Stel je persoonlijke vraag #37

Korte polo’s vind ik leuk en van die polo’s met lange mouwen.

En @kali weet dit waars al en misschien is het al gezegd, maar die Amy Winehouse polo’s zijn nog steeds te koop en het geld gaat naar een goed doel. Echt een aanrader, mocht je het geld kunnen missen.

4 likes

Dan heb je nog nooit een goede gehad. Het is niet te vergelijken met een microvezelschoonmaakdoekje bijvoorbeeld.
Het is juist superzacht. Deze van Decathlon is heerlijk. Zelf heb ik er een van de Action.

4 likes

Luister je wel eens Taylor Swift?

• Nooit
  • Regelmatig
  • Af en toe

0 stemmers

2 likes

She’s the reason for the teardrops on my guitar :crazy_face:
Luisterde het toen ik 16 was, vind het nu echt vreselijk.

1 like

Ja ik zag een post in het wjekw topic dat er een nieuw album van taylor swift aankomt. En ik dacht, hier luistert toch niemand naar? Ik heb iig het gevoel dat in europa er überhaupt op alle leeftijden nauwelijks naar wordt geluisterd.

13 jarige Shaaar vond Taylor Swift echt een literair wonder hoor.

3 likes

Maar vooral folklore, haar andere albums niet echt.

1 like

Ik heb een enkele keer Wildest dream of Style in mijn hoofd. Maar verder :woman_shrugging:t2:

Ze komt vaak vermoeiend over.

2 likes

Denk ik ook idd. Denk dat “wij” (:stuck_out_tongue:) misschien niet zo van die compromis houden ofzo? Wees gewoon óf een countryzangeres óf pop maar niet een beetje van beide.

2 likes

Alleen ‘Shake it off’ tijdens het hardlopen.

3 likes

Haha, ik zit echt in een Swift-bubbel, ken heel veel mensen die haar fantastisch vinden (including me). Ze is ook een van de grootste (meest verdienende/grootste tours) vrouwelijke artiesten van de afgelopen tien jaar, dus lijkt me sterk dat er ‘niemand’ naar luistert

20 likes

Ik heb ook wel het gevoel dat ze vooral in Amerika of iig buiten Nederland/Europa groot is (volgens mij bedoelt Jumpsuit dat ook). Country is sowieso niet mega populair hier heb ik het idee.

2 likes

Ze verkoopt hier ook gewoon grote zalen uit hoor

17 likes

Ik heb juist een paar vrienden die helemaal Taylor Swift fan zijn en weet ik veel hoe lang kunnen praten over haar en haar muziek :sweat_smile: ligt idd denk ik maar net aan je bubbel

3 likes

Maar haar laatste country album is al vijf albums geleden, dat vond ik ook niet per se interessant. Kan natuurlijk aan mijn omgeving liggen, maar ik heb helemaal niet het idee dat ze hier onpopulair is, want ik ken veel mensen die het luisteren.

3 likes

Ed sheeran? Huh die heeft een mega goed nummer met een rapper/zanger uit Nigeria. Vind dat dus wel vernieuwend en niet zegmaar ‘Ed Sheeran saai’

Echt geweldig vind ik deze.

Maar het zal idd waarschijnlijk aan je eigen bubbel liggen

8 likes

Ja misschien heb je ook wel gelijk. Ik ben zelf gek op echte, pure, oldskool country, misschien is dat het :grin:

1 like

Hij heeft dit jaar ook twee nummers uitgebracht met J Balvin waarin ie Spaans zingt.

Niet dat ik Ed stan, verre van, maar hij doet wel nieuwe dingen.

7 likes

En for my hand met Burnaboy :heart_eyes: dat is echt mijn jam

3 likes

Haha ed sheeran die spaans zingt. Heb deze nog niet gehoord maar ben benieuwd! En over dat vernieuwend zijn, ik denk ook dat artiesten heel vaak door hun management worden gepusht/ klein beetje onder druk worden gezet. Die weten vaak beter wat scoort en een hit kan worden dan de artiest zelf.

1 like