En je buurman zegt er niks over?
Ik moet een polo aan voor mijn werk en draag dat altijd met Vans omdat die gewoon lekker lopen, maar het voelt altijd zo seksloos haha. Vans bij vrouwen vind ik sowieso lelijk. Bij mannen in een bepaalde combinatie met veel tattoos enz wel mooi. Niet Jeroen die even lekker hip z’n Vans draagt onder een chino.
Ik ben volledig team allstar. Ik loop op niks anders.
Radiatoren wit verven
Ik vind het bij een man toch een hoog kleutergehalte hebben. Net als tuinbroeken. Of van die witte bolle skorts die ik nu veel hockeymeisjes zie dragen. Net pampers.
Insert Brussels accent: “jo broer, heb je die nieuwe gehoord van Zwangere? Echt zwaaaarrrrrrrrrrr maat. Beste plaat ooit fieu! @kali ze wachten op jou
Omg zwangere guy haha die was ik vergeten.
Die vind je ook vaak in les brasseurs, woont er letterlijk boven
Je vindt de Vlamingen dan ook maar in enkele wijken. Ofwel rond de Brusselse rand die grenst met Vlaanderen of in de vijfhoek met de Dansaertwijk als epicentrum. Je ziet daar ook wel een beetje een scheiding, Vlaamstaligen gaan naar een ander type café dan Franstaligen. Epicentrum van de Franstaligen en Fransen vind je dan weer in Elsene met het Flageyplein.
Ik heb voor het eerst sinds jaren weer allstars en ik was even vergeten dat ik er altijd mega blaren van krijg, heel irritant. Dus nu duurt het inlopen ook super lang.
Er zat net op het werk een soort Antoon naast me met All Stars met plateauzolen? Is dat hip bij knappe gastjes van 20 jaar? Vond het heftig.
Haha ja ik dacht ook bij mezelf: wow van boven pretty boy die geneeskunde studeert en van onderen fashion statement, zag ik niet aankomen.
Heeft jouw (wandel)rugzak van een outdoormerk een fluitje in de gesp zitten?
- Ik heb niet zo’n tas
- Ja!
- Nooit geweten maar Omg ja
- Nee
0 stemmers
Ik kwam er vandaag door een vriendin dus achter dat veel tassen dat hebben.
Huh hahah ik ging net checken en ja die van mij heeft dat ook
Ik heb een los fluitje mee als ik alleen ga wandelen maar dat hoeft dus niet meer, chill!
ja. Groetjes van een heel jong meisje die ze ook heeft
Ik ben alleen geinfluencend door Karen Britchick haha en niet door mn klasgenootjes.
Hier ook! En ik ben niet jong hahaha
Niet die dingen uit de post van @kali trouwens maar wel plateau allstars
Als je mijne openrits staat er zelfs hoe he sos fluit en nog wat tips voor als je gevonden wil worden!
Heb je z’n nummer, not asking for a friend