Stel je persoonlijke vraag #37

Als je vragen hebt of nog meer wil weten, je mag altijd even pb’en!

2 likes

Ik zit altijd helemaal te kwijlen als ik die LE’s zie. Dan denk ik wel eens… zal ik…? Maar ik zoek toch liever gewoon m’n eigen boeken uit denk ik :woman_shrugging:t3: Zodat ik echt van m’n whislist kan kiezen ipv toe werk aan een eindeloze TBR. Krijg jij het nog bij gelezen?

1 like

Bedoel meer van het principe dat lange kleding je juist kan beschermen tegen de warmte (niet helemaal te vergelijken maar zie sahraoui’s/mensen die in de woestijn leven bijv)
Verder ben ik het met je eens over bepalen wat een ander wel/niet kan dragen

1 like

Dat hebben wij! Echt top zo’n kluis

2 likes

Eerlijk? Nee. :joy: Ik wil eigenlijk proberen om de maandelijkse boeken ook direct in die maand te lezen, zodat ze niet zo opstapelen haha. Zit momenteel ook in een enorme reading slump, helpt ook niet echt mee.

Veel van die boeken ben ik wel benieuwd naar en komen hoogstwaarschijnlijk wel een keer aan de beurt, maar het duurt soms een tijdje.

2 likes

Precies die van PostNL? Goed om te horen! Zou echt een uitkomst zijn bij mij.

M’n moeder zei laatst dat het zonde was om een dure wc-borstel te kopen omdat je deze eens in de zoveel tijd vervangt. Nu was ik vrij shocked want ik heb de wc-borstel alleen vervangen bij die paar keer dat ik verhuisd ben.

Hoevaak vervang je je wc-borstel?

• Nooit
  • Eens in de zoveel maand
  • Eens in het jaar
  • Alleen bij verhuizen
  • Anders …

0 stemmers

Word jij meestal uitgerust wakker?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Ik ken dat gevoel echt niet

7 likes

Ik had een abo bij books that matter maar dat is zo takkeduur geworden na de brexit. Was wel een aanrader!

1 like

Kunnen jullie goed een hele dag thuis zijn? Dus zonder bezoek, zonder even naar buiten gaan of iets

• Ja vind ik heerlijk
  • Nee, ik word dan onrustig/somber
  • 1 dag gaat, maar langer niet
  • Ik leef het liefst altijd binnen in mijn eentje

0 stemmers

1 like

Ja, maar nu het écht moet (quarantaine), heb ik er veel meer moeite mee.

1 like

Ik heb ook heeeeel veel moeite met thuis werken. Ik leef echt voor sociaal contact en naar plekken toe gaan. Ik word echt onhandelbaar van binnen zitten.

3 likes

Ik lees op sommige reddits echt dat men leeft voor thuiswerken. Ikzelf ben echt GEEN fan en ga juist graag naar werk. Mijn werk is gewoon ook echt minder chill om via een scherm te doen dan face to face. En als je even snel wat wil vragen dan is dat stukken onhandiger, gokken wie er tijd heeft, bellen, ipv dat je gewoon naar iemand toe loopt…

• Thuiswerken vind ik heerlijk!
  • Thuis en op locatie afgewisseld vind ik fijn
  • Liever alles op locatie

0 stemmers

2 likes

Een combinatie vind ik ideaal. Maar dan moet ik wel zeggen dat alle dingen waar je tegen aan loopt (zoals overleggen, wat dingen vragen etc) ik op kantoor doe en op thuiswerkdagen echt probeer meetingvrij door het leven te gaan en geconcentreerd te werken (juist omdat sommige dingen digitaal onhandiger zijn)

Ik ga ook het liefst naar kantoor en m’n voorkeur is ook dat íedereen dan op kantoor is, maar dat komt ook wel door mijn baan. Ik ben incidentmanager en het is 25 keer fijner en sneller om een incident op te lossen als iedereen op dezelfde plek is.
Daarnaast kan ik gewoon niet zo goed thuiswerken eigenlijk. Ik ben aan de ene kant snel afgeleid, dus dan ben ik van alles aan het doen behalve m’n werk en aan de andere kant zit ik soms ineens een kwartier voor me uit te staren zonder dat ik dat door heb.

2 likes

Thuis wanneer ik een offday heb of me niet fit voel, verder wel het liefst op kantoor

1 like

Met hond kom ik sowieso elke dag buiten, maar voordat ik haar had kwam ik incidenteel weleens een dag niet buiten en dan voelde ik me eind middag toch een beetje down op een of andere manier.
Ik vind alleen zijn heerlijk, maar echt een dag binnen zitten maakt me somber.

3 likes

Wat heb je vaker?

• Dat iemand me heel leuk lijkt, maar dat het achteraf blijkt tegen te vallen
  • Dat iemand me stom lijkt, die toch leuk blijkt te zijn
  • Ongeveer even vaak
  • Ik schat mensen altijd meteen goed in

0 stemmers

2 likes

Dat ik kan afwisselen tussen op locatie en thuis is voor mij een van de redenen dat ik na mijn afstuderen hier wil blijven werken. Bij mijn werk is alles doorgaans op locatie maar vind vanaf huis werken echt heel chill voor af en toe.

2 likes