Stel je persoonlijke vraag #37

Ik ga alleen nog maar kamperen met een tent waarin ik kan staan. Die kleine tentjes waarin je enkel kunt zitten/liggen vind ik op alle fronten veel te benauwend.

4 likes

…succes om daarmee te steken

(Ja, ik weet wat een haring voor kamperen is)

3 likes

Weet je wat voor haarkleur je had toen je geboren werd? Aangezien de haarkleur nog heel erg kan veranderen als je ouder wordt

• Ik heb geen idee
  • Ongeveer mn eigen haarkleur
  • Mn eigen haarkleur

0 stemmers

Ik heb dus zwart haar op de foto’s dat ik geboren ben. Een aantal jaar later iets ertussenin, daarna ineens een soort lichtblond?!?!? Om vervolgens weer bijna zwart haar te krijgen haha

2 likes

Het ging van heel donkerbruin naar rood naar blond. En nu begint het weer rossig te worden

Ja weet ik nog maar iets anders dan mn eigen haarkleur haha

36 likes

Hier mist de optie: niet mijn eigen haarkleur.

49 likes

Ik ook heel donker/bijna zwart - rood - blond en nu bruin haha

Ik was kaal toen ik geboren was en dat bleef mijn hele eerste levensjaar zo. Mijn vader, die zijn hoofdhaar verloor rond zijn 30ste, vertelde trots aan iedereen dat ik in ieder geval wel heel erg op hem leek hahaha.

21 likes

Oke aangezien ik hier zelf veel te weinig over weet:

Heb jij rood/rossig haar (anoniem)

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Hoe bedoel je dat je weinig weet over rood/rossig haar? Het is een haarkleur

13 likes

Misschien over de populatie roodharigen? Hoeveel % van de mensheid of de Nederlandse bevolking over rood haar beschikt.

3 likes

Kan. Ik zou mijzelf eerder blond noemen die af en toe een koperdraad in haar haarborstel vind.

2 likes

Leuk, maar gewoon met je tentje midden in het bos in de natuur. Op een grasveld met allemaal mensen naast je lijkt me de hel.

2 likes

Ik was zo kaal als maar kan tot ik een jaar was en toen lichtblond haar kreeg

1 like

Ja en ze zeiden ook dat dat zou uitsterven bladibla. Het is dus echt wel uitzonderlijk als je rood haar hebt geloof ik. Hetzelfde geld voor lichte ogen (maar natuurlijk niet in die hoeveelheid) en waarschijnlijk heeft meer dan de helft van dit forum dit op hun dna lol.

Onder lichte ogen valt dus alles wat niet bruin is, dus ook groen bladiblaaaaa

Heb jij bruine ogen of lichte ogen?

• Groen blauw grijs alles ertussenin ogen
  • Bruine

0 stemmers

1 like

Ik had vroeger toen ik klein was echt rood haar. Daarna werd het blond en nu verf ik het al jaren donkerbruin haha

2 likes

image

Heb jij wel eens last van tandpastavlekken in je kleding?

• Nee nooit
  • Regelmatig
  • Af en toe
  • Anders ?

0 stemmers

2 likes

Als jij drugs (xtc) vindt op het toilet op je werk, wat zou je dan doen?

• Niks
  • Doorspoelen/weggooien
  • Vertellen aan een baas/leidinggevende
  • Vertellen aan collega’s
  • Doorslikken
  • Anders

0 stemmers

Edit: geïnspireerd op een gebeurtenis vandaag dus vind de reacties wel interessant. Ik heb het zelf laten liggen en 2 collega’s verteld en verder eigenlijk niks (ok en een foto gemaakt). Op dit kantoor zijn geen kinderen, helemaal logisch dat je dan wel aan de bel trekt. Had wel even een wtf moment haha.

3 likes

Bij een kantoorbaan zou ik het weggooien, denk ik en verder niet meer aan denken. Maar ik werk op een basisschool. Toch andere koek

30 likes

Vertellen aan collega’s en afgeven bij security.

3 likes