Stel je persoonlijke vraag #37

hoe kun je het niet of maar een beetje erg vinden als mensen je horen seksen? Tot daar aan toe als je op een zomerdag per ongeluk een keer het raam open hebt laten staan en al je buren zitten ook in hun tuinen, maar kan me echt niet voorstellen dat je gaat seksen, je buren door het raam hoort praten (en dus weet dat ze jou ook kunnen horen) en dan denkt: oh well meer zielen meer vreugd

4 likes

Hmm nou volgens mij hoort de buurman mij gewoon door de muur heen. Althans, hij zei laatst aan het eind van een verder casual gesprek dat hij nooit iets van ons hoort behalve [imitatie seksgeluid]. Ik weet nog steeds niet of hij nu een stomme grap maakte of serieus was. :grimacing: Maar eigenlijk boeit het me niet want hij loopt zelf regelmatig straalbezopen over straat, vind ik gĂȘnanter.

5 likes

Als het in mn eigen huis ( of huis van partner) is boeit het me echt nul. Ik vind dat je in je eigen huis gewoon los moet kunnen gaan ( mits je niet elke nacht heel laat al je buren wakker schreeuwd natuurlijk) als ik mn buren zou horen vind ik dat ooj niet genant ofzo. Misschien een beetje grappig maar verder

6 likes

Ja, omdat mijn vriend het kijkt :expressionless:

1 like

Als jij pizza/patattt of andere fastfood (zonder groenten) als avondeten eet, maak je dan alsnog groenten klaar als bijgerecht?

• Ja dan maak ik er bijv. een salade naast of iets anders met groenten
  • Dan zorg ik dat ik overdag met lunch of tussendoortje al groenten heb gegeten zodat dat ‘s avonds niet hoeft
  • Nee dan eet ik die dag geen groenten
  • Ik eet sowieso geen fastfood

0 stemmers

7 likes

Probeer ‘s middags altijd spinazie op mijn wrap of boterham te doen. Dan krijg je toch iets meer vezels en ijzer binnen.

1 like

Ik heb altijd het voornemen om dan mn hele huis op te ruimen etc om met een goed gevoel aan de vakantie te beginnen zegmaar. Alleen dan denk ik ‘mehh het is vakantie’ en dan doe ik niks :sweat_smile:

6 likes

Ik eet standaard groenten bij mijn lunch, dus ongeacht wat ik ‘s avonds eet heb ik toch al groenten gegeten.

1 like

Ik zou willen dat ik het type was dat zo een mooie salade in elkaar draait voor bij de pizza en wijn, maar in realiteit eet ik er een zak chips bij.

37 likes

Als ik ook echt op vakantie ga is dat meestal op mn 2e of 3e vakantiedag dus de eerste gebruik ik dan om mn huis op te ruimen, evt nog spullen te kopen die ik nodig heb en in te pakken. En als ik nog tijd over heb een dutje

2 likes

Zit toch tomaat in de saus :grinning:

16 likes

Ik wilde heel enthousiast op alle leuke dingen stemmen die ik altijd bedenk te gaan doen maar in de realiteit ben ik m’n eerste vakantiedag altijd super onrustig en no way dat ik dan rustig een boek kan lezen :”) ik probeer vaak wel met familie of vrienden af te spreken dan dat gaat meestal wel goed

3 likes

ik heb nu zes weken, ik ga echt niet op de 1e dag al mn kruit verschieten

4 likes

Heb jij last van fruitvliegjes thuis?

• Ja en het is erger dan andere jaren
  • Ja maar niet erger dan andere jaren
  • Nee

0 stemmers

Ik word er echt gek van😭

1 like

Ik denk bij het plannen altijd dat het zonde is om niet maximaal op vakantie te gaan, en wil geen dagen verspillen aan thuis zijn. Maar in de praktijk is dat altijd kut om zo gehaast te moeten vertrekken.

2 likes

Dit ziet eruit als groene limonade en nu heb ik daar zin in (zonder fruitvliegjes dan)

Wat voor mengsel heb je gemaakt?

3 likes

Naar aanleiding van het beutyblogtopic: zou jij ooit namaak (dus een 1 op 1 kopie) kopen van:

Een designertas
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Designerkleding
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Designerschoenen
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Designermeubels
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Designerbehang
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Maar dit doen we toch allemaal? Even gechargeerd gezegd. Ik zou nooit een 1 op 1 kopie kopen met de labels eraan zoals je bijvoorbeeld in Turkije kunt kopen. Nep Louis Vuitton enzo. Maar verder wordt er heel veel gekopieerd door ZARA en H&M zelfs zonder dat je het weer wanneer je iets koopt.

8 likes

Ja ik had de vraag wel geïnterpreteerd als ‘bewust een exacte kopie kopen’ inderdaad.

4 likes

Ik bedoel inderdaad 1 op 1, zal dat er even tussen haakjes bij zetten. Maar ook als ik iets zie waarvan ik weet dat het overduidelijk geĂŻnspireerd is op een designeritem zou ik dat nooit kopen. Ik wil het echte product en anders niet.

3 likes