Die app klopt echt 12/10 keer niet bij mij hoor
Hoeveel exen heb je?
- 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- Meer dan 15
0 stemmers
Ah ja snap ik! Ik had vorig jaar een rotperiode en het enige waar ik dagelijks naar uit keek en echt plezier uit haalde waren mijn wandelingen met haar. Misschien kun je kijken voor een leenhond waar je regelmatig een dagje op kunt passen?
Ja ik zat nog te denken of ik mn habbo hotel verkeringen mee zou tellen of niet.
Wat is een Ex voor jou?
- Waar het stempel relatie op zat
- Waar ik lange periode exclusief mee heb gedate zonder het stempel
- Waar ik lange tijd mee heb gedate (onduidelijk of t helemaal exclusief was)
- Waar ik een paar keer mee heb gedate
- Waar ik een paar keer mee heb gesekst
- Waar ik op date mee ben geweest
- Met wie ik het bed heb gedeeld
- Met wie ik heb gekust
- Met wie ik Habbo hotel heb gespeeld
- Anders
0 stemmers
Als ik het over een ex scharrel heb of een ex fwb of iets zeg ik ook wel gewoon alleen ex. Maar als ik ga tellen ofzo tel ik alleen relaties
Ja mân vriend doet altijd zo moeilijk als ik het heb over mân ex want âjullie hadden geen relatie!!!â, terwijl ik langer met die gast ging zonder HET officiĂ«le stempel dan hij met die meid (en het wel direct een relatie noemde)
Maar als ik ex on the beach moet geloven is een keertje hoi zeggen al genoeg
Hahah ja als iedereen met wie je gezoend hebt je ex is dan heb ik er heel veel maar bij andere standaarden nul
Vraag me af hoeveel ik er zou herkennen als ze op het strand zouden staan, ik denk minder dan de helft.
Kan jij een polygoon-journaal stem nadoen?
- Ja
- Nee
- Wat de fuck is da
0 stemmers
Haha ja ik vind dat dus ook echt een hele coole skill, maar ik kan het helaas ook totaal niet.
Is dat zoân geknepen stemmetje?
Vind mezelf al cool genoeg dat ik weet wat er bedoeld wordt hahaha
Geef me een kartonnen bekertjes en lets go.
Geef me voicememo
Same. Zou wss bij 50% denken: oh, kan wel van mij zijn. Maareh, wie ben je?
Hahaha dit doet me eraan denken dat een van die YouTube kanalen zoân edit had dat Dusty en nog zoân triest joch dan liggen van âvraag me af wie er uit de zee komtâ en dan hebben ze Dion erin ge-edit die dan heel zwoel komt aanlopen en dan hun ex is.
OkĂ© ik verkoop het kĂŒt maar was echt een goeie edit
Hahahaaa staan ze daar op t strand. En jij die andere maar aan kijken van yo is dit jullie ex?
same, ik heb altijd primatour in mijn tas, maar als doorgewinterde kotser ken je dat vast al