Stel je persoonlijke vraag #37

Nee, maar ik ben in wezen ontzettend gierig.

1 like

@monkeyslut glad to have you on the team

7 likes

WJEVKW is mijn dagboek

1 like

Nee, maar heb altijd cash bij dus zou dat geven.

4 likes

Ligt eraan welke collegas. Mn collegas nu tantoe never nooit. Mn collegas van mn andere baan ja met pin code erbij

3 likes

ā€œen dan grijp ik misā€ en variaties hierop
Deze zin lees ik opeens heel vaak (als het gaat om een product wat dan op is thuis o.i.d).

  • Ja idd in opkomst
  • Nee je leeft onder een steen dit is niet nieuw

0 stemmers

En dan ligt het ook op de meest stomme plaatsen. Ik ben bijvoorbeeld dan mijn bril kwijt omdat het onder een keukendoek ligt.

Een keer mijn paspoort. Bleek achter een spaanplaat in een kastje te zitten, kwam tevoorschijn bij de verhuizing. Verder nooit iets

Geef jij geld aan een goed doel?:

  • Ja, regelmatig
  • Ja, sporadisch
  • Ja, maar alleen aan collectes
  • Nee
  • Ik ben zelf een goed doel

0 stemmers

Wat ik de laatste tijd wel vaak zie op t forum en ik vind t zo lellik.

ā€œHij doet schilderijen makenā€

Het is hij maakt niet hij doet maken!!

18 likes

Ik ben eigenlijk alles wat niet op dat moment in mijn zicht is permanent kwijt, en dan voelt het als mazzel als ik het weer ergens terug zie maar ook wel als logisch als het daadwerkelijk weg blijkt te zijn

Echt vermoeiend

6 likes

Ik zou voor die collega pinnen

Alsof je tegen een baby praat

7 likes

Zie jij de laatste tijd als je buiten loopt opvallend vaak:

  • Vlinders
  • Ratten
  • Allebei!
  • Allebei niet/niet opvallend vaak

0 stemmers

1 like

Vind altijd alles terug, maar het kan maanden duren. Hoogtepunt is dat ik op dtrh mijn airpods en zonnebril (beiden al maanden kwijt) terugvond tijdens het uitrollen van zoā€™n opblaas zitzak

27 likes

Ik kan me er vrij weinig bij voorstellen in deze situatie te komen in de tijd van Apple Pay / Google Pay. Stemde ook dat ik pinpas met pincode zou uitlenen maar bedenk me nu dat mijn pinpas nog in de verpakking ligt en ik hem nooit bij mij heb.

2 likes

Ja is dat niet brabants? Vind dat zo lelijk!

2 likes

Geen idee. Brabants is sws lelijk.

9 likes

Al tijden geen rat meer gezien. Wel meer egels dan vorig jaar.

2 likes

Nou ik kom uit Brabant maar cringe echt als ik dit lees hahaha ken ook niemand die dat zegt, ja 1 persoon maar die komt uit Limburg :stuck_out_tongue_closed_eyes: