Stel je persoonlijke vraag #37

Ja mee eens hoor! Dat zou ik ook nooit doen

1 like

Ga je op een hete dag liever naar kantoor waar airco is of blijf je liever thuis?

• Naar kantoor
  • Thuis, want ik wil met zulke hitte niet in het ov
  • Thuis, want ik ben gewoon liever thuis dan op kantoor
  • Thuis, want heb thuis ook airco

0 stemmers

2 likes

Soms staat de airco op kantoor veel te hard. Dan liever geen airco (thuis) dan met een dikke trui op kantoor te moeten zitten bij 25 graden.

2 likes

Thuis, want mn kantoor heeft geen airco of ventilator

Oh en over dat designer: ik koop liever geen namaak van kleine bedrijfjes. Designers verdienen genoeg. Oh nee, Dior niet. Die hebben het zo moeilijk met hun 100.000 euro verlies. Boehoe

6 likes

Thuis want ik heb geen airco op kantoor :sob: en thuis kan ik in mn bikini zitten en op kantoor niet.

Niet omdat ik moeite heb met namaak, maar omdat ik precies nul geef om de term “designer” voor een product.

2 likes

Ben jij over het algemeen bubbly?

(vind dit zo’n leuk woord, als het over persoonlijkheid gaat weet je precies wat ermee bedoeld wordt zonder dat je dat hoeft op te zoeken ofzo)

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Expres geen nuances aangebracht. Bij twijfel denk je maar even goed na over wat het dichts bij ligt :stuck_out_tongue:

2 likes

Nee, knorrig is mijn standaard gemoedstoestand

7 likes

Ook wel een goede omschrijving voor mijn persoonlijkheid

47 likes

Ik zou gaan voor geconstipeerd

3 likes

Dan moet je wat meer pruimensap drinken

3 likes

Even reageren op m’n eigen poll (zo bubbly ben ik hihaho).
Ik zit het toch eens te googelen en check deze laatste zin:

Haha wtf. Wat slecht.

1 like

Wanneer heb jij voor het laatst bij iemand gelogeerd? (anders dan je partner)

• Een week geleden
  • Een maand geleden
  • Minder dan een half jaar geleden
  • Tussen 6-12 maanden geleden
  • Langer dan een jaar geleden

0 stemmers

Ik twijfel nog of ik naar kantoor ga dinsdag want op het spoor kunnen er ook problemen ontstaan (bijv. door uitgezette wissels die niet meer terug gaan) én ik werk in een populaire stad om naar het strand te gaan dus zal wel druk zijn in de trein. Maar thuis wordt t ook snel warm dus ik weet t echt nog niet.

Logeren vind ik zo kut. Dat je dan eerder wakker bent en dan gaat wachten tot de ander wakker wordt. Vind er echt niets aan.

10 likes

Niet helemaal waar, we hebben thuis geen airco maar nieuwbouw en goed geĂŻsoleerd dus bijna koud gewoon. En kantoor is een oud pand waar geen airco is en alleen kleine raampjes die open kunnen dus je smelt er weg.

Koop jij weleens iets op sites als Groupon en VakantieVeilingen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Geluid voor notificaties op je telefoon standaard aan of uit?

• Aan
  • Uit

0 stemmers

2 likes

Ik heb de laatste tijd steeds vaker een gek gevoel waarbij ik helemaal opga in iets en tijd en ruimte kwijtraak. Dat ik me niet meer bewust ben van mijn positie in het huis of waar de andere mensen zich bevinden en ook niet van hoe snel de tijd gaat. Dit heb ik voorheen echt nooit gehad en krijg altijd alles mee en ben me altijd “onbewust” bewust van mijn positie in een gebouw.
Klinkt het voor iemand herkenbaar?

• Ja, altijd gehad
  • Ja, ook pas sinds kort
  • Nee, niet herkenbaar

0 stemmers

Het is heel apart, net of ik daarna ook even wakker moet worden en om heen kijken om te zien hoe en wat ook al weer.

1 like

Wie had ooit gedacht dat behang jouw heuvel zou zijn.

5 likes