Stel je persoonlijke vraag #37

Ik ben in de minderheid, maar ik heb dus heel vaak bij collega’s dat ze een goede eerste indruk maken maar als ik ze dan beter leer kennen blijken ze toch allemaal irritante trekjes te hebben :sweat_smile:

10 likes

Ik wil nooit meer ergens werken waar ik niet minstens 3-4 dagen per week kan thuiswerken.

Thuis ga ik in hyperfocus en werk ik vrijwel aaneengesloten en effectief. Op het werk is er altijd ‘ruis’ van collega’s, computer die niet meewerkt (en vieze koffie :sweat_smile:).

Doordat ik thuis zoveel kilometers maak is er aan het eind van de dag vaak tijd om alvast te gaan sporten of een was te draaien. Ik heb 3.5u reistijd, dus een week thuiswerken geeft me al snel zo’n 20 uur aan vrije tijd terug.

13 likes

Ik dacht vooral: gaan mensen nooit op dates? :sweat_smile:
Zo vaak gehad dat iemand leuk leek, maar uiteindelijk vooral zichzelf leuk vond of totaal tegenovergestelde idealen had. Valt dan toch tegen.

Of misschien val ik zelf altijd tegen, want er is er nog nooit eentje blijven plakken haha

3 likes

Ik heb al 12 jaar een relatie dus daar weinig ervaring mee haha.

Ik vind afwisseling ook ideaal, en dan het liefst 1 a 2 dagen thuis en de rest op kantoor. Het scheelt me simpelweg 1.5 uur reistijd op een dag als ik thuiswerk dus het is beter voor m’n work life balance. Ik probeer meetings e.d. wel echt zoveel mogelijk op de kantoordagen te werken want al dat gezoom vind ik niks maar als ik gewoon voor mezelf werk zit ik liever thuis. Op rustige momenten (zoals nu in de zomervakantie) werk ik dan eerlijk gezegd thuis op een laag pitje zodat m’n dagen op kantoor wel goed gevuld zijn en op drukke momenten kan ik thuis juist goed ongestoord vlammen.

3 likes

Hahaha ik moest om deze poll heel hard lachen en ik dacht gelijk aan jou :grin:

1 like

Draag jij graag strakke kleding waarin je figuur heel duidelijk uitkomt?

• Ja
  • Eerder wel dan niet
  • Eerder niet dan wel
  • Nee

0 stemmers

Droeg je vijf jaar geleden meer of minder strakke kleding dan nu?

• Meer
  • Minder
  • Ongeveer evenveel als nu

0 stemmers

1 like

Niet meer :cry:

3 likes

Ik ook niet, ik ben mijn kledingkast aan het opruimen en doe alle strakke korte rokjes de deur uit. Voel me er toch niet echt meer comfortabel in. Doe mij maar een a-lijn. Niet dat ik verder niet blij ben met mijn figuur ofzo, maar het meer verhullen vind ik toch fijner tegenwoordig.

4 likes

Oh ik heb het andersom haha, ik wil wel strak en kort maar ik vind m’n lichaam het niet meer hebben.

5 likes

Bijna alles is strak behalve mn jeans die zijn baggy haha

4 likes

Ik leef in m’n vrije tijd echt in een legging met croptop! Heerlie

1 like

Hoe vaak check jij je brievenbus

• Dagelijks
  • Een keer in de twee dagen
  • Twee keer per week
  • Een keer per week
  • Minder

0 stemmers

3 likes

Ik heb geen brievenbus

8 likes

Nou, het valt op de deurmat

45 likes

Als PostNL app zegt dat er iets inzit

24 likes

Die app klopt echt 12/10 keer niet bij mij hoor

4 likes

Hoeveel exen heb je?

• 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • Meer dan 15

0 stemmers

2 likes

Ah ja snap ik! Ik had vorig jaar een rotperiode en het enige waar ik dagelijks naar uit keek en echt plezier uit haalde waren mijn wandelingen met haar. Misschien kun je kijken voor een leenhond waar je regelmatig een dagje op kunt passen?

3 likes

Ja ik zat nog te denken of ik mn habbo hotel verkeringen mee zou tellen of niet.

11 likes