Ik vind lekker koud in een tentje gezellig samen slapen dus echt heerlijk. Word dan ook lekker fris wakker. Jammere vind ik dat je dan op zo’n goor grasveld, met beesten, toiletten op afstand en mensen die het concept privacy niet kennen staat.
Ik denk bij je bericht wel specifiek aan een festival terrein met tentjes.
Heb jij wel eens in een tentje geslapen op een festival?
- Ja meerdere malen
- Ja 1 keer
- Nooit
0 stemmers
Mn allerergste nacht was in oostenrijk, zo stervens koud. Mn vriendin sliep dus die wilde ik niet wakker maken en ik had gewoon geen flauw idee hoe ik die nacht moest doorkomen. Ik wilde/durfde haar ouders ook niet wakker te maken dus ik ben uit wanhoop maar naar zo’n groot, en gelukkig schoon, toiletgebouw gelopen en daar maar een beetje gezeten.
Daar specifiek (al vind ik het daar met een groep vrienden nog wat hebben), maar heb ook wel eens op een camping geslapen met dezelfde ervaring. Ergste was een prachtige camping met groot leeg veld aan het water. Je kon o-ver-al staan en de mensen die na ons kwamen plaatsen beiden hun tent een meter naast de onze. De scheerlijnen raakten elkaar gewoon. Sindsdien ben ik er helemaal klaar mee.
Nee was gelukkig maar een nachtje en reden daarna door. Anders hadden we er zeker wat van gezegd. Was ook het mooiste plekje dus we hadden zoiets van: wij gaan hier niet weg.
in principe wonen die mensen hier uiteindelijk toch gewoon? Je kan nog steeds samenkomsten organiseren voor de zaken waarbij ze ondersteuning nodig blijven hebben
en hoeveel begeleiders worden er nu voorzien? 1 per 15?
ik ben zelf totaal geen expert hoor, het lijkt me gewoon al ruk om maanden in zo een centrum te moeten zitten waar je waarschijnlijk geen privacy of rust kan vinden, het lijkt me ook makkelijker om op mijn manier het draagvlak te vergroten omdat mensen het gewoon niet merken
Haha die ervaring in oostenrijk was ook maar voor een nachtje (mini tentje) en toen reden we ook door. Daarom heb ik de volgende ochtend maar niks gezegd dat ik half dood ging van de kou. Niet wetende dat ik daarna half dood zou gaan van de hitte in een tentje. Elke ochtend eruit gebrand door die kuthitte. Voordat ik met mn vriendin en die ouders op vakantie ging zijn mn ouders zelfs nog bij ze geweest hahaha om te zien waarin ik dan ging slapen etc. Mn ouders haten camperen zo erg dat ik het best cool vind dat ze me gewoon 2 keer hebben laten meegaan haha.
Ik had een stoel die je kon uitklappen tot bed
Leg me uit hoe? Ik heb je reacties gemist.
Oh ik was laatst op een camping in Zweden, hadden een huisje op de camping gehuurd. Maar ik heb juist nog foto’s van het kampeerterrein naar mijn familie in Nederland gestuurd,
nog nooit een camping gezien waar ze zó bovenop elkaar stonden. Echt verschrikkelijk. Maar dat is dan gelukkig niet de standaard hier als ik jouw ervaring lees
Dit was in Skåne dus heel zuidelijk, en een camping direct aan het strand. Noordelijk zal het inderdaad wel veel ruimer zijn. Er stonden vooral heel veel Duitsers en Nederlanders.
Ik had dit laatst ook, zat echt 30 cm tussen onze tenten, maar die mensen kwamen pas terug toen wij in de tent lagen dus toen dachten we naja laat maar dan. Gingen ze vervolgens om 12 uur 's avonds barbecuen 1 meter naast onze tent?? Toen hebben we er wel wat van gezegd want wtf, die rook waaide helemaal in onze tent in. Zo asociaal.
Maar wat vind jij nou eigenijk echt van camperen?
- Nmsvpe
- Vreselijk
- Geweldig!
- Leuk om af en toe te (moeten) doen
- Geen mening
- Verzin zellaf een andere optiej
0 stemmers
Als iemand mij mee kamperen neemt dan steek ik diegene neer met een haring.
Ken jij iemand boven de 80 met een tapijt op tafel? Dus helemaal bedekt. Ik zie dit vaak bij cliënten maar zelf ken ik niemand die dit heeft.
- Ja
- Nee
0 stemmers
Het concept spreekt me super aan maar de uitvoering, nou nee. Krappe ruimtes, geen comfortabel bed + ik weet zeker dat ik 20x per nacht wakker word.
Nu niet meer, maar mijn opa en oma van beide kanten hadden dit vroeger. Ging eraf voor het eten, en daarba weer gelijk op tafel
Het leek me al niet handig met knoeien haha
Ik ging met m’n ouders elk jaar kamperen in het Zuiden van Frankrijk maar dat was meestalof in een caravan of in zo’n grote tent die al voor je is opgesteld en soms met bedframe enz er zelfs in, dus eerder glamping. Was wel chill
Ik vind kamperen over het algemeen leuk maar in zo’n mini eenpersoonstentje (doe ik niet vaak maar weleens gedaan) vind ik wel heftig hoor. Een beetje alsof je in je grafkist ligt (gelukkig wel met frisse lucht) en dan ook nog op zo’n vreselijk oncomfortabel opblaasbaar kussentje.