class mocht. Dat scheelde wel iets omdat ik niet meer bij de vleugel zat, maar toen we een hele tijd turbulentie hadden heb ik wel ff gedacht daar ga ik dan :rofl:

12 likes

Hahaha ja ik was dan wel in stijl gegaan :joy:

2 likes

Raak jij aangeschoten in een vliegtuig? Ik kan echt veel drankjes wegtanken zonder het te merken. Terwijl ik op de grond na 2 drankjes al tipsy ben.

4 likes

@Soy.peor Por que heb jij een nieuwe foto

1 like

There was something wrong with the left phalange.

11 likes

Ik ben ooit met mijn ouders vanuit NY naar Amsterdam gevlogen en door slecht weer (onweer etc) mochten we de eerste 4 uur niet uit onze stoel, niet naar de wc, de crew moest ook blijven zitten. Vliegtuig wat constant bleef schudden, geen licht in het vliegtuig, luchtzakken. En dan ook mensen die nog banger waren dan ik die bij alles gingen gillen (wat ik snap maar op zo’n moment helpt het niet :sweat_smile:). Ik had toen nog geen hartslagmeter op m’n horloge maar denk dat deze absurd hoog was geweest.

6 likes

Haha true! Oplossing: gezichtsmasker op en zuipen. Naar de hydratering.

27 likes

@Foefjeisthuis

Oh wow, ook wel echt een nare ervaring lijkt me. Business clas ofniet, als je crasht, ga je met zn allen hoor. En bij de vleugel schijnt toch bij een crash vaak het veiligst te zijn gedeelte te zijn? De andere gedeelten van het vliegtuig breken sneller af ofzo? Naja weetikhet.