Stel je persoonlijke vraag #37

Steeds meer BN’ers grijpen mis (srry moest aan MediaMeiden denken)

3 likes

Ik heb m’n telefoon een keer in de trein laten liggen, die kwam terug. Portemonnee in de stad kwijtgeraakt, die was door een visboer meegenomen die via Facebook contact op nam, huissleutels op straat laten vallen en daar kwam ik een foto van tegen op Facebook… Tot nu toe altijd het geluk gehad dat 't binnen paar uur terug was :joy::crossed_fingers:

9 likes

Ja dat heb ik ook, maar daar word je wel een beetje verwend van. Mijn louis vuitton tasje is al 2 keer kwijt geraakt en 2 keer hebben mensen mij gecontacteerd dat ze hem gevonden hebben :flushed:

4 likes

Hahah ja ben bang dat ons geluk een keer op is :joy:

1 like

Hahaha deze accurate beschrijving van hoe het precies mag van mij ja

4 likes

Diegene kan toch even op een ander moment boodschappen doen? Of vergaat de wereld dan?

Daar gaat het toch niet om? Kan toch dat diegene bijv lunch wil kopen maar geen pinpas bij zich heeft

2 likes

Kan je klappen @Karl_Lagerfeld maar we weten allemaal dat Limburgs niet beter is hé

2 likes

Laten we het erop houden dat Twents het aller ergste is

7 likes

Eens

4 likes

Dan nemen we Herman Finkers terug, jullie mogen Emma Wortelboer houden

2 likes

Ik had laatst een portemonnee gevonden en het meisje al opgespoord en aan de telefoon voordat ze doorhad dat ze hem kwijt was :grin:

7 likes

Dat lijkt me overdreven!! En is Emma wortelboer limburgs? :flushed: nee toch

3 likes

Nee is een tukker. Maar die mag je hebben gratis en voor niets. Wij hoeven André Rieu er niet voor terug.

1 like

Omdat ik net zoiets in een boek las:

Ik zit in een relatie en ben tevreden over mijn sociale leven.

  • Eens
  • Oneens

0 stemmers

Ik zit niet in een relatie en ben tevreden over mijn sociale leven.

  • Eens
  • Oneens

0 stemmers

2 likes

Echt een trend!

2 likes

Ik hoor net iemand op tv dit zeggen en die komt uit de achterhoek dus ik stel voor dat we hen de schuld geven en ons onschuldige brabanders met rust laten :tired_face:

8 likes

Voel jij angst bij zo’n artikel?

  • Ja
  • Nee
  • Een beetje
  • Niet voor mijzelf, wel voor anderen

0 stemmers

  • Londen
  • Parijs
  • Allebei niet

0 stemmers

3 likes

Ja afschuwelijk :sob: het klinkt zo makkelijk inderdaad. Maar voor heel veel mensen kan het gewoon al niet armer.

1 like