Koop je wel eens zon mega milka reep?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Koop je wel eens zon mega milka reep?
0 stemmers
Is dit een hint dat je dit stiekem cadeau wilt krijgen?
Koop jij wel eens toblerone voor jezelf?
0 stemmers
Die nogastukjes van Toblerone blijft altijd aan mijn kiezen plakken. Ik vind dat de opoffering niet waard
Ik vind het altijd leuk als mensen dat expres cadeau geven en dan ingepakt. Ik zou zelf niet de moeite doen om die vorm in te pakken.
Cadeaus inpakken is sowieso een stom karwei. Ik stop het wel in een action cadeautasje
Je mag t altijd opsturen haha. Maar nee ik vroeg me af of mensen wel eens 1 zon grote kochten. Ik koop liever 1 kleine om die in een zitting te inhaleren.
Ja zo’n grote koop ik 1 of 2 keer per jaar en die eet ik dan in 1 avond helemaal op. Heerlie
Gadver ik vind Milka echt niet lekker
I second this. Echt m’n minst favoriete chocola.
Ja dit! In die grote repen zit veel meer wit, daarom koop ik liever de grote. Dan denk ik van tevoren altijd dat ik er ook langer mee doe, maar dat is natuurlijk onzin
Ben je dan de volgende dag niet goed misselijk?
Ik dronk dit vorige week op zomerkamp voor het eerst want er was een 19 jarige mee en ik dacht echt wat is dit voor walgelijks. Ik zei eerder ook al toen hij vroeg of ik wou proeven dat ik niet van wodka hield en niet van energy. Hij had het 50/50 gemixt maar de energy kwam nog overal door heen.
Blauwe wkd of blauwe wodka zoals wij het noemde zou ik wel weer eens een keer willen proberen. Dat was mijn eerste alcohol ooit op 15-jarige leeftijd. Ik had altijd gezegd dat ik niet zou drinken tot mijn 16e en toen was ik de eerste batch (1997) die moest wachten tot 18 en toen dacht ik fack it.
Die bovenste. Ik vind ze net te groot voor een zitting
Nee, ik heb alles qua school en studie zelf moeten doen. Mij ouders zijn niet verder gekomen dan de basisschool en de huishoudschool. Vond ik toen wel eens moeilijk
Ik heb mijn zusje echt door haar eindexamens heengesleept een paar jaar geleden en omg ik heb echt zelf zo moeten blokken op natuurkunde, scheikunde en wiskunde om het weer een soort van te snappen. Vond het ongelooflijk deprimerend om te merken hoe ik alles was vergeten binnen 6 jaar. No way dat ik dat nog eens ga doen voor mijn eventuele kinderen. Die zakken maar lekker en dan proberen ze het het jaar daarna maar opnieuw.
Jaaa die grote en dan die met pindakaas!
@anon3219017 kleinschalige opvang klinkt heel mooi maar hoe ga je een team van begeleiders en logistiek laten draaien op zo’n klein aantal mensen? Dat gaat niet.
Ik ben een pro dus nee!
Pauzeeeeee