Ja dit. Ik werk ook met minderjarigen dus of het nou van een kind is of van een collega, beide niet gewenst.
Ik heb op af en toe gestemd maar dat gaat dan over mân pyjama â ik doe mân kleren pas aan nadat ik mân tanden heb gepoetst omdat ik mezelf niet vertrouw
Ik heb het gekopieerd vanuit het wjekw topic. Lijkt me voor mensen met, maar ook zonder baard best handig.
Ik had geen haar tot ik 2 was ofzo, gelukkig is dat daarna wel gecompenseerd met mooie krullen haha
Een stiltecoupé in de trein
- Hoort stil te zijn, ik waarborg dat door mensen aan te sprrken
- Hoort stil te zijn maar , ik durf er niks van te zeggen
- Hoort stil te zijn maar het boeit me te weinig om ophef te maken
- Hoeft niet per se stil te zijn, als jij wil praten you do you
- Boeit me niks, zit ik zelf te kletsen
0 stemmers
Ik werk momenteel in de verslavingszorg, dus daar zouden zeker consequenties van komen.
Ga ik ook nooit zitten, want ik vind t vreselijk als t helemaal stil is.
Welke dingen kun jij bij een auto?
- Koelvloeistof bijvullen
- Oliepeil meten
- Olie bijvullen
- Ruitenwisservloeistof bijvullen
- Band verwisselen
- Motorkap openen
0 stemmers
- Geen van dit alles
0 stemmers
Uh ik zou dit niet herkennen?
Alleen heb ik geen reserveband in mijn auto, dus bel in zoân geval alsnog ANWB
Zo onschuldig
Nee omg nee want ik denk dat je nooit overal t juiste kunt kiezen. Er moet kwaad zijn in t leven voor de balans
Of zodat het goede kan bestaan of zo (eg geen donker zonder licht). Dus hoe kies je dan welk kwaad je waar plaatst
geen baan voor mij hoor, ben ik veel te sensitive voor
Maar als anders een Thierry of Geert ofzo God wordt dan zal ik t wel doen hoor
Ik heb collegaâs die weigeren hieraan mee te werken en ze expres âleerlingenâ blijven noemen. Ook zo kinderachtig.
En guess what dit zijn witte cis boomer mannen!! Wat een verrassing
Ik heb geen auto maar ik heb vroeger eens het oliepeil leren meten op Jantje Betondag dus dat kan ik sowieso en de rest kom ik dan ook wel uit.
Ik associeer dat een beetje met mannen die denken dat iedereen hen wil en vrouwen alleen als lustobject zien, zo van ânou zij ziet er wel goed genoeg uit voor de god die ik ben, anders was ze mân tijd niet waardâ
Ja als mannen dit zeggen over vrouwen vind ik dit ook, vind het zo plat en niet respectvol klinken dan.
Maar ik vind wel weer dat ik het mag zeggen over een man
Maar ik zeg het nooit zo.
2 wat? En wat bedoel je met je laatste zin?
2xtc pillen die ze niet gevonden had op de wc van haar werk