Stel je persoonlijke vraag #37

Ik denk een hele impopulaire mening, maar love polo’s van lacoste, stone island, fred perry bij een man

5 likes

Heb je hier een voorbeeld van?

Ik vind polo’s ook vreselijk. Maar mijn ex droeg ze heel vaak omdat hij dacht dat hij een lange nek had en dit dan goed stond??? Die lange nek is me nooit opgevallen en een normaal short stond hem 10x beter. Heel lullig maar ik heb wel eens gezegd dat ik dat dus niet zo mooi vond.

1 like

Ja zoiets idd, geen gooische vaders ofzo in polo’s

1 like

wel in Kanaleneiland

14 likes

Haha heb je een voorbeeld? Oh neeeeee i cant, ook hebben ze verder een goede stijl en is het Kelly Oubre jr. Mn vriend had een paar polo’s en die moesten echt weg van mij. Hij heeft ook veel lelijke sneakers maar naja kan ik wel mee leven.

Maar als je een voorbeeld hebt?! @kali sorry ik zie net je post hierboven! Dat wat Amy Winehouse aanheeft doet me denken aan die stijl wat doe Cory Kennedy ooit had? Of hoe heet ze.

1 like

Ja ik kan ze vnv wel ff posten want weet zo uit het hoofd de modellensneakers niet. Moet ff vragen. Maar geloof me die vind jij ook lelijk. Meeste sneakers van hem vind ik juist leuk. Maar die zijn absurd cringe. Soort rob geuze sneakers in het louis vuitton bijvoorbeeld. Zo afgezaagd. Alleen de meeste daarvan draagt hij niet meer dus. Ik vond 1 dus wel weer leuk, waar hij spijt van had. Denk dat de meeste hier die ook superlelijk vinden haha.

Oja zoiets, maar je moet ze eigenijk aanzien.

Ja begrijp je helemaal. Hij had deze dan gekocht als ‘nette schoenen’ VOOR ONDER EEN PAK. Gatverdamme. Die moeten echt verbrand worden. Er zit ook wel een mega verschil in tussen vsn die rob geuze sneakers en gewoon goede sneakers .

Ja ik vond die d&g hem wel stoer staan, het leek ook meer een een soort laars model. Wel leuk ter afwissing van altijd sportschoenen/sneakers. Die dingen waren 750 euro ofzo? Weetniet hoeveel in dollar. Hij had gezegd verkoop maar, maar de doos enzo weggegooid.

1 like

En mannen op allstars?

• Ja leuk
  • Nmsvpe
  • Lelijk
  • Wel oke

0 stemmers

Weet niet zeker of de eerste allstars zijn, volgens mjj wel. Dit wil mn vriend dus absoluut niet dragen. Heb het altijd leuk gevonden voor zowel man als vrouw.

1 like

Draag jij allstars?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

En je partner (of evt ex partner)

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Ik vind een polo meer werk kleding eigenlijk

4 likes

Ik snap niet dat die dingen zoveel gedragen worden. Zijn toch een stel slappe gympen?

6 likes

Zit juist chill dat slappe haha. Ik moet wel zeggen dat ik de run star hikes chiller vind door de dikkere zolen

4 likes

Wel alleen 70’s, de ‘gewone’ vind ik echt niet mooi

9 likes

he verdorie deze grap wilde ik maken, haha.

Overigens heb ik echt nog nooit van de kanaaleilanden gehoord dus brb even googelen

4 likes

Haha achja ieder zn ding en mening. Het is trouwens geen trend,want het is al denk ik iets van zo’n 15 dat jaar mensen het veel dragen.
Ik haat Vans bijvoorbeeld enorm. Die zie ik wel minder, of ik let er misschien niet op. Ik vond dat een tijdje de “vijand” van de allstars lol. Mn bff heeft nog een paar oude vans staan en echt NOOIT ga ik daar een stap in zetten.

Wat heeft jouw voorkeur?

• Geen van beide
  • Oh ik kan niet kiezen!
  • Allstars
  • Vans

0 stemmers

Heb je ooit vans gedragen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Ik vind all stars en vans allebei wel leuk, voor zowel man als vrouw.
Ik heb op dit moment geen all stars die ik draag, maar heb ze wel echt veel gedragen. Zal ze vast wel weer eens kopen. Zijn gewoon goeie basics die altijd kunnen

8 likes

Nahh ik bij heb bij vans nog steeds het emo/ghothic gevoel wat southpark altijd goed uitbeelde. Ik vond dat zelf een vreselijke stijl dus ik wilde niets met iets alternatiefs worden worden geassocieerd. Ik denk, dat weet ik niet zeker, dat vans nog steeds een beetje met dat worden geassocieerd? Je kon me alles geven behalve vans, zelfde gold voor dr. Martins.

Hier associeerde ik Vans schoenen exact mee .

3 likes

Zo vond ik Vans juist leuk maar tegenwoordig is het volgens mij veel meer mainstream en vind ik het niet meer leuk.

Samenvatting

Alleen nog bij mijn zoontje (/kinderen)
Screenshot_20220828_151409

9 likes

@kali als je ooit in Brussel bent, moet je eens naar les brasseurs gaan. Overvloed aan dat type gasten.

Gebruik jij Tripadvisor

• Ja
  • Ja, maar alleen op vakantie/andere stad
  • Nee
  • Nee, maar wel deze…

0 stemmers