Stel je persoonlijke vraag #37

Ik kwam deze zojuist ook nog tegen :smile:

Edit: ik stan beiden niet voor de duidelijkheid maar kreeg het aangeraden omdat ik dit zat te kijken:

6 likes

Slapen in een tent

• Voeten bij de rits
  • Hoofd bij de rits

0 stemmers

2 likes

Slapen in een tent: Nee

82 likes

Toevallig sinds een paar weken weer. Heb in m’n portemonnee vijf ING passen die ik allemaal regelmatig gebruik dus dit is een manier om de meest gebruikte te onderscheiden van de rest.

4 likes

Ik ben in shock dat iedereen dat bijna niet doet?!
Hoofd bij de rits dan kan je de hor dicht doen en dan heb je lekker frisse lucht.

4 likes

Ik vind het dus ook heel raar, zag het bij Mamalotje op Instagram :grin:

1 like

Volgens mij is die nachttrein best prima? Maar laatste keer dat ik m genomen heb was wel voordat ie afgeschaft werd nog (dus wel een jaar of 8 terug denk ik). Ik wilde m begin deze week nemen maar das niet gelukt haha

1 like

Wij hebben een stuk voortent, dus ik lig niet met mijn hoofd bijna direct buiten.
Als ik in een tent lig is het meestal op een festival, waar mensen nog wel eens dronken op je tent vallen. Meestal is dat op de achterkant/voorkant en niet in het midden (waar bij ons de rits van het slaapgedeelte zit).
Dus als ik met mijn hoofd bij de rits lig vallen er minder mensen bovenop mij.

2 likes

Ik lig altijd parallel aan de rits, dus even dichtbij met m’n voeten als m’n hoofd. Vind dat het fijnst

1 like

Vroeger gingen we voor de lol in een tentje slapen bij een vriendinnetje in de tuin. Maar mn ouders haten in een tent slapen zo erg en hebben dat mn halve leven zo enorm afgekraakt dat ik het automatisch ook ben gaan haten :’)

Slapen in een tent?

• Vreselijk
  • Leuk!
  • Nah misschien voor een nachtje
  • Neutraal/geen mening

0 stemmers

1 like

Nog nooit in een tent geslapen, maar het lijkt me de absolute hel

2 likes

Het is echt heel oncomfortabel en je wordt of wakker in de vrieskou of in een sauna. Ik zou het nu echt never vrijwillig meer doen. En overal beestjes bah. Maar ik ben sowieso niet een outdoors/camping mens.

6 likes

Nee joh, juist zo lekker in de buitenlucht slapen! Enige vervelende is idd als het koud is of vochtig ofzo, maar met goede slaapspullen heb je het niet koud. En het is ook heel gezellig in een tent, vooral als het een beetje regent buiten

7 likes

Ik denk ook dat het er heel erg aan ligt of je een beetje een comfortabel bed hebt. Waar slaap jij op in een tent? Een luchtbed vind ik dus echt de hel.

1 like

Ik heb dus net een nieuwe dikke slaapmat gekocht en dat is echt TOP. Daarvoor sliep ik op een luchtbed (want van die dunne matjes van 1cm vertikte ik echt), maar dat was best wel koud en irritant met dat ie leegliep.

Heb nu deze en dat is echt zo chill, net een matras:

7 likes

Een goed luchtbed ligt echt heel lekker. Niet zo’n dun ding of, nog erger, zo’n matje, maar een dik luchtbed en dan slaap je echt als een koning.

Als een vriendje of vriendinnetje vroeger bleef logeren, waar sliep diegene dan op?

• Een matras naast mn bed
  • Luchtbed
  • Bij mij in bed
  • Een stretch?bed /vouwbed
  • Eiermatje/noppenmatras
  • Anders
  • N.v.t.

0 stemmers

Meestal op een matras naast mijn bed, maar met mijn allerbeste vriendin sliep ik samen in mijn bed, en dan omgekeerd (dus met elkaars voeten naast elkaars hoofd). Echt bijzonder eigenlijk dat we dat zo deden, want ik kan me nu nauwelijks meer voorstellen dat dat echt chill was.

6 likes

bij mij in bed maar dan omgedraaid, dus voeten naast mijn hoofd. moet er niet aan denken om dat nu te doen

1 like

Ik vind een luchtbed ook echt vreselijk. Met een hoeslaken er omheen en ik in een slaapzak voelt het alsnog een beetje branderig ofzo?

1 like