Stel je persoonlijke vraag #37

Volgens mij schrijft ed sheeran ook voor andere artiesten. In love with your body had hij eigenlijk voor rihanna geschreven.

1 like

Hahaha omg dat kan ik me niet voorstellen

3 likes

Haha en rihanna dacht, nouuuuu, neh. Maar sowieso dat hij niet voor fireboy heeft geschreven, dat is pignin wat ze in nigeria spreken. Als hij dat ook al kan :joy: of die fireboy heeft het gewoon naar zn slang/pignin vertaald.

Volgens mij was er juist iemand die zei nee je moet die zelf zingen word ecjt een hit ofzo. Hij zei dat ooit in een interview

3 likes

Wooow :eyes: Tengo un pedo cerebral.

2 likes

Is wel een hit geworden, alleen ed sheeran heeft echt 0.0 sexappeal dus zo’n nummer bij hem vinden denk ik veel mensen niet direct passen. Hij is eigenijk zo’n soort james blunt, maar dan met nog meer succes.

3 likes

Kijken jullie in je agenda wanneer je je halfjaarlijkse tandartsafspraak maken?
Bij mijn tandarts doen ze dat dus meteen na de afspraak en dan moet ik voor over een halfjaar inplannen.
Ik heb altijd zoiets van: ā€œJa joh pima. Ik zie wel wat er dan gebeurt.ā€

• Ja, want ik heb al voor een jaar een volle agenda
  • Ja, onbewust
  • Nee, ik zie wel of ik de tandarts rond die tijd moet verzetten
  • Ik plan pas wanneer ik weer naar de tandarts moet en dus niet zo ver van tevoren
  • Nvt, ik heb geen tanden

0 stemmers

1 like

Ik ga niet meer ter controle omdat ik sinds mn 15e! Nooit meer iets heb gehad. Ik zat altijd voor pietjanlul 2 minuten in de stoel. Toen zei mn tandarts nouja doe maar een jaarlijkse controle. Dus vervolgens een jaarlijkse controle gedaan. Hetzelfde verhaal. De laatste 2 keer moest ik de jaarlijkse controle verzetten. En ja toen heb ik maar besloten, wanneer ik iets voel dan bel ik. Misschien vinden sommige dat heel onverstandig maarja ik zie bij mezelf het nut er niet zo van in. Ik heb een super makkelijk gebit gelukkig.

3 likes

Zelfs niet om de 2 jaar foto’s maken? Zo kwam er bij mij een verstopt gaatje tevoorschijn

1 like

niet perse een volle agenda, maar ik houd wel rekening met mijn vrije dagen. heb altijd twee vaste doordeweekse dagen vrij en mijn werkdagen beginnen om 14.00. dus niet random een dag afspreken om 15.30, ik let er wel op dat het dan bijv. 's ochtends is als ik moet werken of ik plan het op een vrije dag

4 likes

Ik had ook nooit gaatjes en zat ook altijd maar 2 min in die stoel. Nu ik de 30 gepasseerd ben, heb ik 2 gaatjes gehad en een hele TMI-ontsteking gehad :sweat_smile: Ik ga nu weer trouw elk jaar haha.

6 likes

De laatste keer zijn er dacht ik fotos gemaakt, dat was ergens in 2017. Dus nee ik ga ook niet om foto’s te maken. Ze hebben toen gekeken of mn verstandskiezen eruit konden komen maar ze liggen alle 4 heel diep in de kaak dus die komen er nooit uit. Maar ja, kan altijd bellen natuurlijk voor foto’s, ik zie gewoon bij mezelf op dit moment het nut er niet van in. Ik snap wel dat het niet de bedoeling is dat je pas naar de tandarts gaat wanneer je pijn hebt maar na zoveel jaren echt altijd voor 0.0 er naartoe te gaan ben ik er ff klaar mee.

Ik geloof zelf wel heel erg dat sommige mensen het gewoon getroffen hebben met een goed/sterk gebit en sommige minder. Dat je daar absoluut niet altijd tegenop kan poetsen. Ik ken zelf iemand die bij dezelfde tandarts zit en die moet echt bijna elke 3 maanden.

En ik hou absoluut niet van zoet eten/zoetigheid. Echt heeeel soms, misschien 2 keer per jaar ofzo dat ik daar ineens trek in heb. Dat scheelt wellicht ook.

3 likes

Ja ik kijk wel maar eigenlijk vooral omdat ik m er meteen in zet want anders vergeet ik het geheid haha

3 likes

De meeste tandartsen mailen je een paar keer toch van tevoren met een herinnering. Denk dat anders echt 80 procent het zou vergeten. Volgens mij kreeg ik het zelfs via sms nog.

4 likes

Ik heb nog nooit in m’n leven een gaatje gehad of überhaupt iets aan m’n tanden. Maar sinds een paar jaar moet er wel steeds een beetje tandsteen verwijderd worden. Dat had ik voor m’n 25e nooit, terwijl ik even goed poets en rager.

Je moet het zelf weten natuurlijk, maar het is toch een kleine moeite om eens per jaar te gaan? Ik vind tandsteen weghalen een kwelling, dus zou echt niet blij zijn met ā€˜achterstallig onderhoud’ op dat gebied haha.

4 likes

Nee veel moeite is het ook niet! Maar ik ben op dit moment niet te overtuigen haha. Zodra ik weer een keer ben gegaan laat ik graag de eventuele schade weten. Of misschien dat ik toch vandaag maar bel, maar het voelt voor mij dus als complete onzin.

3 likes

Nee want ik ga altijd op m’n vrije dag. Plak dan de afsprakenkaart op de koelkast zodat ik het ook zeker niet kan vergeten, of zet ā€˜t meteen in mijn digitale agenda.

2 likes

Ik heb een hersenscheet?

2 likes

Brainfart

1 like

Gracias

5 likes