Stel je persoonlijke vraag #37

Ja zodra dat vliegtuig ook maar een beetje trilt ben ik mijn leven al aan het overpeinzen. Ik vind het idee dat als er iets gebeurt ik er zelf niets aan kan doen (omdat ik het vliegtuig niet bestuur) ZO kut. Deze zomer heb ik gevlogen en dat was voor mij weer genoeg voor de komende 10 jaar.

Jammer alleen dat mijn vriend naar Londen wilt en ik die Eurotunnel ook een dikke nachtmerrie vind. Dus dat wordt een tripje Calais voor mij.

3 likes

Die tunnel leek me prima, tot er deze week een trein stil kwam te staan en de passagiers een heel stuk moesten lopen :skull:

5 likes

Ja maar ik kijk wel altijd of de trein een (goede) optie is. Maar als dat niet zo is vlieg ik alsnog dus ik ben absoluut geen klimaatheilige.

4 likes

Omg ja zo erg. Toen Ryan air net nieuw was in Nederland zijn mijn vriend en ik in 1 jaar in onze studententijd na elke tentamenweek naar Londen gevlogen (dus 4 keer in 1 jaar!!!) Omdat dat toen 15 euro per persoon was en we vonden dat ‘grappig’ want het koste niets. Zo ongelooflijk gestoord :sob:

8 likes

Ja ik weet nog die acties van Ryanair voor 15 euro(of zelfs 8 euro!)! En dan voor 30 euro vliegen, terwijl de trein naar Eindhoven Airport meer koste :joy:

5 likes

Ja nu denk ik steeds dat jouw pf die Teletubbiebaby is

6 likes

Mijn broer kwam in het begin van Ryanair wel eens voor 1€ van Italië naar hier :no_mouth:

5 likes

Ik overdenk mijn leven al als dat vliegtuig de lucht in moet want ik ben altijd bang dat ie niet snel genoeg stijgt en we dan met de achterkant over de grond gaan slepen. Echt leuk vliegen met mij. Gelukkig heeft mijn vriend de alcohol tactiek ook al door, alleen dan zorgt hij dat ik in de terminal al een wijntje krijg

2 likes

Misschien helpt dit voor de volgende keer maar luchtzakken zijn gewoon hetzelfde als turbulentie en dat is wel vervelend maar niet gevaarlijk :hugs:

Hier een goede metafoor die turbulentie beschrijft en waarom je niet bang hoeft te zijn dat het vliegtuig uit de lucht valt: Fear of flying tip ✈️❤️

8 likes

Ben jij wel eens op een cruiseship geweest?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Telt de boot naar newcastle ook?

5 likes

Hoho, minicruise

15 likes

Beetje een late reactie dit haha maar van welk merk zijn deze?

2 likes

Saltwater sandals zijn het :slight_smile:

3 likes

Saltwater sandals! Zijn inderdaad hele fijne sandalen. Ik heb ze al bijna 4 jaar en gebruik ze ook als waterschoenen en ze zijn nog steeds mooi.

3 likes

Top dankje! Ik ben al een tijdje op zoek naar mooie en fijn zittende sandalen

1 like

Ja ik heb ook weleens gelezen dat je turbulentie kan vergelijken met golven in de lucht. Die gedachte helpt me altijd wel want het vliegtuig wordt dan dus ergens door ‘gedragen’.

7 likes

Iig niet in de sprinter. Tussen gewone intercity en dubbeldekker weet ik niet echt een verschil

6 likes

Waar koop je deze in NL? Als ik google vind ik hun officiële website of kinderwebwinkels maar kindermaatjes gaan niet werken :grimacing:

2 likes

Whaha wel chill eigenlijk. Mijn moeder viel altijd al in slaap zodra we de bocht om waren als we op vakantie gingen. En baby’s kunnen ook vaak juist goed slapen in een auto toch?

Ik heb dat zelf helaas niet zo, maar ik slaap wel makkelijker in een trein. In een vliegtuig kan ik dus echtniet slapen, zoooo kut als je een lange vlucht hebt want je komt echt gesloopt aan op de bestemming. Maakt voor mij ook niet uit hoe luxe oid. het is, ik kan gewoon niet slapen in een vliegtuig.

Nog ff een vliegtuig vraag, kan jij goed slapen in een vliegtuig?

• Ja
  • Nee

0 stemmers