Ohh! Dan ga ik de volgende keer echt even goed zoeken.
Je vroeg het niet aan mij, maar kan zeggen dat ik er in 2020 in 3 maanden tijd 13 kg mee was kwijt geraakt. Maar het is nu 2 jaar later, met alle kilo’s en pluskilo’s meer erbij, haha.
Ohh! Dan ga ik de volgende keer echt even goed zoeken.
Je vroeg het niet aan mij, maar kan zeggen dat ik er in 2020 in 3 maanden tijd 13 kg mee was kwijt geraakt. Maar het is nu 2 jaar later, met alle kilo’s en pluskilo’s meer erbij, haha.
Jazeker
Ben ik dat ook weer aangekomen
Jazeker
Ben jij wel eens in Kanaleneiland geweest?
0 stemmers
Volgens mij ligt de IKEA Utrecht officieel nét in Transwijk maar vooruit, we rekenen hem nog mee.
Door de poll boven je dacht ik dat je baby graag sardientjes eet
Ja schijnt dat niet heel goed te zijn om je baby zo snel mogelijk van alles al te laten proeven? Mn nichtje at garnalen alles met 1 jaar.
Haha ja ook absoluut geen probleem maar vond het gewoon zo grappig staan zo onder elkaar.
Ik ben koukleum maar goddd wat hou ik van de herfst. Kleding met laagjes, wollen sokken, bruine blaadjes, boswandelingen, hagelbuien terwijl je binnen zit onder een kleedje op de bank, uren lang in bad
Greetz
0 stemmers
Ja maar I love it als t regent en stormt en ja zeiknat worden als je door de regen moet fietsen is ff kut, maar vind door de bloedhitte fietsen en gutsen van t zweet en niet weten wat ik met m’n overhitte aan moet eigenlijk nog kutter
Welnee de dagen dat het de hele dag aan een stuk door regent zijn ook weer niet zo talrijk. En verder moet je je gewoon niet zo door het weer laten tegenhouden zo lang het niet gevaarlijk is. Paraplu of regenjas mee voor als het regent en verder ja, als het koud is ga je binnen zitten in plaats van op het terras, maar dat is (bijna) net zo leuk.
Alleen in de zomer heb je dan niet die vreselijke natte hond geur als je nat bent geregend.
Ik vind het sowieso minder persoonlijk dan zelf een kaartje schrijven, maar ik vind het nog wel een verschil maken of je een kaartje naar één persoon stuurt en die dan speciaal voor die persoon uitzoekt en een tekst schrijft, of dat je bijvoorbeeld naar 50 mensen exact dezelfde kerstkaart stuurt.
Ik hou van lente en herfst en zomer en winter vind ik allebei kut
Ja same, als ik maar een jas of blazer aan kan buiten vind ik het goed
Eigenlijk dit ja. Dat het gewoon een normale temperatuur is waarbij je niet zweet of een ijspegel bent zodra je douche uitkomt/niet kan slapen van de hitte of je bed niet kan uitkomen omdat het erbuiten Siberië is
Alleen vind ik herfst dan iets gezelliger dan lente
Alleen heb je in de herfst niet een opgedroogde zweetgeur na t fietsen
Conclusie: het leven is goor
Ohjawel hoor. In de herfst is het te koud voor een topje en te heet voor een trui. Dus dan zweet ik ook maar dan is het niet meer oke om te zweten want niemand zegt dan “Ja warm he”
Het is graag of niet. Daarnaast is mijn handschrift bijna niet te lezen, dus zo’n getypt kaartje is voor iedereen een uitkomst
Oke fair enough